حمله انتحاری در کابل با 60 کشته و زخمی
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۵    ۱۳۹۸/۶/۲۷ کد خبر: 160193 منبع: پرینت

در یک حمله انتحاری در شهر کابل امروز سه‌شنبه (۲۶ سنبله) ۲۲ تن جان باختند و ۳۸ تن دیگر به شمول زنان و کودکان زخم برداشتند.
به گزارش طلوع، این حمله در برابر ریاست پیژنتون وزارت دفاع ملی در مکروریان دوم شهر کابل رخ داد.
پولیس می‌گوید که این حمله در میان مراجعان این نهاد رخ داد.

لحظاتی پس از حمله انتحاری زنی از میان قربانیان و خاک و دود بلند می شود، تلو تلو می خورد، می نشیند و دوباره از جابش بلند می شود... حمله کننده انتحاری که پیاده بود مواد همراهش را در میان مراجعین پیژنتون کابل در نزدیک چهار راه مسعود منفجر ساخت.
مراجعین گفته اند هنگامی که پس از چاشت همه در پاسگاه نخست این نهاد گرد آمده بودند این حمله رخ داد.

در خبرنامه وزارت داخله آمده است:«حوالی ساعت یک بعد از ظهر امروز یک فرد انتحاری در نزدیک چهارراهی احمد شاه مسعود مربوط حوزه نهم امنیتی پولیس در سرک عام خود را منفجر نمود.در این رویداد تروریستی مشمول شش نظامی به تعداد ۲۲ تن از افراد ملکی شهید و به تعداد ۳۸ تن از افراد ملکی دیگر زخم برداشتند.؛ در جمع شهدا و زخمی‌ها اطفال و خانم ها نیز قرار دارند.»

خبرنامه می افزاید:«طالبان تروریست در میدان های نبرد توسط نیروهای دلیر امنیتی و دفاعی افغانستان ضربات قوی را متقبل شدند و در هر مکان نبرد با شکست ننگین روبرو گردیدند از اینرو آنها با وحشت و دهشت خود حملات وحشی را علیه افراد ملکی انجام می دهند.نیروهای امنیتی و دفاعی کشور منحیث پاسبانان و محافظین اصلی مردم افغانستان به زودی انتقام این حملات را از تروریستان طالب خواهند گرفت.»

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتحاری
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   طالبان تروریست در مراکز امن فاشبستان در داخل کابل نگهداری میشوند و هر زمان که خواسته باشند به حکم هیبت شیطان مردم مسلمان وطنم را میکشند و خود به جهنم واصل میشوند .
گلبیدین و ملا تره دو مضنون اصلی نگهداری انتحاری ها در کابل هستند.

ارزان قیمت و تره خیل و قصر گلو و چار آسیاب را زیر پوشش اطلاعاتی بگیرید کابل امن میشود.

ملا تره در مدرسه های مربوطه خود کی ها را پرورش میدهد.
مساجد ملا ندارند مگر تولیدات ملا تره هر سال بیشتر از پیش است این نیمچه ملا ها چه میشوند جز اینکه در تشکیلات طالبی ISI جذب شوند.
لعنت به کرزی و غنی احمدزی و گلو و باقی هواخواهان طالب

>>>   تــشـــــکــــر از ریاست امنیت ملی!! که پیش از حادثه جنایت کاران را شناسائی وکشف نمود ونگذاشت خون مردم بریزد وتلفات خسارات متحمل شوند ، اداره کشفی افغانستان هخمین کمپنی امنیتی پنشیر وردک خیلی فعال است ، حتی دوسال پیش برای مردم ودکانداران وجاروکشان ودست فروشان مکتوب فرستاده بود که شما درخطر هستید !!! اما آنها این مکاتب را جـری نگرفتند!!
بنا ریاست امنیت ناملی ما دیگر تقصیری ندارد مسئولیتش را ادا کرده ، دوسال پیش اگر مکتوب نمی فرستاد حالا تقصیر داشت مگر فعلا باید رئیس جمهور همه شانرا جنرال بسازد

>>>   ریاست امنیت ملی میگوید: این حمله را یکی از محبوسین زندان پلچرخی انجام داده همانند سه یال قبل که یکی در پلچرخی محبوس بود ودرعین زمان امنیت عکسش رابه رسانه ها نشان داد که همین فرد انتحاری کرده ، بعد از انمتحار دوباره رفته داخل زندان!!!

>>>   خوب است که از ارزان قیمت صدای ازادی می اید وای به حال خیرخانه شهرنو مکروریون که به چز فحشا وبی عزتی چیز دیگری دران به مشاهده نه میرسد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است