حمله مهاجر افغان به مردم در فرانسه
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۹    ۱۳۹۸/۶/۱۰ کد خبر: 159991 منبع: پرینت

فردی که با چاقو بالای مردم در شهر لیون فرانسه حمله کرد، مهاجر افغان است.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی BFMTV به استناد به منابع اعلام کرد که مهاجم مسلح با چاقو که امروز بالای رهگذران در کمون فرانسوی ویلبورن در نزدیکی شهر لیون، فرانسه حمله کرده بود، شهروند افغانستان است که میخواست در فرانسه پناهنده شود.

بر بیناد گزارش، در نتیجه این حمله یک جوان ۱۹ ساله کشته و ۸ تن دیگر زخمی شده‌اند.
پیش از شمار قربانیان این رویداد ۱ کشته و ۶ زخمی اعلام شده بود.
به گفته پولیس شهر لیون، فرد مهاجم دستگیر شده و جستجوی فرد دیگری که به دست داشتن در این حمله متهم است، ادامه دارد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مهاجر افغان
فرانسه
نظرات بینندگان:

>>>   یک پناهنده افغان امروز در فرانسه با کارد به مردم حمله نموده یک جوان ۱۹ ساله را کشت، ۶ نفر زخمی که ۳ فرد در میان مرگ و زندگی اند

>>>   یا طالب است
یا از بد بختی مهاجرت دچار تکلیف روانی شده

>>>   افغان ها در سراسر جهان با دیگران درجنگ دلیلش اینست که غیرت دارند!!!

>>>   این حمله کننده یا طالب است ویا از نسل طالبان قوم و زبان ان هستند .
نخیر برادر گل غیرت ندارد بلکه از بیغرت ترین انسان های کره زمین همین نسل و قوم وابسته به طالب مسلح هستند ویا از قوم و تبار انها هستند این از نهایت بیغرتی این قوم کوه سلیمان است که هم در خانه شان رفته بخاطر جایدادن به ان و هم با بیغرتی تمام در عالم بیگناهی از اشخاص به قتل رسیده و مجروحین به انها اسیب میرساند که نهایت بیغرتی و ناسپاسی و نمک بحرامی انرا نشان میدهدلعنت به چنین اشخاص ناسپاس مردم ازار.

>>>   از بد بختی مهاجرت دچار تکلیف روانی شده

>>>   لندغر معلوم است، دزدان سرگردنه و غلام بچه ها و سقو زاده ها در ملک خود هم بدماشی و غصب و چک چور میکنند در خارج هم، باز دلقک های شان به دیگران اشاره میکنند، این بزدلان بسیار خوب بلد هستند که بر افراد ملکی بدماشی و چاقو کشی کنند.

>>>   اين كار وي دور از انسانيت است. در كشور كه از تو ميزبامي ميكند و به حيث مهمان ناخواسته رفته اي و زندگي ميكني نباييد رفتار غير انساني و غير شرعي انجام دهي. همچو انسانهاي كودن و بي عقل جنايت پيشه هم وطن خود را خراب كردند و هم نام افغانستان و نام دين را در جهان بد ساختند. اين عمل زشت او باعث نفرت مردم عليه افغانها و در مجموع عليه مسلمانها در جامعه جهاني ميگردد و مردم دنيا ندانسته فكر ميكنند كه مسلمانها همه جنايت پيشه اند و همين باعث ميشود كه علاقه به مطالعه يا شنيدن موعظه اسلامي از خود نشان ندهند. در حاليكه اكثر مردم در زمان رسول اكرم ص اخلاق نيكوي مسلمانان را ديده و شيفته اسلام شده گروه گروه مسلمان ميشدند. فعلا زشت ترين اخلاق را مسلمانان امروزي متاسفانه دارند. خدواند ج هدايت دهد افغانها را و در مجموع همه بشريت را تا راه و روش واقعي دين را كه همانا محبت و اخلاق و رفتار نيكو در مقابل همه جنبندگان است بياموزند و بدان عمل كنند .

>>>   كار خوبي كرده است هر كسي است از هر قوم طايفه اي است اگر ترورست است اينكه جدا كارش را كرده واگر مهاجر است حق اش است بيبينيد هموطنان مدت ١٨ سال است كه يك ابرقدرت جهاني امريكاي شيطان پست فطرت با قواي نظامي چهل ديگر هم كيش اش وطرفداراين به افغانستان امده است براي چي ؟؟؟ حال وأحوال مردم را بيبينيد بيكاري انتحاري كشتن مردم بي گناه به جرم چي چرا امريكاي شيطان بي شرف امدي افغانستان را اشغال كردي هم خود اين شيطان جهاني مردم بي گناه ميكشد هم قواي ناتو كثيف يارانش چرا به چي جرم به مسلمان است امروز اگر يك جوان افغان ديوانه ميشوند ويا مهاجر اواره كشور هاي بيگانه ميشوند از دست همين كشور هاست جوان افغان مي بيند در كشورش ظلم است جنايت است بيسوادي است جهل ناداني است واينده اش را سياه وتاريك بي بندباري اين مسؤولين غلامان حلقه نوكران امريكا شيطان فقط در فكر قدرت رياست ثروت اندوزي خودشان است من با معذرت از هموطنان افغانم سوال دارم مدت ١٨سال كم وبيش ميشود كه اين امريكاپست فطرت شيطان باياران جنايت كار چهل كشور به وطن ما افغانستان امدن كدام خدمت شايان كردن نظامي اقتصادي اجتماعي دولت وحكومت داري درس تحصيلات مكاتب دانشگاه هاي درست واستلندارد وغيرهوغيره ؟؟؟؟ درست است من قبول دارم كه همه اي چيزها بايد خود افغان انجام دهند تا كشورشان أباد شود در اين بي بند باري وبي امنيتي هر انتحاري ميشود صد نفر دوصد نفر هموطن بي گناه كشته زحمي چرا همه وهمه زير سر امريكا پست فطرت است ريس جمهور كثيف اش همين ترامپ نسل شادي وشيطان گفته بود امريكا اگر بخواهد افغانستان را در ظرف يك هفته ارام وامنيت ميسازيم پس چرا يك قدرت جهاني هستي اين كشور كه چهل سال است به اتش مسوزد نجات نميدهي گاه جنك هاي داخلي راه مي اندازي به قوم مذهب گاه طالب درست ميكنيد براي بهانه مانده ات گاه داعش درست ميكني براي بد نام كردن دين اسلام ومسلمانها واقعاً كه شيطاني پست فطرتي
والسلام حاج قدير از وردك شاه قلندر ولي


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است