حمایت از تیم دولت ساز، یک شکم پلو و دو صد افغانی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۰    ۱۳۹۸/۶/۲۹ کد خبر: 160229 منبع: پرینت

استدلال بدون مدرک هزاره های که برای تیم دولت ساز کمپین می کنند!
هزاره هایی که برای تیم دولت ساز کمپین می کنند از دیگر هزاره ها میخواهند که به دو دلیل باید به تیم دولت ساز رأی بدهند.

اول : تیم دولت ساز تیم برنده است.
دوم : تیم دولت ساز را آمریکایی ها در قدرت نگه‌می‌دارد.

خدمت این بزرگواران باید عرض کنم که خلق اوزبیک در دوره قبلی در حدود اضافه از ۹۰ فیصد به اشرف غنی احمدزی رأی داداند اما در مقابل جفا ، تحقیر و توهین که اشرف غنی احمدزی در حق مردم اوزبیک کرد نه تاریخ به یاد دارد و نه هم جغرافیه ، چه ضمانت وجود دارد که اگر اینبار اکثر هزاره ها به اشرف غنی احمدزی رأی بدهند همین کار را در حق هزاره ها نکند در حال که در دنیای سیاست فرق بین جنرال دوستم و سرور دانش از زمین تا آسمان است ، دوستم سیاست میکند و دانش در خدمت سیاست است ، اشرف غنی احمدزی هم در پی پیاده سازی دوران امیر عبدالرحمن خان و یا شاه امان الله خان است.

دوم : من نمیدانم ، منبع این ها چه است که ادعا می کنند آمریکایی ها اشرف غنی احمدزی را در قدرت نگه‌می‌دارد در حال که از جانب آمریکا سیگنال های بسیار بدی برای ارگ نشینان کابل می رسد ، از یک جانب وزیر خارجه آمریکا خواهان برگزاری انتخابات شفاف شده است که این امر تا جایی کودتای انتخاباتی و تقلب انتخاباتی را زیر سوال می برد و از جانب دیگر وزارت خارجه آمریکا گفته است که یکصد و شصت میلیون دالر را به سبب عدم شفافیت و فساد گسترده در درون ارگ در اختیار ارگ نشینان قرار نمی دهند که این خود فاصله گرفتن آمریکایی ها از ارگی ها است.

اگر اینها به علت کودتای انتخاباتی و یا تقلب در انتخابات اشرف غنی احمدزی را برنده می دانند در آن صورت چه نیازی به رأی هزاره ها می رود وقت که اشرف غنی احمدزی از طریق کودتای انتخاباتی و یا تقلب انتخاباتی در قدرت بماند بدون شک و شبهه کاری را که با اوزبیک ها کردند با هزاره ها هم همان کار را می کند.

هزاره های که جدیداً برای تیم دولت ساز کمپین می کنند چنان به صورت افراطی از اشرف غنی احمدزی طرفدای می کنند که کوچکترین دلیل و استدلال را قبول نمی کنند و اخطار می دهند که اگر هزاره ها با تیم پیروز یک جا نشوند به سزای اعمال شان می رسند ، اینکه پیروزی تیم دولت ساز را این ها فال دیده اند و یا خواب دیده اند هیچ کسی نمی داند اما اگر ملاک عملکرد پنج ساله اشرف غنی احمدزی باشد تغییر مسیر برق بامیان ، سهمیه بندی امتحان کانکور ، تقسیم غزنی به سه حوزه انتخاباتی ، عدم توجه به امنیت هزاره ها در دره مرگ ( جلریز ) ، امنیت دشت قرباغ غزنی و بالاخره جارو کردن هزاره ها از ارگانهای دولتی کفایت میکند که هزاره ها وجدان و شرف خود را در نظر گرفته به شخص مورد نظر خود رای بدهند ، نه به وعده های میان تهی و یا یک شکم پلو و دو صد افغانی.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دولت ساز
دو صد افغانی
نظرات بینندگان:

>>>   نامه ملینا ساکن حومه شهر پاریس، دانشجوی کارآموز در دفتر رولاغنی، به دانشگاه سلام :
بنام خداوندِ که برای رسیدن بخودش به هر انسان راهِ جدا آفرید.
من یک خدا پرست هستم که با همه یکتا پرستان دنیا هم باورم؛ ولی در یک خانواده مسیحی فرانسوی بدنیا آمدم که مادرم فرانسوی و پدرم آسیایی است.
چندی قبل با گروهی از دوستانم برای کار تجربی به کابل رفتیم و در دفتر رولا غنی به حیث کارآموز کار میکردم. البته عنوان دفاع phd من تاثیر دین بر مدیریت نوین است. رولا گفت:
یک بخش کوچک شهرنشینان که بیشتر فرهنگیان استند؛ گرایش زیاد پیروی از آیین زرتشت که دین اجدادی شان بوده وجود دارد، که زرتشتی ها نیز به مسیحیت هیچگونه خطر ندارد و بعضی از نهادهای فرهنگی شان را من در کابل و هرات و بلخ کمک فرهنگی میکنم.
مردم بیچاره و مظلوم افغانستان !
این پیام را به خاطری نوشتم که متوجه عقیده تان باشید که تغیر دین شما را رستگار نمی سازد بلکه انجام دادن کارهای نیکو در جامعه و خدمت به نا توان ها شما را نزد پروردگار رستگار میکند. پیرو همین اسلام تان باشید ولی کسی را بقتل نرسانید با مستضعفان دست همکاری بدهید قوم گرایی و محل گرایی را رها کنید به همه انسان های روی زمین نگاه مثبت داشته باشید.
همین است راه رستگاری شما

>>>   تیم ثبات وهمگرائی دوصدو پنجاه افغانی و یک شکم با سایزکلان پلو ویک شکمک متوسط کباب درخدمت حمایت کنندگان تیم است ، فرصت را از دست ندهید بشتابید!×!
این روزها برای کارگران سرچوک ها درمرکز وولایات روز های پر درامدی هست

>>>   بی بی گل وقتی از ارگ بیرون شدی ریشه های دوانده ات هم خشک میشود.

>>>   پاکستانی ها اول دربخش صحت عامه ننگرهار مشل ایجاد کردند حالا شفاخانه زابل را ویران کردند چـرا ؟؟
برای اینکه همه مریضان به پاکستان بروند آنجا کلدار بدهند وتداوی شدند یا نشدند مقصد هرچه پول دارند تجویل دهند بعد برگردند،
پاکستانی های هوشمند تا مینوانید از جهالت افغان ها استفاده کنید !

>>>   پلو و چلو رول عمده را دو كمپاين بازي ميكند. مردم افغانستان به ان راي ميدهند كه پول دهد پلو چلو دهد. هم خرما و هم ثواب

>>>   درست اس عدالت صاحب. به هر كسي كه تو بگويي به همو رأي ميتم!
كدام امر و خدمت ديگه يي اگه داشته باشي ؟!

>>>   حسن علی!
هزاره ها همه باید از تیم دولتساز حمایه کند زیرا عزت حقیقی انرا تامین کرده می تواند!
اگر هزاره ایماندار باشد باید فاجعه افشار را فراموش نکند!
افغان

>>>   حمایت ازتیم دولت ساز بخاطر ازبین برده دزدان حرفوی وزورگویان قانون شکن است
بخاطر پلو ودوصد افغانی نیست

>>>   اشرف غنی برنده است و برنده خواهد بود از اینکه این عارق مرده نوشته است که غنی ازبک ها را تحقیر کرد هیچ حقیقت ندارد ازبک سهم فعال در حکومت دارد که برای همه مانند افتاب معلوم است و تنها یک دوستم لوطی ازبک و نماینده ازبک شده نمیتواند و ازبک هم نمیخواهد که یک لوطی و قاتل نماینده انها باشد همین طور هزاره هم سهم فعال درحکومت دارد که استاد دانش نماینده انها است و نفر دوم حکومت است و یک خردوان وقاتل مانند محقق نمیتواند نمایند یک قوم باشد و این عارق مرده دایم در بین اقوام افغانستان نفاق زدایی میکند ولی این منحوس شرمنده شده است ولی حالا دیگر راه بدون لاولهب گفتن ندارد.

>>>   جالب است

>>>   آفرین بر درک و برداشت وجدانی ات . ملینا!
در مورد طرفداری یک تعداد هزاره ها از غنی باید گفت که این تنها هزاره ها نیست : فقر و بیچاره نگه داشتن هزاره ها و یک تعداد هموطنان ما از سایر ملیت ها که غنی نرخ رای را ۵۰۰ افغانی گذاشته است وادار ساخته که رای خودرا به غنی در بدل همین ۵۰۰ افغانی بفروشند.

>>>   انسان باید به وظیفه اش عمل کند. تیم دولت ساز می خواهد پیروز شسود می خواهد نشود نقشی در ایجاد وظیفه ندارد. ماهیت این تیم را باید مورد توجه قرار داد که آیا واقعا صلاحیت رای دادن را دارد یا خیر. هر کسی به این تیم رای بدهد در جنیات و خیانت این تیم شریک است. این سخن بسیار غیر منطقی است که چون اشرف غنی بالاخره یا با تقلب و یا به زور آمریکا به پیروزی می رسد پس باید به او رای داد. این سخن شبیه به سخنی که گفته شود چونکه فلان قاتل و جنایت کار قدرت دارد باید با او همکاری نمود!مردم هزاره و سایر اقوام باید به وظیفه ملی ، عقلی و شرعی خود عمل کند. ما نباید روحیه مزدوری را در میان خود تقویت کنیم بلکه باید تلاش کنیم که دست کم با خائنین همکاسه نشویم.

>>>   اشرف كوچي پولهاي تداركات را در كدام بانك انتقال خواهد كرد؟ دوستم گفته اين پولها را از هر بانك خارجي كه برده باشد پس ميگيريم هرچند كه به اسم لورا كرده باشد.

>>>   زن اشرف كوچي هم با استفاده از فرصت دارايي هاي افغانستان را دستبرد زده .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است