مهاجر پذیرترین کشورهای جهان کدامند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۲۰    ۱۳۹۸/۶/۱۲ کد خبر: 160023 منبع: پرینت

1️⃣ سوئد:
بزرگترین و پرجمعیت ترین کشور اسکاندیناوی در صدر لیست قرار دارد و از جمله نکات تاثیرگذار آن می توان به تعهد این کشور به حقوق بشر و خدمات عمومی عالی اشاره کرد.

2️⃣ کانادا:
کانادا به عنوان دومین کشور از نظر وسعت بعد از روسیه، دارای سوابق درخشانی در زمینه ی سیاست های دوستدار مهاجر است.

3️⃣ سوییس:
سوییس کشوری کوچک اما قدرتمند از نظر اقتصادی است که آن را با نرخ بیکاری پایین، درآمدهای بالا و استانداردهای زندگی خارق العاده می شناسند.

4️⃣ استرالیا:
مهاجران استرالیا که عمدتا از ملت های غیر انگلیسی زبان هستند، هویت چند فرهنگی استرالیا را تشکیل داده اند. کشوری ثروتمند که از نظر تراکم جمعیت، مقام سوم از انتهای جدول را به خود اختصاص داده، مقصدی بسیار محبوب برای مهاجران دارای مهارت است.

5️⃣ آلمان:
آلمان با وجود داشتن یکی از بزرگترین اقتصادهای دنیا، برای اغلب مهاجران به عنوان #سرزمین_فرصت_ها شناخته می شود.

6️⃣نروژ:
این ملت اسکاندیناویایی با میزان حقوق بالا را به خاطر اقتصاد قوی و سیستم رفاهی معقول آن می شناسند. بر اساس آمار منتشر شده، در حال حاضر 16.8 درصد جمعیت نروژ را مهاجران تشکیل می دهند.

7️⃣ آمریکا:
در حالیکه رییس جمهور آمریکا دونالد ترامپ درباره ی مهاجرت نگرشی منفی دارد، اما این کشور همچنان یکی از مقاصد محبوب برای مهاجران بوده و در حال حاضر بیش از هر کشور دیگری، جمعیت مهاجران را در خود جای داده است.

8️⃣ هلند:
جمعیت نواحی غربی اروپا به طور فزاینده ای از نظر جمعیتی متنوع شده و اکنون در میان بهترین مقاصد مهاجرپذیر قرار دارند. هلند را نیز در این میان به داشتن اقتصادی سلامت می شناسند که سابقه ی خوبی از نظر بردباری و برخورد با مهاجران داشته است.

9️⃣ فنلاند:
فنلاند به عنوان یکی دیگر از شمالی ترین کشورهای دنیا، مقادیر زیادی روی خدمات عمومی سرمایه گذاری کرده است. نرخ بالای مهاجرت در سال های اخیر مناقشات زیادی را در این کشور برانگیخته، اما بسیاری از افراد همچنان فنلاند را به عنوان مقصدی دوستدار مهاجر می شناشند.

0️⃣1️⃣ دانمارک:
دانمارک نیز یکی دیگر از کشورهای شمالی است که به خاطر خدمات خوب و امنیت اجتماعی به لیست ده تای برتر راه پیدا کرده است. نرخ مهاجرت در این کشور طی سه دهه ی گذشته، افزایش قابل ملاحظه ای داشته که بیشتر مهاجران آن از لهستان، ترکیه و آلمان بوده اند.

1️⃣1️⃣ لوکزامبورگ:
لوکزامبورگ با ابعاد کوچک و موقعیت جغرافیای خود (محصور در خشکی) دارای استانداردهای زندگی خارق العاده ای است. این کشور زیبا دومین کشور ثروتمند دنیا بعد از قطر است.

فرشته شیرین


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مهاجر
شیرین
نظرات بینندگان:

>>>   هیچکدام این کشور ها مهاجر پذیر نیستند.
شما بصورت قاچاقی به این کشور ها میروید و آنها روی مجبوریت شما را در کشور هایشان جای میدهد.
اگر مهاجر پذیر باشند، شما بروید و به سفارت هایشان در افغانستان در خواستی پناهندگی بدهید،ببینید که به چقدر نفر پناهندگی میدهند؟
این بدان میماند که شما در لب سرک گدایی میکنید و افراد و اشخاص زیادی رفت و آمد میکنند و توان کمک به شما را ندارند،اما چند نفر پولدار مثل حاجی صاحب و وزیر صاحب و یا رییس صایب،یک چند روپیه در سر قدیفه گدایی شما می اندازند و شما نیز دعوی میکنید که حاجی صاحب و یا رییس صایب و یا وزیر صایب و غیره بسیار غریب پرور هستند.
حالا فهمیدی فرشته جان؟

>>>   فرشته خانم از این لیست از ایران و پاکستان نام نبرده اید. آیا دلیل خاصی دارید؟ یا ملاک شما در این مسئله متفاوت است؟ مثلا در ایران 6 میلیون مهاجر حضور دارد تمام این کشورها چند میلیون مهاجر دارند؟

>>>   فرشته جان این کشور ها بر علاوه مهاجر پذیری بسیار عشق وعشق بازی هم آزاد است اکثر مردم به این دلیل میروند که عشق وشوق خود را بکنند
خدا کند خودت خفه نشی از ما
باری

>>>   پاکستان ترورست پذیر ترین کشور جهان است

>>>   برای باری
ههههههههههههه

>>>   کشورهای اروپای بیشتر شان مشکل کمبود جمعیت دارند. به همین خواطر مهاجر پزیرند. اما اینها مهاجر میخواهند که داخل جامعه شده ودر جامعه ادغام و یا کاملا ذوب و اب شوند. و مشل خود اینها از نگاه فرهنگ و غیره باشند.

>>>   كجاست موقعيت عربستان سعودي با ثروت سرشار و دعوي رهبري يكنيم مليارد مسلمان جهان ؟؟
مهاجر كابلي


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است