سرور دانش جاغوری را ولایت می سازد؟!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۳    ۱۳۹۸/۶/۲۹ کد خبر: 160228 منبع: پرینت

دانش جاغوری را ولایت می سازد و در آن شهرک صنعتی آباد می کند که بدون برق کار کند!
وعده های سرور دانش مانند پلان تطبیق ۱۵ پروژه خیالی در دشت برچی کابل است که فقط برای یک روز و آنهم برای کمپین انتخاباتی افتتاح گردید و در خیالها باقی ماند.

گرچه از هرنگاه جاغوری مستحق ولایت شدن و ظرفیت ولایت بودن را دارد اما این ظرفیت در توان دانش نیست ، شاید دانش بخواهد جاغوری ولایت شود اما از پنج سال گذشته معلوم می گردد که اشرف غنی احمدزی یک دکتاتور خود کامه است که برای دانش و امثال دانش پشیزی ارزش قایل نیست.

ارزش دانش را در این ببینید و نتیجه بگیرید که برای کمپین گران دایکندی چهار صد هزار افغانی فرستاده شده است در حالی که برای کمپین گران پکتیکا هشتاد میلیون افغانی.

شهرک صنعتی ساختن هم در تمام جهان به برق نیاز دارد و اینکه دانش در جاغوری شهرک صنعتی بدون برق می‌سازد جای تعجب و یک اقدام نیک است دیده شود که دانش تکنولوژی این شهرک صنعتی را از کجا و از کدام طریق وارد می کند چون راهای جاغوری راهای امن نیست و با خطر مرگ همراه است.

به نظر من اگر مردم جاغوری به جای تطمیع و نسیه مانند شهریان چاریکار و مزار شریف نقده می گرفتند بهتر بود و رأی خود را در روز انتخابات با مسولیت وجدانی با هر تیم که ترجیح می دهند دروغ نمی گویند می دادند ، تجربه شده را تجربه کردن خطا است.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دانش
جاغوری
نظرات بینندگان:

>>>   رای دهندگان محترم !
ازین فرصت طلائی استفاده کرده حق خودرا خشکه یا نقدا دست به دست بگیرید ،آن وعده های ولایت وبرق فلان وفلان همه دورفغ است ، صرف چند روزی باقی مانده ،پول های راکه دیگران از اب بدست آورده اند مفت بگیرید
چول آب به آب شیر به شیر ،

>>>   جاغوری ها باید بدانند که دست این دولت به چقدر انسان بیگناه آلوده است شماها برای ریس جمهوری شدن سرور دانش ری نمیدهید برای مزدور و نوکر بی اختیار
شدن ری میدهید گذشت زمان نشان داد که سرور دانش
بجز خودش دیگر برای هیچ کسی کوچکترین کاری نتوانسته است پس مردم جاغوری از فکر کار بگیرید و
دانسته و فهمیده شریک جرم نشوید که جواب دادن در
روز قیامت سخت خواهد بود...
ح ع

>>>   دانش یک عضو فراری حزب وحدت اسلامی است.
اما حالا حزب وحدت اسلامی به گونه باهم چه بخش خلیلی و چه بخش محقق با تمام تجربه گذشته یکدست برای بالا بردن جایگاه اجتماعی و سیاسی هزارستان برای اخذ رای به دروازه های جاغوری و هزارستان می آیند و با تعهد و توکل به خدا مشکل هزاردستان را برای همیشه حل خواهند کرد.

>>>   سلام علیکم مردم هزاره.
آی مردم شما در زمان جهاد فاتح کابل شدید، فاتح کابل فرزند هزاره علیجان زاهدی بود.
حجت الاسلام علیجان زاهدی از منطقه علاءالدین ناهور از ولایت غزنی است. از رهبران جهاد، سخنگوی شورای ائتلاف، از بنیان گذاران حزب وحدت و عضو شورای عالی نظارت بر آن بود. او از بامیان وارد کابل شد و با همکاری نیروهای دولتی مردم هزاره، بخش بزرگی از کابل را در اختیار گرفت و به عنوان فاتح کابل لقب گرفت.

>>>   مردم را فریب میدهند اگر بخاطر داشته باشید هم اشرف غنی وهم بدالله به مردم جاغوری وعده داده بودند درصورت برنده شدن جاغوری را ولایت میسازند وقتیکه هردویشان براریکه قدرت تکیه زدند درین 5سال خوهیچ اقدامی نکردند حتا یادی ازجاغوری نکردند اکنون کمپاین است وعده های دروغین وعوامفریبانه میدهند درچشم مردم خاک پاشیدن است.
بااحترام عبید.

>>>   سرور دانش کسی است که بخاطر کرسی معاونیت غنی فاشیست از قوم و هویت خود گذشت هویت قوم اشرف غنی را رسما قبول کرد و تذکره برقی را بنام قوم اشرف غنی گرفت پس مردم جاغوری به چنین هویت فروش قومیت فروش نباید رای خود را بنام از قوم هزار به سرور دانش بدهد چون دانش از قوم هزاره جدا شده بقوم خنی تغیر قومیت داده است .

>>>   دانش بیچاره به پیشکاری اشرف غنی تن داده و به عنوان خدمت کار برای او کار می کند. او دلش به این خوش است که معاون دوم است در حالی که نفر خدمت اشرف غنی است و در انجام کار ها مانند یک برده مطیع اوست. او برای حفظ عنوان معاونت ریاست جمهور تن به هر کار خفت بار داده و مانند غنی مردم هزاره را فریب می دهد. دولت اشرف غنی چندبار وعده ولایت جاغوری را داده اما سرک و جاده آن را در مدت این هجده سال نه از سوی کرزی ساخته شد و نه از سوی اشرف غنی. بیچاره تر از دانش کسانی است که فریب وعده های آنان را می خورد. اشرف غنی عمدا نمی خواهد حتی امنیت راه جاغوری را بگیرد و آن را به طالبان سپرده است و انگهی دانش با هلی کوپتر می آید و برای مردم جاغوری سخنرانی می کند تا به دشمن خود شان یعنی اشرف غنی رای بدهند. به خدا بس است ای مردم هزاره دیگر فریب آدم های مزدور را نخورید. آنان شما را به دشمنان تان می فروشند.این بار اگر اشرف غنی رئیس جمهور شود پروژه نیمه کاره خود را به اتمام می رساند و نه تنهاجاغوری را ولایت نمی کند بلکه همین حال را هم از مردم هزاره می گیرد. او یک فاشیست به تمام معنا است از عمل کرد پنج ساله او اگر برای کسی این حقیقت روشن نشده باشد باید به عقل خود شک کند.

>>>   این انتخابات نیست اصلاٌ غنی میداند که افکار مردم عادی چقدر بر ضد وی بر انگیخته اند غنی فقط تمام توجه خودرا به خرید رای مردم متمرکز ساخته است. این کمپاین های که به نفع غنی می شود کاملاٌ دلالان رشوت بگیر سازماندهی می کنند و از غنی به عوض یک چند مصارف آن ۱۰ چند پول می گیرند. همان گفه نظر دهنده اول راست است . از آب به آب و از شیر و شیر. این پول های باد آورده پول ملت است .

>>>   چرا جاغوری بار بار بدستان ناپاک این ها معامله میگردد جاغوری باید مطابق قانون واحد های اداری افغانستان که بزرگترین ولسوالی در سطح افغانستان است ولایت شود نه اینکه همیشه برای معاملات سیاسی مورد توجه قرار گیرد این نوع ترفند تنها بالای جاغوری تطبیق میگردد ؟آیا ریس جمهور که همیشه به اساس جلد و صفحه رنگ بوی چهره با مردم خود وارد معامله شود ارزش ریاست رادارد؟ هرگز نه این عمل اعمال ریس جمهور را رقم میزند. ولایت ساختن انکشاف متوازین مسؤلیت یک ریس جمهور است نه اینکه با مردم معامله کند در بدل رای خدا کند که مردم یک رای به ریس جمهور ندهد اما ریس جمهور باید قبل از رسیدن به انتخابات این مسؤلیت خود را درک میکرد امروز مردم خود برایش رای میداد.

>>>   در حکمت غنی دانش نه صلایت دارد نه برایش رای بدهید او مردم دانش مثلی دهقان میماند هرچه بادار بگوید همون را انجام میدهد

>>>   هزاره ها باید بدانند که به عاملین افشار دیروزه رد است و هرکه به عبدالله ان قاتل افشار رای دهد ....مطلق اند. هزاره یک دانشمند را یافت انرا در دریا می اندازد!
شخص چون دانش را هرگز نخواهید یافت! کمر اورا بسته کنید تا به ادمیت برسیم! هزاره هزاره

>>>   غنی اگر راست می گوید و جاغوری را ولابت می کند، همین الان اعلام کند چرا به بردای انتخابات موکول می کند.

>>>   من از برخی هزاره ها تعجب می کنم که هگز مصالح خود را درک نکردند و پیوسته از سوراخ توسط مار گزیده شدند. برخی از هزاره ها همیشه پشتونها را بر تاجیکها ترجیح دادند. در حالی که در طول تاریخ یک وجب زمین مردم هزاره توسط تاجیکها اشغال نشده است. اما از آن طرف پشتونها سرزمینهای وسیع مردم هزاره را اشغال نموده و صاحبان شان را قتل عام نمودند. در همی تاریخ معاصر سرزمنیها زیادی هزاره ها توسط پشتونها تصرف شده است و هیچ کسی نیست که به داد آنان برسند و همین مردم باز در مقابل برای پشتونها در مقابل تاجیکها قرار می گیرند. امروز دانش بیچاره در کنار اشرف غنی می خواهد نان بخورد او کی میتواند ولی نعمت خود را از دست بدهد. به خدا قسم یک خدمت کوچک دانش و اشرف غنی را برای مردم هزاره و تاجیک و اوزبک بازگو کنید تا دیگران قانع شوند که آنان برای مردم خدمت می کنند.

>>>   جنگل زار قشلاق بيخ چطور ميشود ايا ان هم ولايت ميشود يا ني؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است