دروغی که هم شاخ دارد و هم دم!
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۹    ۱۳۹۸/۶/۲۳ کد خبر: 160151 منبع: پرینت

چه کسی می تواند باور کند که اداره امنیت ملی سه نفر وابسته به گروه داعش را در شهر کابل دستگیر کرده است که عامل ۲۹ حمله در شهر کابل بوده اند و از جمله حمله بر تظاهرات جنبش روشنایی؟

خوانندگان محترم خوب به یاد دارند که حکومت چندین بار اعلامیه پخش کرده اند که عاملین حمله بر جنبش روشنایی را کشته اند از جمله چند ماه قبل ادعا کرده بودند که عامل حمله بر جنبش روشنایی را در جلال آباد به قتل رسانیده اند.

هدف از پخش چنین اعلامیه ها و افواهات انحراف ذهنیت عامه از ناکامی دولت وحدت ملی در تامین امنیت مردم و وادار کردن مردم برای اشتراک در انتخابات ریاست جمهوری است چون بیم آن می رود که اصلا مردم در روز انتخابات هیچ از خانه های خود بیرون نشوند.

چنین ادعایی مضحک و دور از واقعیت را آدم حتی در فیلم های هندی نمی بینند، چگونه این ها شرم نمی دارند که ادعا می کنند که سه نفر در مدت چند سال در حضور ده ها ارگان های استخباراتی داخلی و خارجی حاکم مطلق شهر کابل بوده اند ۲۹ عمل تروریستی را موفقانه انجام داده اند، هزاران نفر را به خاک و خون کشیده اند و هیچ یکی از ارگانهای کشفی و استخباراتی داخلی و خارجی موفق به موجودیت آنها در داخل شهر کابل پی نبرده اند.

اکنون وضعیت حکومت وحدت ملی بگونه ای مسخره آمیز شده است که تمام ادعاها، اعلامیه ها و خبر ها گویا که همه از آدرس شاه حسین مرتضوی پخش می گردد.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنبش روشنایی
داعش
نظرات بینندگان:

>>>   بلي ، وجود اين داعشيان و هكذا طالبان قبل برين روشن بود ،ولي توسط مقامات براي اهداف خود از ايشان استفاده ميشد ، با رفتن رئيس امنيت ملي از قدرت ، حالا نگه داري شان سروصدا بلند مي كند و گرفتار شدند

>>>   همه اینها دروغ است ، این امنیت ملی نیست یک کمپنی خصوصی امنیتی مربوط یک و دو ولایت است....
هرزمانی تعداد انتحارات وانفجارات زیاد شد این کنمپنی برای اینکه فشار ونفرت مردم نسبت به آنها کم شود بدروغ مانند فلم ها داستانی میسازند واز روی لست انفجاراتیکه قبلا رخ داده بپای یک کسی که هرگز آن حولادث را درخواب هم ندیده می بندند
اطلاعیه ها واخبار این اداره ناکام هشتاد فیصددروغ است ، حتی همان خغادیست های گنهکار قریمه این قدر بد و خائن نبودند کعه اینها هستند
ر

>>>   به این میگویند حماقت
این سه نفر چنین تر و تازه بعد سالها فعالیت تروریستی در زیر دیش غنی و استانکزی حالا آمده اند که داماد سران ارگ شوند.
اگر دروغ نمیگویید این سه نفر را در مقابل خبرنگاران قرار دهید تا با سوال های مستقیم معلوم شود که آگاهی شان از قضایا تا کجا است.
اگر واقعا همین ۳ نفر این همه حملات را راه اندازی کردند پس برای امنیت ملی و دستگاه های کشفی صدگانه جای خجالت و مرگ است.

یا در عملیات سرک بوستان
وقتی محل شناسایی شد باید زیر کنترل گرفته میشد تا معلوم شود چند نفر در محل وجود دارند بعد خانه های اطراف آن قرانطین میشد و در نهایت هر فرد یا موتریکه از خانه بیرون میشد در مسیر راه توسط ترافیک توقف داده میشد و بعد بی سر و صدا دستگیر میشدند تا سر نخ های زیادی به دست می آمد.
این عملیات شبانه که دشمن را فرصت دفاع مسلحانه داد در داخل محله مسکونی کامل غیر مسلکی بود.

>>>   اگر سه نفر است وانهم وابسته به داعش باید این سه تن غنی وکرزی وعبدالله باشند زیرا در کابل غیر این سه دیگر داعشی ها در رتبه های پاین ونابکار اند
تماشا بین

>>>   اخبار شرکت انحصاری پنشیر وردک همه شاخ ودم دارند واز دور آو.از میدهند که دروغ دروغ دروغ ،
این شرکت همیشه به وظیفه شان خیانت میکنند: مکاتب متحد المال برای همه می تنویسند که شما در خطر هستید هر شش ماه به تملاخم ادارات رسمی وخصوصی چنین مکاتبی پوچ و دروغ ارسال میکنند تا اگر حادثه شد آن وقت بگویند ما خقبرداشتیم مکتوب فرستادیم مگر اینها جدی نگرفتند !!!
خلاصه رئیس جمهور باید همه اینهارا به رتبه سـه تـر جنرالی مُفته خــــــــــر سازد ، چون خیلی فعال هستند از هرحادثه که واقع میشود اینها دوسال قبل ازان آکاه میشوند ، این شرکت احصاری درجهان بی نظیر است

>>>   درینصورت هیچ حادثه انفجار وانتحاری باقی نمانده که ریاست امنیت ملی !! عامل آنرا کشف نکرده باشد !!!
منسوبین همیشه بیدار هستند، 24 ساعته بیدار هستند هیچ خواب نمیکنند ،رئیس جمهور از جمله 24 ساعت شبانه روز 4 ساعت را می خوابد وباقی بیست ساعت را کار مکیند اما اینها دو دقیقه هم نمی خوابند بهمین دلیل اینقدر دست آورد دارند!!!
( چوپان دروغگوی )

>>>   این سه نفر باید از کودکی در کارهایی که امنیت ملی برای شان لست کرده است شروع کرده باشند. در غیر آن سن آن ها باید با شیوه، تجربه و مهارت هایی را که در اعمال تروریستی متذکره لازم است همخوانی ندارد.
شمشیر سنگ

>>>   اقای عدالت !
پروبلم درنیروهای امنیتی نیست انهاهمه قهرمان اند
٫پروبلم دراحماقت مردم عامه است که ازنیروهای امنیتی امنیت میخواهند ولی همکار تروریسان اند.
عاقل

>>>   یک کارمندامنیت ملی خودش به زیان خوداقرار نموده بود که مرکزیت کمره های امنیتی ریاست امنیت کابل از لندن اداره و مدیریت میشود اما در هنگام تاراج و به خاک وخون کشاندن جوانان با درایت و بافهم و عدالت خواهان و روشنایی خواهان این کمره ها از لندن غیر فعال گردید تا رد یابی آن امکان پذیر نباشد . باز چطور امکان دارد که طراحان آن از کوتل خیرخانه کمره ای امنیتی ریاست ملی افغانستان را برای انجام فعالیت خود خاموش نماید پس واضح و آشکار است با ریاست امنیت ملی تفاهم نموده کمره ها را از لندن خاموش نماید باز انفجار صورت بگیرد پی این خود بیان میکند که انتحاری ها وابسته و شریک جرمی ریاست ملی افغانستان است چرا ؟ امروز کسانی را که از کوتل خیرخانه میگیرند لقب طراحی پنچ سال پیش را برای شان تحفه میکنند ؟ این چه قسم امنیت است که در ظرف پنج سال نتوانسته تا کوتل خیر خانه برود و خاموش گران سیستم کمره های امنیتی ریاست امنیت یک مملکت را بیابند ؟ پروژه عدالت انتقالی باید تطبیق گردد از شروع دولت کرزی تا حالباید این مرتجعین بپای میز محاکمه کشانده شوند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است