انفجار در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۷    ۱۳۹۸/۶/۱۲ کد خبر: 160022 منبع: پرینت


انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل

انفجار در کابل



کد (10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انفجار کابل
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   به اشرف غنی یهود رای بدهید همه چیز خوب میشود.
HA.AF

>>>   غنی و تیم تابوت ساز را تحریم کنید.
به همه رای دهید به جز غنی

>>>   این انفجار کار یهودی نیست ویهودها اینقدراحمق نیستند
٫بلکه کاربرادرمسلمان من وتوست.برف بام خودرابالای بام دیگران نیاندازید.
عاقل

>>>   به نظر دهنده اول:
چرا به پیروان کلیم الله حرف بد میگویی؟
قهر خدا بالایت نازل خواهد شد.

>>>   تشکر از منسوبین همیشه بیدار امنیت ملی که واقعه را پیش از وقوع کشف وخنثی کردند ورنه خدامیداند اگر این انفجار صورت می گفت چقدر تلفات وخسارات مردم بیچاره ما متقبل می شدند ، خوب شد که آنرا زنده دستپیر کردند وبه پنجه قانونن سپردند تاجزایش را ببیند،!!!
معاش وامتیازات نوش جان تان!×!!
رئیس جمهور باید همه منسوبین همیشه بیدار ریاست امنیت ملی رابع رتبه سه تر جنرالی مُفته خـر سازد ،

>>>   به :چرا به پیروان کلیم الله حرف بد میگویی؟ ..
همه از نادانی ونا آگاهی است ، یهود یهود گفته فکر میکند آنها کافر هستند درحالیکه از تورات وانجیل در قرآ« تذکر بعمل آمده ویهودی ها صاحب کتاب وپیامبر هستند وازان بیشتر خیلی موضوعات است که بین دین یهود ودین اسلام مشترک است ، مگر نظر ذدهنده اولی این حرفها را نمیداند صرف شنمیده : یهود نصارا یهود نصارا ،
ر

>>>   به نظردهنده اول که چشم وگوش خودرا بسته جهان را سیاه می بیند:
دختر کوچکتر دونالد ترامپ، با اتنشار اشعار زیر از مولانا در استوری اینستاگرام خود، به طور تلویحی اظهار کرد که دارای عزت نفس است.
چندان که خواهی درنگر در من که نشناسی مرا
زیرا از آن کم دیده‌ای من صدصفت گردیده‌ام
در دیده من اندرآ وز چشم من بنگر مرا
زیرا برون از دیده‌ها منزلگهی بگزیده‌ام
گیلگمش

>>>   برادران به مسلمان بودن طالبان شیطان در صد در صد شک داشته باشید ، احتمالا اینها مسلمان نباشد . مسلمان اینقدر میدانند که کشتن انسان های بی گناه سزایی بسیار سنگین را دری دارد .اینها باید دشمنان اسلام با شند کا در قالب اسلام ، سر مسلمانان را اینگونه می برند

>>>   برای کمید نفر اول
پیراوان کلیم الله اینقدر بیوجدان و احمق نیست این برادران ناراضی اشرف غنی احمد زی است،غنی طالبان ادم کوش را دسته دسته برای انطهار اززندان ازاد میکند وبرای انطهاری اماده میسازد وکسی اینطهاریهارا حمل ونقل میکند، یکش را رئیس امنیت ملّی نگهمیدارد ویکی دیگر ش که گیر امد بزوی از زندان ازدا کرداین کار مسلمانان بیسواد واز خدا بیخبر است.

>>>   به یک دیوانه رای بدهید بهتر از آن است که به غنی، گلبدین و اتمر بدهید.

>>>   همه کسانی که عمر بیشتر دارند سرکردگان طالبان را میشناسند که از جمله باند بدنام خلقی های دو اتش ترهکی و حفیظ الله لعین هستند همین شیر محمد استانکزی لوگری پسر خاله معصوم استانکزی ریس امنیت مستعفی و بادیگارد خاص امین لعین است که پس از کوتای ناکام شهنواز تنی وزیر دفاع زمان حزب حام خلقی در مقابل حکومت داکتر نجیب الله انهم بدستور ای اس ای و همکاری مستقیم گلبیدین حکمتیار که پس از ناکامی با چند پروند طیاره با پاکستان فرار کردند و تسلیم ای اس ای پاکستان گردیدند از اینها بنام طالب و ملا و مولوی استفاده کرده نظمیان و استخبارات پاکستان با سلاح های مدرن و پیشرفت شان بزیر نام امارت اسلامی طالبانی قسمت زیاد خاک ما را در زمانن حکومت مجاهدین تحت اشغال شان دراوردند که در سال ۱۸۰ خواست ملت افغان و فیصله ملل متحد قوای ناتو به رهبری امریکا به اشغال کشور ما پایان دادند طالبان همان افسران خلقی کمونست جاسوسان فعلی پاکستان هستند کنه به دین باور دارند ونه به وطندوستی پابند هستند وطنفروشی و انسان کشی و جاسوسی بکشور های بیگانه کار شان است طالبان از خود اراده و صلاحیت ندارند طالبان اجیران و غلامان و جاسوسان پاکستان هستند .

>>>   ر راوی
من چه بنویسم؟ فاشیست های اوغان را به چشم خود ببینید که وقتی تفنگ داشته باشند، وقتی قدرت به دست شان بیاید، وقتی امکانش را داشته باشند، در حق تاجیکان چه میکنند؟ طالبان را ببینید، نیروی به اصطلاح خاص این دولت فاسد فاشیستی پوشالی را ببینید که در حق تاجیکان چه میکنند؟
خدا شاهد است، وقتی آن ویدیوی لت و کوب شدن جوان تاجیک را دیدم ، درد آن لگد ها و آن قنداغ تفنگ و آن کوبیده شدن را در تنم احساس کردم. فکر کردم خودم را می زنند. در آن خیابان، در دست آن وحشیان، من بودم که لت و کوب شدم. باور کنید که خیلی درد کشیدم.
من فاشیزم را می شناسم . فاشیست های پشتون را از سالهای سال است که خوب و اساسی و از ریشه و بنیاد می شناسم. میدانم ، برایم روشن است که اگر یکبار باز قدرت و حاکمیت و اقتدار شان محکم شود، چنان روزگاری را به مردم ما نشان دهند که در هیچ کتابی نخوانده باشید و در هیچ فلمی ندیده باشید و از هیچ کسی نشنیده باشید. افسوس که حماقت کلانکاران تاجیک و دیگران باعث شیرک شدن فاشیست های پشتون شده است. از ماست که برماست. متاسفم.

>>>   کلیم‌الله همسخن درصفحه ی فیسبوک خود چنین نوشته:
پشت هر عکس پیامی‌است؛
زندان‌ دستگاه‌های امنیتی پر از طالب و تروریست است. تا هنوز شما از آنها عکس‌های در حال شکنجه و تحقیر دیده اید؟ شاید بسیار کم دیده باشید. اما، از جوانان معترض شمارا چرا نشر می‌کنند؟ می‌دانید چه پیامی را می‌خواهند به شما برسانند؟
می‌خواهند غرور تان را بشکنند، می‌خواهند در آینده با یک نسل شکست خورده و بی جرئت و مطیع مواجه باشند، می‌خواهند دعوای زعامت و رهبری نداشته باشید؛ خلاصه: می‌خواهند خرگوش باشید، کم بخورید و آرام بخوابید!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است