شکایات انتخاباتی: همایش انتخاباتی در ارگ ممنوع
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۶    ۱۳۹۸/۶/۲۹ کد خبر: 160223 منبع: پرینت

کمیسیون شکایات انتخاباتی برگزاری همایش در ارگ را استفاده از امکانات دولتی خوانده و پیشنهاد تیم دولت ساز را که میخواستند در صحن ارگ همایش داشته باشند را رد کرد.

چمن شاه اعتمادی رییس دارالانشای کمیسیون شکایات انتخاباتی گفت، به هیچ تیم و یا فردی اجازه داده نشده تا از امکانات دولتی برای برگزاری کمپاین‌های انتخاباتی استفاده کند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شکایات انتخاباتی
همایش انتخاباتی
نظرات بینندگان:

>>>   چمن شاه گفته است: بجای ارگ باید در یک چـمـن برگذار کنند
ر

>>>   چمن علی زیاد داشتیم مگر چمن شاه اولین اسم است که می شنوم .

>>>   غنی را آنقدر ترس فراگرفته که حالا جرات بیرون شدن از ارگ را ندارد.

>>>   چمن شاه بايد ميگفت كه جريمه اين عمل غير قانوني غني و تيمش اين است كه غني نميتواند در انتخابات كانديد باشد، چرا كه اين جعل كاري و زور گوئي بي اندازه جرم كلان است.
مخالفين غني بايد شكايت دست جمعي نموده و حتي به سازمان ملل ، و مقامات امريكاء شكايت شانرا برسانند. چون اين بار اول نيست، در اكثر ولايات هم اين عمل غير قانوني تكرار شده است.

>>>   سخن گوی ارگ می گفت این ارگ نیست فقط سرک پیشروی ارگ است.
گر محکی تجربه آید به میان
تا سیاه روی شود هر که دروغش باشد

>>>   ما برقرار هستیم! و خواهیم بود!
افغان

>>>   این نمایشات کمپاین انتخاباتی تابوت ساز غنی اکثرا اشتراک کنندگان ان مامورین دولتی و افسران و سربازان معاش خور هستند که بدستور غنی احمدزی در اینجا و انجا شرکت میکنند اشرف غنی خوب میداند که از رای پاک مردم بکرسی ریاست جمهوری دوباره تکیه کرده نمیتواند دو جعلکار تقلبکار چون عمرداوودزی و ضیاالحق امرخیل که تجربه کافی در اینکار را دارند و در انتخابات ۱۳۹۴ داوودزی وزیر داخله وقت و امرخیل ریس دارالانشاه کمیسون انتخابات بود بطور کافی بنفع غنی جل و تقلب را ا در ارای مردم انجام داده بودند اینبار انها را دوباره مامور چنین کار کرده با وصف ان غنی در حراس است از ناکام بودنش حال کمپاین انتخاباتی را در داخل ارگ و با جمع کردن نفر های دولتی براه انداخته است تا نشان دهد که مردم طرفدار وی است و جعل و تقلب گسترده خود را با همین شکل پنهان کند اما مردم و نامزادان انتخاباتی میگوید ای قر افتابه تو کارت را بکو ما ترا خوب شناخته ایم دیگر مانند سال ۱۳۹۴ از انجام تقلبکاری و جعل وتذویر ارای انتخاباتی به نفع خودت از هر طریقی که صورت بگیرد ما ارام نخواهیم نشست تا ترا از ارگ بیرون نیندازیم .

>>>   در افغانستان هیچ چیز ناممکن نیست تقلب انتخاباتی که مثل روز روشن است فساد اداری که مصداق آن در سو استفاده از امکانات دولتی در کمپاین ها است از سوی تیم اشرف غنی و اینها حتی به ناموس مردم هم تجاوز کردن دختران معصوم کمیسیون انتخابات...... توسط رییس و اعضای کمیسیون مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند از این کشور دیگر هیچ توقع نباید داشت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است