توافقنامه کجا است؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۸    ۱۳۹۸/۶/۱۴ کد خبر: 160054 منبع: پرینت

گفتند توافقنامه طالبان با امریکایی ها تقریبا نهایی شده است، علاقمند شدم که بدانم داخل توافق نامه چی نوشته شده است.
رییس جمهور غنی تا فعلا خبر ندارد، قرار شده ورق را بدهند که بخواند اما فعلا در دست چایدار باشی سفارت امریکا است تا موضوع را پس از تحلیل بفرستد به ریاست جمهوری.

داکتر عبدالله هم خبر ندارد که داخل توافقنامه چی نوشته شده است، داکتر عبدالله فقط همین قدر گفته است من حالم خوب است.

شورای امنیت ملی نیز ترجمه چینایی اش را فرستادند به دکان های فوتوکاپی و ترجمه و عکس رنگه 3×4 در چهارراهی صدارت تا پس از چند روز استراتیژی جدید طراحی کنند.

گوش کردم تا بدانم در طلوع نیوز خبر تازه ای در مورد توافق نامه است یا خیر اما همایون دانشیار قول داده تا از طریق یک کمیشنکار سرای شاهزاده توافق نامه را بگیرد و منتشر کند به شروطی؛ ملا عبداسلام ضعیف هم خبر دارد اما به ما نگفت.

نمیدانم این توافقنامه کجا است تا بخوانیم که بدانیم داخلش چی نوشته و قرار است که براداران عزیز ما که هر شب خودشان را منفجر میکنند با امریکایی ها به چه توافقاتی رسیدند؟

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
توافقنامه
طنز
نظرات بینندگان:

>>>   Zia Gaheez
جناب محترم آنچه قرار است بين امريکا و طالب به امضا برست در واقع منافقت نامه است نه موافقت نامه که منافع پاکستان در افغانستان را تضمين ميکند و بنياد افغانستان را برای بار سوم در طول يک قرن ويران و برباد ميکند. اګر امروز به نحوی که در توان ماست بر ضد منافقت نامه نه ایستیم ، بزودي شاهد فجایع بیشتری در سرزمین خود خواهيم بود، بیشترين صدمه متوجه انهايي خواهند بود که امروز با طالبان و امريکا سر توافق شور ميدهند.

>>>   خیلی دوست دارم بدانم که انفجار و انتحارات اخیر هم در متن توافقنامه طالبان و امریکا ذکر شده است یا خیر؟ و یا هم چندین انتحاری و انفجار ذکر شده باشد ما فقط چند تایش را دیدیم. خدا میداند.

>>>   تا وقتی که نتیجه توافقنامه معلوم میشود،خود را انفجار بدهند که خداوند در آن دنیا با موتری با نمبر پلیت نمره ۳۹ در انتظار خدمت کردن برایشان عست.

>>>   توافقنامه تسلیمی افغانستان به پاکستان به ابتکار خلیلزاد و به پای دوی ستانکزی های دو سره.

>>>   هرکس می خواهد توافقنامه را ببیند در بازار سیاه یافت میشود اما خیلی قیمت است بازهم اگر کسی می خواهد من برایش از جائی پیدامیکنم بشرط آنکه جایش را نمیگویم وتوافقنامه را در بدل پول از فاصله پنج متری دیده میتواند دست زدن ، نزدیک شدن به حافظه سپردن عکس گرفتن منع است چی رسد به کاپی ،کاپی کاملا منوع است ،
ر

>>>   اشرف غین توافقنامه را با دختران ارگ شریک ساخت ولی در مطبوعات از اطلاع به آن انکار کرد. این جوانه مرگ دخترهای ارگ چه قدرتی دارند که تحت رهبری بی بی گل غین را بالای عین سوار کرده و خود بر هردو سوار شده اند.
گلداد کابلی

>>>   در يک پيام بازرگانى در اروپا زنکه اى به مردکه گفت :"تماشا حلال و لمس کردن حرام!".
زنکه دست خود را دراز کرد تا ميدانى مردکه را گيرد.
مردکه گفت: "تماشا حلال و لمس کردن حرام!".

کرزى او غنى که هميش منافقت بن خلیلزاد را لمس مى کردند پس از نکاح دولت خلیلزاد يعنى "ببر کاغذى" امريکا با شيطان الامارات الطالبان در قطر و پيام خوشخبرى "نکاح شاتل کیهان‌پیما و موشک را به عروسک امريکا (غنى) آورد. غنى طالبان را ديگر برادر نگفت. غنى طالبان را انباق گفت.

وقت ايکه غنى دست دراز کرد که سيل کنند چه در نکاح خط است. خلیلزاد گفت: تماشا از دور حلال و لمس کردن اش حرام!".

"نکاح" در عربى چه معنى مى دهد?
معنى لغوى عربى و نه مفهوم تفسيرى آن که ملاهاى کشور به پارسى و زبانهاى ديگر مى گويند!

>>>   افغانستان پنجهزار سال تاريخ دارد ولي صرف پنج سال استقلال در وقت پروفيسور رباني شهيد كه انرا هم چهار پيل كرده ارام نماندند.

>>>   ابدوالله به غنی گفته که بخواطر ابروی بی ابرویم که مردم به من بیصلاحیت به اصلاح با صلاحیت نخنندد. اقلا یک گوشه از کاغز را روان کن تا مردم فکر کند که ابدوالله واقعا با صلاحیت است و یک شینگ دولت موازی است. کاغز پاره که ده تشناب استفاده میکنی روان کنی هم قبوله.

>>>   افغانستان پنجهزار سال تاريخ دارد؟!!!برو بیادر کمتر چرس بکش!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است