حوزه سوم امنیتی کابل همراه با ملای داعشی
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۳۷    ۱۳۹۸/۶/۱۰ کد خبر: 159999 منبع: پرینت

استفاده حوزه سوم امنیتی کابل از یک ملای داعشی برای تخریب امکانات و وسایل رستوران تاج بیگم!
لیلا حیدری مالک رستوران تاج بیگم نام آشنا و یکی از معدود کسانی است که در زمینه تداوی معتادان در افغانستان از دیرزمانی به اینسو مصروف است تا جایی که لیلا را بسیاری معتادان درمان یافته لقب مادر داده اند و در میان آنها به لیلای مادر شهره یافته است.

لیلا از جمله معدود انسان های است که درد انسان های فراموش شده را حس کرده است و در جهت تداوی آنها یاری می رساند ، متاسفانه این اقدام لیلا با دشواری های فوق العاده و چالش های مافیایی مرگ و مواد مخدر که بخش های وسیع از ارگانهای امنیتی و دولتی را در کنترل خود دارند همراه بوده است و بار ها تهدید ، سبوتاژ و مورد تهمت قرار گرفته است ، لیلا انسان های معتاد و فراموش شده را از کوچه ها و پس کوچه ها جمع آوری نموده و در حد توان و با کمک انسان های خییر از داخل و خارج کشور تداوی نموده دوباره به صورت انسان سالم به جامعه باز می گرداند.

حوزه سوم امنیتی بارها به خاطر اخذ رشوه و یا هم به دستور مافیایی مواد مخدر لیلا و کارکنان ایشان را مورد آزار و اذیت قرار می دهند و در آخرین اقدام پولیس حوزه سوم امنیتی کابل به خاطر اینکه لیلا را از کمک به معتادین دلسرد نموده از صحنه خارج نماید از یک ملای داعشی استفاده نموده بالای رستوران تاج بیگم که عاید آن برای معتادان هزینه می‌گردد روز چهارشنبه ۶ سنبله ۹۸ بدون اجازه مالک رستوران و یا حکم ارگانهائی عدلی و قضایی حمله میکنند و الله اکبر گویان تمام لوازم و امکانات رستوران را می شکنانند و این کار خود را جهاد در راه خدا می دانند و ادعا می کنند که کسانی که معتاد شده اند امر خدا همینگونه بوده است و تداوی معتادان مداخله در کار خداوند است.

اکنون سوال این است که هم کارمندان حوزه سوم امنیتی و هم همین ملای داعشی که ملای برحال مسجد شیرشاه سوری ناحیه سوم است کار کنان دولت هستند و از دولت معاش می گیرند چگونه جرأت پیدا کرده اند که در چند قدمی ارگ چنین عملی جرمی را مرتکب شوند؟
آیا ارگ در شهر کابل حاکمیت دارد؟ و یا اینکه ارگ هم درچنین موارد با مافیایی مواد مخدر و طرز تفکر داعشی ها همکار و همفکر است؟ مگر نیاز است که در درون شهر کابل در حدود چهل نفر پولیس به خاطر اخذ رشوت از یک ملای داعشی استفاده نماید ، متاسفانه شبکه جرم و جنایت در شهر کابل بسیار بیباکانه عمل می نمایند و حتی در لایه های پولیس نیز کنترل دارند.

حسن علی عدالت
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
ملای داعشی
نظرات بینندگان:

>>>   بجای معتادان اول این جاهلان را باید تداوی کنند
تاوان همه راباید ازین جاهل اخذ کنند
افغانستان کشور جاهل پرور وشهید پرور است
ر

>>>   دزد های شمالی به چی می اهندیشند؟؟ آنها منتظر هستند تا وضعی پیش بیاید که بیایند کابل وهمه چیز را چور کنند !اینه بخوان :
در بخشی از گزارش گفته شده است که مردم در قریه های ناقلین شمالی به هدف سازماندهی مخالفت با حکومت شب ها نشست های متعدد برگزار کرده و آماده گی برای آمدن طالبان دارند که در صورت آمدن طالب ها دست به چور و چپاول اموال دولتی بزنند. دگرجنرال یاسین ضیاء معاون وزارت دفاع با این گروه ها همسویی دارد. یاسین ضیاء خود در دوره طالب ها دریور ملا نورآغا بود که در سپاه صحابه پاکستان فعالیت داشت.
گزارش می افزاید که خانواده انور دنگر نیز رفت و آمد شان به شکردره زیاد شده و شب ها را در باغ داکتر ضیا سپری میکنند

>>>   از این وانمود می‌شود که این رستورانت از جمله نماینده گی سکس شما در کابل بوده است و لیلا مدیریت نماینده گی شما را میکند ولی شما کولی باید بدانید که افغانستان یک کشور اسلامی است تن فروشی و کولی گری در آن ممنوع است و این وظیفه هر فرد مسلمان است که جلو این نوع اشخاص لوطی را در کجا ‌تحت هر نامی باشد از بین ببرد

>>>   طالب اندیشان و داعش پروران بخاطر اخفای جرم و خیانت همکاران شان در چنین حالات توطعه های گونا گون را بکار میبرند که گویا اینجا فحا بود و یا چنین بود و چنان بود هرچه بود ملای داعشی از جمله رفقای ملا ظاهر داعی که چند روز قبل توسط ریاست امنیت ملی باداشت گردید با چند تای دیگراز همکاران داعش حال وظیفه ریاست امنیت ملی است که این ملای نا ملای داعشی را گرفتار پهلوی دیگر داعشی ها در زندان اندازد چای این چنین اشخاص خاین مفسد جاسوس بیگانه زندان است نه مسجد عبادتگاه مسلمین و عمل انجام داده این ملای خاین خلاف قانون جاری در کشور و دستورات اسلامیست ملا به چه حق چنین خیانت و جنایت را انجام داده ایا دولت وجود ندارد که ملای خاین بجای مسولین حوزه سوم پولیس عمل انهم جنایت کاران و خاینانه انجام میدهدلنت بشما ملا های داعشی خیانتکار به اسلام و دستورات اسلامی انسان خو اصلا نیستیدانسانیت از شما فرار کرده .

>>>   برای خدای اینها خدای دیگر در کار است تا او را هدایت کند

>>>   پس بهتر بود بر ارگ حمله میکردند که مرکز فحشا است.
هیچ کس حق ندارد که به جای پولی و دادستانی و قضا شخصا' داخل اقدام شود .
این ملا باید مورد پیگرد غذای قرار بگیرد تا معلوم شود به کدام جواز قانونی و روی چه اسنادی دست به این عمل زده است.
اگر از طرف ارگان های عدلی و قضایی پیگیری نشود معنی اش این است که این عمل به اساس دستور ارگ و به وسیله ملای بی دانش وابسته به ارگ انجام شده.
فرض کنیم که در این رستورانت تن فروشی انجام میشود. راه اصولی اش این است که نیرو های کشفی داخل اقدام شده و اسناد لازم مثل فلم و ثبت مکالمه و امثالهم را تهیه کرده و به مراجع عدلی می سپردند و امر توقیف و تعقیب عدلی را بدست می آوردند و بعد محکمه فیصله میکرد.
حال مردم محل باید این ملا را از این مسجد بیرون کنند در غیر آن اگ انتحاری در محل شان انجام شد داد و فریاد راه نیندازند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است