نداده؛ فقط نشان داده!
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۹    ۱۳۹۸/۶/۱۱ کد خبر: 160014 منبع: پرینت

خلیلزاد به کابل آمده است تا حکومت و رهبران سیاسی را در جریان آخرین نتایج مذاکرات صلح آمریکا با طالبان قرار دهد. او امروز با غنی و عبدالله دیدار کرده و اعلامیه‌های ارگ و سپیدار نشان می‌دهد که موضوع بحث آخرین توافقات مذاکرات دوحه بوده است.

وحید عمر در تویتی ابتدا از سپردن مسوده موافقتنامه صلح آمریکا و طالبان توسط خلیلزاد به رییس حکومت وحدت ملی خبر داده بود اما سپس با تصحیح متن خود تنها از نشان دادن این مسوده به اشرف غنی سخن گفته است.

بسنده کردن خلیلزاد به نشان دادن مسوده صلح به رییس حکومتی که ادعای رهبری پروسه صلح را داشت هم بیانگر توهین آشکار و هم بی‌اعتمادی آمریکا به شخص آقای غنی است.

درحالیکه ماه‌ها است، ارگ برای برگزاری انتخابات در ششم میزان گلو پاره کرده است، زمزمه‌هایی نیز برای تعویق انتخابات ریاست جمهوری و تلاش برای ایجاد اجماع سیاسی برای تعویق انتخابات از سوی آمریکا و آقای خلیلزاد به گوش می‌رسد.

اگر زمینه‌های سیاسی عدم برگزاری انتخابات(اجماع سیاسی) به زمینه‌های امنیتی(تشدید درگیری‌ها) آن ضمیمه گردد، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ششم میزان ممکن نخواهد بود.

محمد امین جوادی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وحید عمر
غنی
خلیلزاد
نظرات بینندگان:

>>>   نشان داد و حریف را ترساند

>>>   به توافق نامه دیگران چی ضرورت است که به شمابدهد ؟
هرزمانیکه شما توافق کردید آن وقت یک کاپی از شما یکی ازانها ، فعلا یک کاپی از امریکا یک کاپی از طالبا، ویک کاپی از پاکستان ،

>>>   خلیل زاد اشرف غنی را نشان داد مگر بعدن به دست بی بی گل داد

>>>   گفتگو های امریکا با طالبان هیچ ربطی به اشرف غنی و حکومت فاسدش ندارد. خلیل زاد واضح در مصاحبه اش گفت که این توافقنامه بعد از تصمیم و موافقت رییس جمهور امریکا دونالد ترامپ نهای و قابل امضا می‌شود نه موافقت اشرف غنی و حکومت اش. و از گفتارش معلوم می‌شود که انتخاباتی صورت نخواهد گرفت.

>>>   حالا از غنی باید پرسید که وقتی که خلیل زاد نشانت داد خو نترسیدی.

>>>   خانه شان آباد اگر همین را هم نمیکردند چی می توانست کسی ؟

>>>   غنی هم دنیا را باخت و هم آخرت را طالب بعد از 8 سال چیز مالی پاکستان بر سر چیز ترامپ نشسته و خواب بلخ و بخارا را میبیند.

>>>   این گپ ها یک فریب است برای بازی دادن نامزدان انتخابات که باید متردد شوند واز کمپاین دلسرد باشند و امریکا هر مهره خود را که می خواست مقرر می کند واین صلح ، صلح بعد از انتخابات صدایش خفه شده به باد فراموشی سپرده خواهد شد
عدالت پسند

>>>   غنی هم دنیا را باخت و هم آخرت را
طالب بعد از 8 سال چیز مالی پاکستان بر سر چیز ترامپ نشسته و خواب بلخ و بخارا را میبیند.
تمام ملا ها باید امتحان بدهند تا تشخیص شود کی چلی است کی ملا و کی مولوی و کی بلا است و کاسب و چون ملا هیبت شاگرد شیطان

>>>   نبايد هم نشان دهد چون اين توافق به دولت ربط ندارد

>>>   كي ميگه نداده وخت داده

>>>   گفتگو های امریکا با طالبان هیچ ربطی به اشرف غنی و حکومت فاسدش ندارد. خلیل زاد واضح در مصاحبه اش گفت که این توافقنامه بعد از تصمیم و موافقت رییس جمهور امریکا دونالد ترامپ نهای و قابل امضا می‌شود نه موافقت اشرف غنی و حکومت اش. و از گفتارش معلوم می‌شود که انتخاباتی صورت نخواهد گرفت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است