وضعیت آشفته در ستاد انتخاباتی تیم دولت ساز
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۵    ۱۳۹۸/۶/۹ کد خبر: 159987 منبع: پرینت

گزارش های که از درون تیم انتخاباتی تیم دولت ساز به بیرون درز کرده است حاکی از آن است که اشرف غنی احمدزی از ریس تیم انتخاباتی دولت ساز و فعالیت آن ناراض است گفتگو ها و بگو مگو ها میان آنها در مورد ناکامی این تیم ردوبدل شده است ، از قراین معلوم می گردد که عمر دادودزی بیشتر برای خود کار میکند و هوای ریاست حکومت موقت را به سر می پروراند ، روابط خود را با خلیل زاد و طالبان را گسترش داده است و از آنجایی که با مقامات عالی رتبه پاکستان و ایران رابطه نیک دارد افراد را که به نام مشاور و سر مشاور در دفتر خود زیر نام کمپین انتخاباتی مقرر می کند بیشتر از آن ها در راستای پروژه های استخباراتی استفاده می کند ، از همین جهت است که کمپین در اردوگاه تیم دولت ساز به سکتگی و پراکندگی مواجه شده است تا جایی که به جز هواداران بی‌خبر از دنیای سرور دانش دیگران به شمول امرالله صالح به کوما رفته اند.

تحلیلگران به این باور اند که اشرف غنی احمدزی با تکیه به شبکه‌های دخترانه حاجی فضلی ، دروغ های حاجی مرتضوی و شبکه‌های بی بنیاد و بی ریشه جیب خرچ گیران جوانان فیسبوکی در حالت باختن انتخابات است و حتی با تقلب نمی تواند بقای خود در ارگ را تضمین کند از همین سبب است که یکی از فداییان اشرف غنی احمدزی به نام اسماعیل یون ویدیویی را به نشر سپرده و برای اشرف غنی احمدزی پیشنهاد کرده است که به پروسه صلح بپیوندد و مانع برگزاری انتخابات گردد ، یون گفته است که چهار طرف احمدزی را دروغگویان و چاپلوسان احاطه کرده اند و اشرف غنی احمدزی از جهان ماحول بی‌خبر است و صد فیصد انتخابات را می بازد ، یون گفته است که در ستاد های انتخاباتی اشرف غنی احمدزی سرزده است و دیده است که بیشتر از ۶۰ فیصد اعضای ستاد انتخاباتی تیم دولت ساز خود به اشرف غنی احمدزی رأی نمی دهند چون یا تذکره ندارند و یا هم ایستیکر در تذکره های شان زده نشده است.

البته علت کمپین اطرافیان دانش بی خبری از جهان ماحول ، عدم اطلاعات از صحنه پشت پرده سیاست در افغانستان ، تاثیر بیش از حد مهره های بیگانه ، ترجیح دادن جیب خرچی و یک شکم نان است ، ورنه برای یون که روشن شده است که اشرف غنی احمدزی تنها مانده است پس چگونه اطرافیان دانش در درون ارگ از وضعیت اشرف غنی احمدزی بی‌خبر مانده اند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دولت ساز
تیم
نظرات بینندگان:

>>>   گروپ دزدای شمالی هم از تیم غ دفاع میکند

>>>   بــــــه پنشیری های عزیز ،
امسال ازینکه اشرار وداغش وحشی جنایات زیادی انجام دادند وخونهای زیادی جاری ساختند وصد ها فامیل رابه ماتم نشاندند لطفا شما امسال مراعات مردم رانموده ودر تجلیل روز شهید کسی را شهید وزخمی نسازید واین بالای مردم قرض باشد در سال های بعد ،آن وقت هرچه خواستید بکشید قلدریو پک گری کنید یار زنده صحبت باقی ،

>>>   اشرف غني يك متفكر قرن حاضر و يك شخصيت ملي است و يكتعداد دزدان و متعصيبن و ......صفتان مانند اسمعيل يون را كه غير از دزدي و دروغ گويي و پخش نفاق بين اقوام شريف افغانستان و ايجاد كينه و نفرت چيز ديگري در ذهن شان نيست را خورد و خمير ساخته و شاخ هاي شان را شكسته ازين جهت است كه اين شخص شيطان صفت و ساير شيطان صفتان در فكر تخريب وحدت مردم كشور افتاده و پشت سر جناب داكتر صاحب غني هم توطيه چيني ميكنند. جاي افتخار است كه جناب داكتر غني موجوديت همچو افراد جاسوس و وطنفروش را در دور و بر خود نميپذيرد و بالاي شان حساب هم نميكند.
مردم با راي هاي ميليوني خود به سوي ميهن دوستي و ترقي و تعالي گام برميدارند . ديگر زمان دزدان و متعصبين تكرار نخواهد شد. زنده باد اشرف غني . زنده باد اخوت و برادري در كشور.
عادل شاه

>>>   دروغ محض است یگانه تیم که برنده مطلق انتخابات ریاست جمهوری میباشد تیم دولت ساز است
قمرالدین مشوانی

>>>   در هرات هم برای اشرف غنی گفته بودند که مولوی صاحب خداداد ، امیر صاحب اسماعیل خان ، جوانان و تمام ورزشکاران با ما هستند لذا ما در تالار مولانا جا نمی شویم چون از هر قشر دو هزار نفر می آید و ما بیشتر از 20 هزار نفر آماده کردیم.
ولی در کل دو یا سه هزار نفر بیشتر نبودند که آن هم از مهاجرین شیدایی و مسلخ بخاطر کمک نقدی جمع شده بودند، و از جوانان و ورزشکاران هیچ خبری نبود.
فقط رییس شورای ولایتی به نماینده گی از مردم گفت چهار ملیون نفر هرات به اشرف غنی رای می دهند. و دیگر کسانیکه به نماینده گی از اغشار مختلف با پول یا وعده چوکی به اشرف غنی کمپاین کردند با شکست مواجه شدند.
واین برای اشرف غنی مشخص شد کسانیکه خود را نمایده اقشار مختلف هرات معرفی کردند و مدت ها است که کلا برداری می کنند و چوکی ها را گرفتند دروغ می گفتند. و اگر اشرف غنی هوشیار باشد باید آنان جزای خوب بدهد. چوب آنها رانده های مردم هرات هستند نه نماینده های شان.
بدین منظور سفر دو روزه اشرف غنی به یک روز ختم شد. و برایش معلوم شد که هرات را از دست داده است.

>>>   اقای عدالت!
به حلواگفتن دهن شیرین نمیشود.
من هم هواخواه غنی نیستم٫اما اوبرنده انتخابات است. میخواهم اولین فردی باشم که که قبل ازبرگزاری انتخابات موفقیت اقای غنی را خدمت شما دوست ارجمند تبریک وتهنیت عرض کنم.
عاقل

>>>   سور خلقي ها كه وطن را به تباهي دادند و خود شان حالا بگيل استند، راه اصلي خودرا پيدا كرده اند، أكثريت شان حالا افغان ملتي استند. يون سورخلقي يك قدم فراتر گذاشته از چپ افراطي به راست افراطي تبديل شده است البته با حفظ نظر افغان ملتي و فاشيست بودن. او حالا تحت قيادت حكمتيار است. اطرافيان غني چون اورا تفاله كرده از ارگ بيرون انداخته اند، وا ويلا او بالا شده و داد و فرياد ميكند.

>>>   تیم تابوت ساز را تابوت باشد در نصیب

>>>   دروغ و فریب و وعده های غیر عملی تا یک زمان شاید تاثیر گذار باشد اما بلاخره مردم بیدار و هوشیار میشوند که همه گپ ها از پر کردن دسترخوان نان مردم تا امنیت کشور و حل معضله بیکاری که بر خلاف بیکاری اذیاد گردید تا وحدت مردم و حقوق مساوی شهروندی و مجازات قانون شکنان که ارگ خود مبتلا به این مرض است یک فریب کاملا عیار از جانب غنی احمدزی سنجیده شده و چور و غارت پول دارایی عامه بشمول ۲۸۰ ملیون دالر دزدی شده از کمک امریکا به خاطر ارتقای ضرفیت زنان توسط رولا غنی و فروش ده ها جریب زمین بغل میدان هوایی کابل در بدل یک پول ناچیز تحت فرمان غیر قانونی غنی به شرکت الکوزی مصرف کننده پول کمپاین غنی انهم بدون داوطلبی مزایده و اعلان داولب و مقرری های سلیقوی خلاف قانون از هوا خواهان تیمی اش وغیره را خو بگذارید همانطوریکه کلان ها گفته اند دروغ بالخره ادم را رسوا و مردم را به دروغگوی بد بین میسازد و دیگر حرف انرا باور نمیکنند مردم از اشرف غنی به همین دروغ های شاخدار اش و وعده خلافی هایش و چپاولگری هایش که فکر افشایی انرا نمیکرد از نظر مردم انداخته شد و دیگر چانس حتا که ریس یک اداره را از دست داده چه رسد به پیروزی ریاست جمهوری .

>>>   کدام اوغان به عهدش وفا کرده؟
در طول تاریخ اینکار نشده۰
در قرآن نوشت و بر آن عهد قرآنی خود پای گذاشت، نادر غدار پدر ظاهر چرسی تنبل۰
انگلیس را برای مذاکره خواست ولی درجریان جر و بحث مذاکره خلاف تمام اخلاق ها مثل وحشی ها بر او حمله کرد و او را کشت۰ وزیر اکبر و مکناتن۰
غنی کوچی با دوستم و احمد ضیاه پوده عهد بست و مثل پوش از سهو آنها استفاده کرده آنها را بدور انداخت۰
لیست میتواند بسیار دراز باشد ولی این نامرد ها ارزش وقت من را ندارند، خلاصه بیجا نگفته اند که این نامرد ها در یک دست قرآن و در دست دیگر شمشیر دارند۰

>>>   هزاره ها را اینبار سرور دانش برای غنی دست پاک ساخته و از آن ها ی که شعور و وجدان ندارند استفاده ابزاری میکند. هر رای در برابر ۵۰۰ افغانی قول و قرار گردیده است. ای هزاره بد بخت اگر به غنی رای میدهید شعوری رای بدهید اما نه در مقابل معامله و خرید و فروش زیرا با این عمل روی خود را تا ابد سیاه می نمایید و روی دانش را سیاه تر.

>>>   اشرف کوچی میفهمد کد بادار ترامپ هم خفه شده و پادشاهی داخل چهاردیواری های سمنتی ارگ هم از دست رفت.
باز آفرین بی بی گل روغنی که اقلن او هوشیار بود و یک چند صد ملیون دالر جمع کرد که دیگر غنی گک لوده مجبور نیست مضمون خنده شاگردان کالج ها در امریکا باشد و لوده لوده در داخل صنف ها چیغ بزند.
حال هردو میتوانند راحت دوباره به امریکا بروند و به یاد روز های پادشاهی داخل ارگ یک چند روز باقی مانده را کیف کنند.

>>>   غنی کوچی یک بی ریشه است و با مخکش هایش از زور امکانات امریکا مثل توله یک چند روز دیگر هم اینسو آنسو خواهند دوید و چند جفی دیگر هم خواهند زد، ولی روز های خود را باید حساب کنند۰
این امکانات باد امریکائی آورده برای همیشه نمی ماند، و غنی کوچی با بی بی گلش به همان جائی خواهند برگشت که از آنجا ارسال شده بودند۰ مصرف شان پوره شده۰

>>>   گروپ دزدان و کیسه بران اوغان های هودخیلی و کوچی های پای ترقیده قاچاقبر هم از تیم غ دفاع میکنند۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است