لت و کوب وزیر حج توسط ملاتره خیل؟!
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۹    ۱۳۹۸/۶/۱۶ کد خبر: 160080 منبع: پرینت

بعضی ها سر و صدا به راه انداخته اند که ملا تره خیل وزیر حج و اوقاف را به نرخ مندوی لت و کوب کرده است و چرا اشرف غنی که شعار "من با زورگو سازش نمی کنم" را در رقابت های انتخاباتی اش سر میدهد اما ملا تره خیل را در کنار خود دارد.

من نمیدانم چرا دوستان اینقدر سخت گیرند؛ اول اینکه ملا تره خیل زورگو نیست بلکه "لت گو" است، ساختار ژنتیکی جناب همین است که باید روزانه بزند، در ضمن ملا کارش زدن است؛ شما وقتی طفل هستید و به مکتب میروید مگر قرار است ملا با شما در مورد جاذبه زمین و نظریه فیثاغورث بحث کند؛ خب معلوم است که میزند و از زاویه های مختلف هم میزند...

در ضمن همه به شمول اشرف غنی میدانند که روش ادبیات سیاسی ملا تره خیل همین است که وقتی قرار است بگوید: "جناب وزیر نظریه شما استنتاج شده از پشم المشایخ با نظر ما سازگاری ندارد"؛ این جملات را نمی گوید بلکه در ابتدا از سیستم سه قفاقه استفاده کرده، در یک حرکت استراتژیکی به دهانش میزند و با یک لگد بصورت شرافتمندانه ای به ما تحت وزیر میزند و میگوید: "عه تو چی گوفتی، تو نباید چیزی بگویی، برو که باد بادت می کونم"....

شما نباید حرفی بزنید یا چیزی بنویسید که وحدت ملی را خراب کند؛ زورگو یعنی چی؟ آغا جان درست فکر کن، تفرقه نیندازید، شورش نکنید، آنطور که ما توقع نداریم فکر نکنید، چی؟ میخواهید کودتا کنید؟ شورش ؟! طرح حکومت موقت؟... معامله گر...زورگو.. قانون شکن... آغا جان این را به جرم تشویش اذهان عمومی دستگیرش کنید...

مهدی ثاقب
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ملاتره خیل
وزیر حج
نظرات بینندگان:

>>>   ثاقب صاحب زنده و سلامت باشی . ولی مطصفانه این ادمها به طنز ننیفهمند از ادمهای هستند که در سایه همان درخت که در .... شان سبز کرده خوش اند.

>>>   ملا ترخیل زورگو دزد میلیونها جریب زمین را غصب کرده و اشرف غنی احمدزی مزدور امریکا از او حمایت میکند همچنانکه از قصاب کابل حکمتیار خونخوار حمایت میشود

>>>   زمانیکه قیصاری را می بینم به نفع غنی حرف می زند شعار که غنی خودش به زبان می راند (ما با هیچ زور گو سازش نمیکنیم ) در نظرم خطور می کند وبا خود می گویم انسان ها به چه اندازه دیده درا و پر روی می شوند و به چه زشتی ها و پلشتی ها روی نمی آورند.

>>>   جانم هستی ملا تره وزیر حج امسال هزار جرم وجنایت وخیانت در حق حجاج کرده است حقش بود که لت و کوب شود ملا تره دست هایش باید بوسیده شود.
عدالت خواه

>>>   در زمان های قدیم یگان نفر را که بدشان می آمد،میگفتند:برو،گم کو،او یک تره آدم است.هیچ چیز ازدست اش نمی آید.
حالا تره خیل مردم را همراه سیلی میزند.
چقدر دنیا تغیر کرده است.

>>>   این مردم هم هیچ اصلاح شدنی نیستند ، ملا صاحب اگر نفر رازیر تایر کرد کشت می گویند کشت، حالا نکشته تنها لت کرده، با اینهم شما انتقاد میکنید؟ پس این دموکراسی یا ملا کراسی چی شد؟

>>>   این وزیر بد تر از ملا تره است ، لاو زملانی معین وزارت مخابرات بود طوری عمل میکرد که گوئی پاکستانی است

>>>   برادر گل دست بوسیدن ملا تره خیل بخودت زیب دارد مبارک که دست یک شیطان منافق زور گو غاصب زمین و قاتل مردم و قاچاق چی مواد مخدر و از همه بدتر تربیه کننده اطفال زیر سن را مغز شویی اماده کردن به عمل انتحاری خلاف دستورات اسلامی در مدرسه خودش در پلچرخی دست بوسی چنین انسان بمعنای واقی ان دست بوسیدن از دست شیطان گمراه است بهر صورت اقای غنی با چه دلیلی و چه حق در حالیکه بظاهر هیچکاره دولت است با پسران شان بداخل ارگ رفت و امد میکنند در حالیکه دیگران را در دو سه کیلومتری ارگ نا رسیده بدیوار ارگ به گلوله زده میشود لنجر پولیس ناحیه سوم پولیس را همین تره خیل با نفراتش سوختاند و چندین تن پولیس را مجروح کرده چیزی نگفتی مرد بیچاره را در سرچوک کابل بی موجب توسط افراد مسلح اش کشت ابرو خم نکردی زمینه های ملکیت عامه را چور کرد چیزی نگفتی بخاطر جلوگیری از مواد مخدر در جوار بلاک چهارم اول مقامت مسلحانه با افسران پولیس کرد تاثیر نکرد در جمع انها انتحاری را فرستاد که باعث ده ها شهید و مجروح گردید و ثابت هم شد که کار ملا تره خیل است هیچ نگفتی و ده های دیگر اما حال که در داخل ارگ ملا تره خیل با فرزندانش وزیر حج و اوقاف را بخاطر طبق دلخواه ملا تره خیل سهمیه حج داده نشد و حق تلفی صورت نگرفته در داخل ارگ که خانه خودت وزیر حج را مورد لت و کوب قرار داده دیده شود که چه میکنی هم از نگاه قانونی و هم از دید غیرت افغانیت در داخل خانه خودت چنین جنایت را ملا تره خیل قلدر انجام داده باید بخاطر بردن حیثیت و ابروی خودت کاری را بکنی که مردم باور کنند به شعار دادن ات که میگوید با زور گو همسویی نمیکنی و شاخ پلاستیکی انر میشکنی دیده شود که شاخ ملا تره خیل را بشکنی تا مردم باور به شعار تان کند در غیر ان ....

>>>   ملا تره خيل يك بد ماش زور گوي است در هر اداره دولتي زور گويي و بد ماشي نموده و به قوم تره خيل امكانات از دولت ميگيرد و يكطرف كابل را جداگانه براي خود يك دولت موازي ساخته و شاييد هم بعدا بنام كشور تره خيل نام گذاري شود .
اشرف غني هم رفيق و دوست صميمي اين زور گوي است و ازينكه دغه است با دولت موازي او هيچ مشكلي ندارد. و همه امكانات را در اختيار او قرار داده و حتي اجازه دارد وزيران را لت و كوب كند. اگر دغه نميبود باز همرايش كار داشت .

>>>   اگر پولیس رالت کرد میگویند :
ملا تره پولیس ملی را تلو کوب کرد ، اگر وزیر را زد بازهم، اگر کراچی وان را زد بازهم ،
پس کی را لت کند ؟؟؟

>>>   Ehsan Salam
مشکل این نیست که مولوی صاحب تره خیل، وزیرصاحب حج و اوقاف جمهوری اسلامی قلب آسیا را لت و کوب کرده یا دشنام داده است. «مشکل ملی» این است که چرا مولوی صاحب تره خیل با جمله برادرانش، نمازجمعه را در«مسجد ارگ»ادا می‌کند!؟

>>>   زنده باد ملا تره خیل با این لت کردن وزیر کابینه غنی و آن هم در مسجد ارگ در پهلوی خانه غنی ، ملا صاحب دروغ غنی را به مردم اثبات کرد که می گوید ما با هیچ زور گو سازش نمیکنیم. و آن هم در شعار انتخاباتی خود که دو معاون و یک چوکره در پهلویش ایستاد اند و هر لحظ از تلویزون طلوع نشر می شود. ملا تره خیل می گوید اگر غنی در نماز در مسجد می بود خودش را هم سیلی کاری می کردم . ملا صاحب مرد هستی. قیصاری در فاریاب لت می کند و غنی برایش تسلیم می شود مگر خودت در داخل آرگ . تاریخ قهرمانی هایت را به یاد می آورد .

>>>   حكومت كوچي ها است، غني كوچي، تره خَيل كوچي. در پارلمان نه چوكي به كوچي ها اختصاص داده شده و لي حساب كنيد كه از ولايات كابل ، لوگر ، پكتيا، پكتيكا و ديگر ولايات چند نَفَر كوچي بر علاوه سهميه به پارلمان أمده اند و يا كانديد بودند. غني هرگز مقابل قوم خود اقدام نميكند. او مردمان با نفوذ اقوام ديگر را از طريق خود شان ميزند. مثالهاي زنده اش صالح در مقابل پنجشيري ها و تاجك ها، قيصاري و جنرال ملك در مقابل دوستم، دانش و مرتضوي در مقابل هزاره ها و غيره. غني در تفرقه افگني دست بالا دارد. رهبراني مثل كرزي، غني، حكمتيار، اتمر ميدانند كه ظرفيت، لياقت و أهليت رهبري را ندارند، بِنَا از إبزار قوم پرستي، تفرقه افگني وووو استفاده ميكنند تا به زندگي طفيلي خود ادامه داده بتوانند. مردم ما صاف دل و پاك طينت استند، متاسفانه بسيار زود فريب اين زالو ها را ميخورد. رهبران تاجك، هزاره و أزبك نوكر خان استند. هرطرف كه امتياز بود، بهمان طرف ميلمند. در اين بازي فقط و فقط ملت بازنده است.

>>>   حتما وزير صاحب را همراي تره زده . وزير صاحب باييد با بادرنگ دفاه ميكرد ويا نمك به چشم اين تره فروش ميزد تا درس عبرت برايش ميشد كه مسجد ارگ جاي تره و بادرنگ خوري نيست .

>>>   ملا تره تا در چیزش بادرنگ را حس نکند آدم نمیشود.

>>>   افرين ملا صاحب تره خيل براستي كه تره خيل استي و عجب جرات داري كه در بين خانه خداج و در بيخ گوش پادشاه شهر وزيرش را سلي كاري ميكني بيشكت است نر استي نر. ولي اينرا بگو چطور در مسجد ارگ ترا ميمانند كه نماز خواندن بروي در حاليكه بيكار هم استي و كدام وظيفه هم نداري و فعلا وكيل هم نيستي .

>>>   اين ملا تره را چطور با برادرانش در ارگ ميگذارند ؟؟؟
چرا ملا امام مسجد محل ما به ارگ رفته نميتواند؟؟؟

>>>   کسیکه هم ملا باشد وهم تره مگر ازاو چه توقع دارید.ای درحقیقت همان سرگین بای ولد پارو بای است.(یعنی گو درگو)
عاقل

>>>   غنی بیچاره حیران مانده با این مردم( قرن نه فهم)(سابق هفته فهم میگفتند)چه کند.
هدف اومبارزه بازورگویان غیر پشتون اسن.
پشتونها خو(دخپل سری) اند.
عاقل

>>>   ۴۰ سال است که ملا مردم ساده دل مارا یکی با دیگری میجنگاند.
چه فرق میکند اگرباری دوملاباهم جنگدیدند.
به گفته خودشان الخبثات وللخبیثین.
عاقل

>>>   هیچ کسی را درزندگی مثل خود کم طالع نیافتم.
بارها شاهد سگ جنگی بودم ٫ولی شاهد ملا جنگی تا کنون هیچگاهی.
بشارت

>>>   اگر از دستم میشد کـــــــلان ترین تـــــره را درگوش این ملای ناملا وجاهل کوچی داخل میکردم ، این وحشی جرام خور فکر میکند چکاره است ؟

>>>   چطور ثاقب خان از کدام زاویه از طرف ملا زده شدی که داوری میکنی؟ضمنا بلی اولین کتاب که در مدرسه پیش ملا میخوانند ایساغوجی نام دارد که از فیثاغورث است.قبول نداری برو پرسان کو.
با احترام ملا ضارب

>>>   مشکل از نظر قانون اینست که ملا مولوی را لت وکوب کرده درحالیکه رتبه مولوی بالاتر از ملا است ، آنهم ملا تره ،

>>>   ترخیل خاسب است غنی بازور مندان معمله نمیکند؟

>>>   ما با زور گو معامله نکوووووووووو
ما با قانون میده کوونکو معامله نکووووو
نعره ای تکبیر غنی کل زنده باد

>>>   هر شب تو غنی کل با زورگو معامله میکنی
هر روز تو با بیگانگان در ارتباط استی تا دستور فردا را نگیری خواب نمیروی
تو غنی کوچی چرا گوسفندانت را به پارلمان روان کردی
بازهم می خواهی رای گوسفندی جمع کنی ؟؟

>>>   هم کوچی است و هم تره ، از کوچی او هم تره دیگه چی توقع دارید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است