وعده های دروغ ندهید!
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۱    ۱۳۹۸/۶/۳۰ کد خبر: 160245 منبع: پرینت

با اینکه هزاره ها در تمام انتخاب ها به صورت پرشور حضور یافتند اما همواره سهم شان از دموکراسی و انتخابات و رای دادن؛ جز تبعیض و تحقیر و بی عدالتی و نفی و انکار چیزی دیگری نبوده است! وعده های چرب وزارت و ولایت و سفارت و ارائه خدمات عالی برای انسان هزاره دروغ های شاخداری بیش نبوده است. وعده های با هدف اخذ رای این قوم صادق و وطن دوست!

متاسفانه در همه دوره های دروغ؛ جمعی از مردم و سیاسیون ما پیشگام فریب و نیرنگ نیرنگ بازان بوده اند. این ها به مردم درباره شخصیت کاندیداها و برنامه های شان دروغ گفته و مبالغه کرده اند و همین ها در گرفتن رای مردم هزاره موثر بوده اند اما وقتی این جماعت به قدرت رسیده اند به گونه شرم آوری تحقیر و تبعیض و نادیده انگاشتن و دست کم گرفتن این مردم را سرلوحه خود قرار داده اند! شگفتا که جماعت پیش قراول و فریب کار و ظاهرا شریک و سهیم قدرت گویی هیچ گونه مسولیتی در قبال آرای مردم و تعهدات رای گیرندگان نداشته اند.

توصیه من به هزاره های شریک و سهیم بازیگران انتخابات این است که مبارزات انتخاباتی تان پیش ببرید با رفقای تان همکاری کنید و رای مردم را بدون ظاهر سازی و فریب کاری و اغواگری بگیرید اما هیچ گاه به مردم تان دروغ نگویید و وعده های هوایی و مفت ندهید!

عارف رحمانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
وعده
نظرات بینندگان:

>>>   وعده های عبدالله عبدالله انشا الله صرف تقسیم چوکی هاست دیگر چیزی برای گفتن ندارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است