کودتای انتخاباتی یگانه راه برای بقای تیم غنی در قدرت
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۴    ۱۳۹۸/۶/۲۸ کد خبر: 160214 منبع: پرینت

بعد از اینکه اشرف غنی احمدزی از مناظره فرار کرد ایشان ، هواداران ، جیره خواران و فدایینش مورد تمسخر و تحقیر ذهنیت عامه قرار گرفت و برای مدت کوتاه از شرم به حالت کوماه رفتند ، بعد از به هوش آمدن شروع به توجیه گری نمودند ، بیخبران این طایفه گفتند که اشرف غنی احمدزی تحصیلات بلند دارد مناسب نیست که با کسی که تحصیلات پایینتر دارد مناظره کند این طایفه به اندازه نادان هستند که نمی دانند مقام ریاست جمهوری با کادر علمی دانشگاه فرق دارد مثلاً در آمریکا ترامپ و بسیاری روسای جمهور آن کشور تحصیلات بلند دانشگاهی ندارند ، جستین ترودو و رقبایش در کانادا تحصیلات بلند دانشگاهی ندارند همچنان در کشورهای همسایه عمران خان در پاکستان ، روحانی در ایران و مودی در هند نام های بلندی دانشگاهی ندارند اما تمام این ها در مناظره با رقیبان خود شرکت کرده اند ، عده ای دیگری این طایفه می گویند که فرار به خاطر جلوگیری از مجادله و حمله های شخصی بوده است واقعاً به شعور اینها باید خندید اینها نمی دانند که اصل مناظره برای حمله بالای رقیب است حتی حمله شخصی ، رقیب باید در مقابل حمله از خود دفاع بتواند و ثابت کند که حمله کننده دروغ می گوید ، در این روز ها در آمریکا و کانادا مناظره و تلاش برای انتخابات جریان دارد رقبا هرگونه حمله و حتی حمله شخصی به یکدیگر می کنند جانب مقابل فرار نمی کنند بلکه جواب می دهند.

بدترین توجیه ، توجهی امرالله صالح است که از آن بوی کودتای انتخاباتی می آید ، صالح در پست فیسبوکی خود ادعا کرده است که تیم دولت ساز ۷۰ فیصد برنده انتخابات است و ۳۰ فیصد دیگر میان ۱۶ نامزدان دیگر تقسیم می شود.
صالح نگفته است که چگونه و از کجا فهمیده است که ۷۰ فیصد برنده انتخابات هستند و این ادعا صد فیصد مقدمه برای کودتای انتخاباتی است ، برداشت صالح از مناظره این است که تیم دولت ساز برنده است و نیاز به مناظره ندارد.
اکنون باید نامزدان انتخاباتی خود را برای مقابله با یک کودتای انتخاباتی که با تمام امکانات دولتی صورت می گیرد آماده نمایند و از ادعای امرالله صالح معلوم می گردد که دولت مصمم است بالای انتخابات کودتا نماید.
اگر نامزدان انتخابات ریاست جمهوری ادعای امرالله صالح را ساده می پندارند خود ها ساده اند و سزاوار قربانی کودتای انتخاباتی هستند چون امرالله صالح بسیار واضح گفته است که تیم دولت ساز ۷۰ فیصد برنده است یعنی کودتا صورت گرفته است و فقط اعلام آن بعد از انتخابات می شود.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کودتای انتخاباتی
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   یا انتخابات شفاف یا جنگ داخلی راه سومی وجود ندارد.

>>>   صالح یکبار هم شده راست گفته است اگر خارجی ها بخواهند هفتاد در صد هنوز کم میباشد زیرا طالب ها وحکمتیار وسیاف و اتمر وغنی را در زیر یک چتر جمع نموده بدون تقلب ودست کاری میتوانند در صندوق کفر ساز<دولت ساز!!!>بیشتر از هفتاد در صد رای هم میتوانند بیاورند در گذشته ها هم میگفتند طالب ها دو قسم اند یکی لنگی دار ودیگری نیکتای پوش انهای که توانستند از یک کلینر بچه معاون اول ریاست جمهوری بسازند ازین همه مزدور واجنت هفتاد در صد رای بسیار اسان است وهیچ جای تردید وتعجب نیست چون محللین همه اتفاق نظر دارند که عبدالله صرف نمایش وتمثیل است وقبلا به اوگفته اند که تو سلیقه وشایستگی ریاست ارگ را نداری وبالای او نسبت مواقف سابقش که شاید روسی باشد ویا هندی ویاهم انگلیسی هرچه غنی خان عضوفعال وبرجسته ای یونیکال واز همراهان کرزی وخلیلزادوسلام عظیمی در یونیکال میباشند این تیم هرچه باشداز امتحان ومحک سالم بدر امده اندوهم یونیکال برای همین کار ساخته شده است تا اینعضویت رت نداشته باشدسور خلقی !!!هم باشند نمیتوانند نماینده ای امریکای ها در ارگ تعیین گردند
قاضی فضل الله

>>>   دوست عزیز از ریس جمهور اوکراین یاد اور نشدید او یک کمیدین است همم سویه کاکای اصف جلالی اما این اشرف اصلا دیوانه نیست بلکه یک بیمار روانی است که در حقیقت بدتر از دیوانه میباشد دیوانه معلوم دار است گاهی با چتلی خود بازی میکند و هیچ وقت حالت نورمال ندارد .
در کشور های دیگر اصلا باید چنین اشخاص باید تحت روان درمانی قرارگیرد خوب افغانستان است باید این مجنون روانی با پشتیبانی پول حمایه خارجی ها وچنند خاین وطن فروش در قدرت برسد که در کشور جهل تاریکی حکم فرما گردد و مقاد شوم بیگانه گان و غارت کشور صورت گیرد

>>>   غنی و صالح را امریکا وعده داده اند که شما هردو غلا م حلقه به گوش اکریکا هتید و شما را می خو اهم فیروز انتخابات نمایم

>>>   Arianfar
من هنوز هنگام امضای سازشنامه آقای گلاب منگل با طالبان در دند غوری هشدار داده و پیش بینی نموده بودم که پروژه انتقال وزیرستان به شمال در دستور کار است. اما کسی جدی نگرفت. اکنون کار به شدت روی پیاده ساختن این طرح شیطانی روان است و در برنامه است تا در همه ولایات شمال پیاده گردد.
دیری نگذشت که دند غوری به بزرگترین کانون دهشت افنگی در شمال مبدل شد و پناهگاه امنی شد برای همه نوکران آی اس آی پاکستان.
دردمندانه همین اکنون گستره میان زابل و نورستان در عمل به یک وزیرستان مبدل گردیده است. در این ولایات در همه جا شبکه حقانی، طالبان، داعش، حزب التحریر، حزب اسلامی و دیگر باندهای وابسته به پاکستان فرمان می رانند و قوانین شریعت با قرایت طالبان تطبیق می گردد.
ارگ آگاهانه یا نا آگاهانه در پیاده ساختن این پروژه دست دارد.
در هژده سال گذشته ارگ مشی سرکوب و تضعیف مجاهدان را با ترورهای زنجیره یی فرماندهان پیش گرفت. و با این کار عملا راه را برای رخنه طالب و داعش و در کل سازمان اطلاعات و امنیت پاکستان در کشور باز کرد.
اکنون ارگ با به وجود آوردن جزیره های نو و کانون های جدید افراط گرایی در شمال موفقانه پروژه را پیش می برد.

>>>   تا چند روز قبل بلی امریکا در نظر داشت که اشرف غنی را با معاونیت غلام بچه امرالله صالح و معاونیت دوم ان روباه صفت سرور دانش براپینجسال دیگر در ارگ بنشاند اما با خیانت بی حد و حصر غنی و بعضی دیگر از طرفداران ان همکار اش در ریاست تدارکات مرکزی داخل ارگ که ریاست انرا شخص غنی دارد چنان فساد گسرده غیر اخلاقی را نمودند که امریکا را وادار کرد تا یکصد ملیون پول کمکی اش را دوباره به امریکا برگرداند و همچنان از اماده گیتقلب انتخاباتی تیم تابوت ساز امریکایی ها اطلاع حاصل کردند با اعلامیه شان واضح به غنی و دارو دسته خاین ان گفته اند که انتخابات شفاف و قابل قبول به هم را میخواهند نه انتخابات پر تقلب غیر قبولی به همه را و همچنان سفیر امریکا در سفارت امریکا در شهر کابل نا رضایتی خود را از ریاست تدارکات که در راس ان غنی احمدزی است نسبت عدم خرید تیل دستگاه حرارتی که دربرق رسانی شهر کابل رول عمده دارد ابراز داشته و از چندین ماه به اینطرف است که اسناد ان در ریاست تدارکات داخل ارگ ملتوی مانده و اکنون بی برقی شهر کابل سفیر امریکا شدیدا ازنارسایی خرید تیل مورد نیاز توسط ریاست تدارکات و عدم اجرای پولاز جانب وزارت مالیه بلاثر اعتراض جان بس سفیر امریکا و فساد گسترده در داخل ارگ و وزارت مالیه یکصد ملیون دالر کمکی امریکا دوباره به امریکا برگشت کرده است این ها همه نشانه های عدم رضایت امریکا از غنی و دارو دسته ان سبب گردیده تا ازکاندیداتوری غنی حمایت نکنند و غنی ناکام انتخابات است و علاوتا در مورد مصالحه با طالبان هم اشرف غنی مانع قرار گرفته امریکا دیگر از غنی روی گشتانده است بجای ان داکتر عبدالله که همه طرفدار زیاد دارد و هم نرم است و دراوردن مصالحه طبق نظرامریکا پیش میرود انتخاب شان است بازهم دیده شود که چه میشود .

>>>   كدام تحصيلات ؟ اشرف غني ماستر است خود را داكتر معرفي كرده . داكتر عبدالله داكتر طب است تحصيلاتش بلند تر از اشرف غني است. لطيف پدرام دوكتورا در ادبيات دارد بلند از اشرف غني است . اشرف غني تا فعلا با دروغ و خود نمايي و تقلب و اعصاب خرابي پيش رفته.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است