تدابیر اشرف غنی برای تقلب سیستماتیک
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۵۸    ۱۳۹۸/۶/۳۰ کد خبر: 160239 منبع: پرینت

در رآس کمیسیون انتخابات پشتون ها هستند. رییس کمیسیون، رییس دارالانشا، حتی رییس سمع شکایات سه موقف مهم که یکی اش هم غیر پشتون نیست و تنها از یک قوم انتصاب شده است.

این سه پست مهم باید منصفانه میان سه قوم تقسیم می‌شد اما فاشیستان کار خود را از قبل مهندسی میکنند چون اطمینان دارند که اگر تقلب نشود ما امتیاز سیاسی را که به جعل و تزویر ادعا داریم نمی توانیم در یک پروسه شفاف بدست بیاوریم...

ملت عزیز!
مطمئن باشید که تقلب می‌کنند چون پشتون ها بدون مهندسی تقلب در انتخابات هرگز برنده نمی شوند.
اما بیایید اگر اینبار تقلب صورت گرفت تمام اعضای کمیسیون باید از طرف ملت محکمه صحرایی شوند چون این پروسه متعلق به ملت است، عدم شفافیت به این جریان اعتماد را در مقابل انتخابات مردمی توسط دولت کمرنگ میسازد و حیات سیاسی سی پنج میلیون مردم کشور در یک مخاطره تمام عیار مقابل می‌شود.

علی‌سجادی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
تقلب
نظرات بینندگان:

>>>   هزاره ها فکر میکنم که یا به اشرف غنی رای میدهند و یا هم به داکتر عبدالله.
زیرا معاون هردویشان هزاره است.
به گلبدین رای نمیدهند،زیرا او از قوم هزاره معاون ندارد.
هر چند گلبدین گفته است که در زمانهای قدیم،کدام خویش خسر همسایه دهقان شان هزاره بود.

>>>   سجادی محترم من یک پستون هستم وبه شما وهزارهای دیکر احترام دارم اما اجازه نه میدهم به قومم توهین کنید در کمسون های انتخابات رای ګیری صورت ګرفت واین اقایان ریس هر سه بجش رای بردند توهین به قوم دیګران کار عاقلانه نیست
بی خبر

>>>   غنی در دور اول حذف میشود و دو ماندی دیگر میروند و به دور دوم

>>>   ههههه چه آدم بی عقل. فقط شما ۳ قوم هستید درین کشور .هزاره ها اصلا از مغلستان امدند باید بروند

>>>   اگر عبدالله سی ملیون رای بگیرد واشرف غنی سه هزار بازهم باید غنی رئیس جمهور شود ونباید قدرت وسرنوشت کشور را به اشخاص غیر مسئول مانند عبدالله بدهد چون آنها بجز فسادوتقسیم چوکی ها دیگر برنامه ئی ندارند

>>>   غنی قیصاری را به قیمت جان چند انسان مظلوم از پهلوی دوستم جدا کرد و بعد فرستاد به تیم نبیل چرا؟

غنی میداند که ازبین و ترکمن به غنی رای نمیدهد و فقط به دوستم رای میدهد و اگر تمام رای ایشان به دوستم برود گلیم غنی جمع است.

حال هدف غنی بدست آوردن رای آنها نیست بلکه شکستاندن رای ازبیک ها و ترکمن ها است و به این دلیل قیصاری را در مقابل دوستم بلند کرد تا اگر شود یک تعداد رای آنها به قیصاری بیاید

دلیل دوم که خود را برایت بدهد که اگر قیصاری خوب است یا بد است در پهلوی من نیست

و به همین گونه است پروژه مقعد اینچی و ایستاد کردن والی فاریاب و بعد برای اینکه باز از دستش نپرد
همگانی کردن تصاویر زن بارگی فائق همه و همه مهندسی شریرانه انتخابات از جانب غنی است

مگر ازبیک ها و ترکمن ها دیگر کله خام نیستند اول غنی را متحدانه از ارگ بیرون میکنند بعد به مسائل داخلی خود میپردازند.

>>>   سر زمين من
زمینه سازی برای محاکمه اشرف غنی
اشاره: هرگاه این مساله به درستی طرح و تدوین شود، اشرف غنی نفرین تاریخ می شود.
جنرال مرادعلی مراد معاون رحمت الله نبیل می گوید:
غنی پلان ترور جنرال دوستم معاون خودش را طرح ریزی نموده بود ودوصد تن سربازان بشهادت رسیده، آیا یک تروریست ریس جمهور شده میتواند؟ و غنی باید جواب بقتل رسانیدن دوصد تن افسران و سربازان در حادثه ترور جنرال دوستم معاون اول رئیس جمهور را ارائه بدارد.

>>>   قومندان علیپور:
"اگر اشرف غنی احمدزی از هزارجات رای بگیرد، من خودم را به حکومت تسلیم می کنم. چون در آن صورت دفاع از ناموس مردم معنی ندارد"

>>>   Qasani

عنوانى كميشنران كميسيون هاى انتخاباتى!
تجربه گذشته نبايد تكرار شود.
عامل تمام بدبختى، ناامنى، فقر، بى كارى، كارشكنى، تعصب و... در كشور كميسيون هاى قبلى مى باشند.
اگر كميسيون هاى انتخاباتى در سال ٢٠١٤ به گونه مسوولانه و غيرجانبدارانه عمل مى كردند، اكنون افغانستان داراى يك حكومت قوى و مردم سالار مى بود.

شما كميشنران كنونى به دلايل قومى، سياسى، تنظيمى و سمتى نبايد تجربه ناكام كميسيون هاى قبلى را تكرار كنيد، هرگونه جانبدارى و تقلب سبب خواهد شد كه سلامت افغانستان با خطر رو به رو شود و شما نيز در دادگاه ملت مورد پيگرد قرار گيريد.
گزارش هاى به بيرون درز كرده كه حلقاتى هم در رهبرى و هم در دارالانشاى كميسيون ها تلاش دارند تا تجربه تلخ گذشته را تكرار كنند.
اين ها بايد بدانند كه خير شان در بى طرفى و برگزارى انتخابات شفاف و عالادنه بوده و مسووليت هرگونه تقلب و دست كارى به دوش آنها خواهد بود.
همچنان برگزارى يك انتخابات سالم، شفاف و با اعتبار مردم و كشور را از شر توطيه هاى بي شمار داخلى ر خارجى نجات مى دهد.

>>>   بعضی از طرفداران اشرف غنی جعلکار متقلب میگویند که کمیشنران را همین کاندید های ریاست جمهوری تعین کرده در حالیکه چنین نیست انها چندین تن را انتخاب کردند از بین انها غنی احمدزی کمیشنران موجود را برزیده است که در راس هر سه جای مهماشخاص وابسته به خودش و از قوم و زبان اش را برزیده است بهر صورت اگر اینبار بازهم کمیشنران به همکاری و رهنمایی عمر داوودزی و ضیاالحق امر خیل این دو شخص متقلب جعلکار تجربه یافته درین کار دست به جعل و تقلب بزنند نه کمیشنران و نه غنی و دارو دسته ان اب خوش نخواهند خوردند و به هیچ وجه نتیجه برامده از تقلب را مردم قبول ندارند و تا اخر در برابر عدم قبولی ارای جعلی و تقلبی مردانه وار ایستاده گی از خود نشان میدهند این تصمیم جدی و غیر تغیر شان است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است