تا کی میخواهید فریب بخورید؟
جالب اینجا است که برخی رسانه ها و سیاسیون خوشباور و یا بهتر است بگوییم نادان به امور سیاست، می پندارند که واقعا آمریکا با طالبان در حال مذاکره است و باید آنان در راستای تصامیم متخذه در این مذاکرات، خود را عیار نمایند 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۶    ۱۳۹۸/۶/۷ کد خبر: 159971 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)آمریکایی ها تا زمانی که زمینه استفاده کامل از قوم پشتون و دیگر اقوام را در رده های بعدی، در افغانستان در راستای منافع شان فراهم نیاورند، آرام نمی نشینند. تمامی نشست ها و خبرهای مذاکره و گفتگوهای صلح بهانه ای است برای تداوم این روند... و الا کجا سراغ دارید که باداری با نوکر خودساخته خود که هنوز نوکر است، ماه ها مذاکره و گفتگو کند؟
مطمین باشید این مذاکرات به هیچ سرانجام خوشایندی نخواهد رسید.

از یکسو خلیلزاد و نماینده های طالبان اعلام می دارند که بر روی خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان توافق شده است و ترامپ رییس جمهور آمریکا نیز بر این ادعا صحه می گذارد، که بعدا پشیمان شده و با احتیاط بیشتری به میدان می آید و می گوید: خواستار حفظ حضور اطلاعاتی قوی در افغانستان است و هیچ عجله‌ یا جدول زمانی نیز برای خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان ندارد.

از سوی دیگر جنرال «جوزف دانفورد» رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا می گوید که در شرایط کنونی بحث خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان مطرح نیست و گفتگو درباره کاهش نیرو در این کشور و آینده نیروهای مبارزه با تروریسم نیز هنوز زود هنگام است. تا زمانی که خشونت‌ها در افغانستان کاهش نیافته و نیروهای افغان قادر به کنترل وضعیت نباشند واشنگتن روند کاهش نیروهای خود را آغاز نخواهد کرد.
این جنرال ارشد آمریکایی در کنفرانس مشترک خبری با «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا گفت که گزارش‌ها مبنی بر اینکه آمریکا بزودی دستکم شماری از نیروهای خود در افغانستان را کاهش می‌دهد "زود هنگام" است.
دانفورد در این کنفرانس خبری گفت: در حال حاضر از کلمه خروج استفاده نمی‌کنم بلکه می‌گویم ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که افغانستان پناهگاه (تروریست‌ها) نیست و تلاش خواهیم کرد تا صلح و ثبات را در افغانستان به ارمغان بیاوریم. دانفورد و اسپر از ارایه جزییات درباره گفتگوهای قطر خودداری کرده اما افزودند که تا زمان ایجاد توافق آمریکا در کنار نیروهای افغان به جنگ علیه طالبان ادامه خواهند داد.

در همین حال، نماینده غیرنظامی ناتو در افغانستان اعلام کرد حتی پس از دستیابی به توافق صلح با طالبان نیز نظامیان ناتو به حضور خود در افغانستان ادامه خواهند داد. «نیکلاس کی» نماینده غیرنظامی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در افغانستان گفت که نیروهای بین‌المللی حتی پس از توافق آمریکا و طالبان نیز در افغانستان باقی خواهند ماند. ناتو افغانستان را ترک نخواهد کرد، ناتو به ماندن و حمایت از نیروهای امنیتی افغان متعهد است.

جالب اینجا است که برخی رسانه ها و سیاسیون خوشباور و یا بهتر است بگوییم نادان به امور سیاست، می پندارند که واقعا آمریکا با طالبان در حال مذاکره است و باید آنان در راستای تصامیم متخذه در این مذاکرات، خود را عیار نمایند. در حالیکه چنین نیست. جالبتر از اینکه برخی کشورهای ذیدخل در امور افغانستان نیز باور کرده اند که میان آمریکا و طالبان مذاکره جریان دارد.

در این به اصطلاح مذاکرات، یک روز تقسیم اوقات خروج نظامیان را بهانه تداوم گفتگوهای صلح اعلام می کنند و روزی دیگر، چگونگی رهایی زندانیان طالب و بیرون ساختن نام اعضای این گروه از فهرست سیاه را از موضوعات جنجال برانگیز مذاکرات به دیگران القا می کنند.

این روند را بگونه ای جلوه داده اند که انگار آمریکا بصورت مستقیم با یک گروه تروریستی خود ساخته که اینک نیز به تمویل آنان مشغول است، مذاکره می کند تا به افغانستان صلح بیاورد. در حالیکه همه باور داریم چنانچه آمریکا بخواهد و تصمیم بگیرد، ظرف مدت یکهفته تمامی گروه های هراس افکن از افغانستان ریشه کن خواهند شد. اما چرا این به اصطلاح سیاسیون نادان هنوز نمی خواهند باور کنند که این یک بازی بزرگ است برای غارت بیشتر و سرگرمی سران و به اصطلاح رهبران که درگیر امور متفرقه باشند و از موارد اصلی و اهداف از پیش تعیین شده آمریکایی ها بدور بمانند.

تا کی میخواهید بازیچه بازی های روانی آمریکایی ها باشید؟ کمی بخود بیایید و اجازه دهید چشم شما واقعیت ها و بازی فریب روانی آمریکایی را ببنید. بس است دیگر!برای ساعتی هم که شده منیت خود را کنار بگذارید و از عقل خود کار بگیرید.

اگر شما به اصطلاح رهبران و سیاسیون فروخته شده نیستید و در مقابل خارجی ها نقطه ضعف ندارید، دقایقی وقایع عینی گذشته را مرور کنید و ببنید چقدر فریب خورده اید و چقدر آمریکایی ها از شما علیه منافع ملی ما استفاده کرده اند؟ و اگر چنانچه نقطه ضعف دارید و نمی توانید واقعیت ها را بیان کنید، کنار بروید و از این بیشتر مردم در رنج و عذاب نگذارید.

لطفا بخود آیید.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنگ روانی
آمریکا
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   طالبان با سخنان خود اينگونه وانمود مكنند كه جنگ را بردند و امريكا ميدان را باخته !!! اما روند مذاكرات نشان مته كه طالبان درباره نحوه تسليم شدن مذاكره مكنند و اوغانا ميدان را باختند!!!

>>>   صدتادیگر هم که میان شان نهایی شود بازهم جهاددرراه الله به قول رسولش ادامه خواهد داشت انشاالله

>>>   والله غنی بیچاره است بعد از خدمات مخلصانه ای طوال عمر به خارجی ها امروزه از پروژه حذف گردیده ورنگش خلاص شده!!! ببینید انسان چقدر حریص است خارجی ها اورا تا چه حد بالا بردند وتا سرحد بی مغز متفکر نمیدانم چندم جهان رسانیدند وتا قصر ریاست جمهوری منصوبش کردند و هزار ها ملیون دالر در اختیارش گذاشتند وچه نبود که نکردند هنوز بسنده نکرده وبسوی غلام غلام غلام دویده تا شاید دردش را دوا کنند ویا لا اقل با وعده ووعیدهاوتاکید بردوام وعده های قبلی چند ریالی در کیسش بریزند بی خبر ازین که انها اراده واختیار ندارند هرچه از بالا امر شود اجرا میدارند

>>>   طرح حکومت موقت!!
الجزیره: آمریکا و طالبان بر روی ایجاد دولت موقت در افغانستان توافق کرده است.
به گفته شبکه الجزیره: نماینده گان آمریکا وطالبان روی دولت موقت برای یک دوره 14 ماهه به توافق رسیده است.
طالبان در پی این توافق خواستار قطع حمایت آمریکا از حکومت کابل در دوره دولت موقت شده است..!!!
# با چنین وضعیتی، احتمال زیادی وجود دارد که تمام نیروی های آمریکایی در زمان نزدیک از افغانستان خارج شود. و حامد کرزی ریس جمهور پیشین کشور به عنوان ریس دولت موقت تعین خواهد شد. با روی کار آمدن حامد کرزی به عنوان ریس دولت موقت اوضاع سیاسی اقتصادی و امنیتی برای اکثر اقوام و مخصوصن هزاره ها تنگ خواهد شد. حامد کرزی عبدالرحمن دوم برای تکرار تاریخ خونین هزاره ها خواهد بود، اشرف غنی خیلی بهتر از حامد کرزی برای هزاره ها بود.
منتظر زمان میمانیم زمان بهتر از گوینده ای حقایق را سخن خواهد گفت...
میترا

>>>   Aqela Moradi
طالبان و آمریکا هردو گفتگو و توافق روی حکومت موقت را رد کردند
با این حال باید منتظر نشست های بین الافغانی باشیم
اما به نظرم که کرزی به اندازه اشرف غنی متعصب نیست
شاید تعصب داشته باشد ولی به اندازه اشراف غنی نیست با این حال نباید به آمدن صلح و تمام شدن جنگ خوش بین باشیم چون نا ممکنه

>>>   جنگ کشتارگاه کسانی است که همدیگر را نمی شناسند
به نفع کسانی است که یکدیگر را میشناسند ولی همدیگر را نمی کشند

>>>   مذاکرات صلح امریکاباطالبان، شرایط واوضاع داخل کشور مارا پیچیده تر، هموطنان مارا آسيب پذیر تر و روابط بين‌المللي افغانستان رابا ابهام بیشتر مواجه ساخته است.
در روی دیگر سکه مذاکرات، دیده می شود که امریکا طالبان را مشروعيت بیشتر داده، آنها را از یک گروه تروریستی مزدور به یک قدرت سیاسی تعین کننده در افغانستان بدل کرده است.

>>>   دراصل این مذاکرات بین امریکا وپاکستان است ظاهر صحنه تنام افغانستان وطالبان وحکومت یاد میشود ، مغلوم میشود که پاکستان توانست امریکارا هم مانند روسها شکست دهد وبازهم مانع رشد افغانستان شد، هرچه پاکستان بخواهد همان میشود ، همین ترامپ مورچه زرد از روزیکه کاندید شد وکمپاین شروع کرد وحرف های گفتمثل: مردم افغانستان 99 فیصد شان مفکوره طالبی دارند، اگر آنها مارا نمی خواهند ماهم نمیخواهیم،از همان سه سال پیش معلوم بود که رفتنی است،
ر

>>>   همه دنیا تن به بازیهای کثیف آمریکا دادند خدا آمریکا را نابود کند

>>>   اینکه انتخابات میشه یا نمی شه به امریکا معلوم.
اینکه دولت مؤقت می آید یا نه، به امریکا معلوم.
اینکه امریکا قوای خود را از افغانستان می کشد یا نه، به امریکا معلوم.
اینکه در افغانستان و اطراف آن چه تعاملاتی دیگری در حال آبستن است به امریکا معلوم.
اینکه در آینده نزدیک یا دور در افغانستان و منطقه چه تحولات رخ خواهد داد به امریکا معلوم.
اینکه نقشه جغرافیایی منطقه تغییر خواهد کرد به امریکا معلوم.
اینکه ارباب کل برای چند دهه دیگر سرنوشت مردم دایم درد کشیده افغانستان را به روسیه، چین و یا پاکستان دو باره واگذار خواهد کرد به امریکا معلوم.
حد اقل صد سال تمام است که افغانستان به یک قطعه زمین قراردادی می ماند که بین بازیگران اصلی دست به دست می شود.

افغانستان در این اواخر پر از کارشناس و کاردان و سیاستدان شده است، هر کس به زعم خود و به سلیقه خود و به خواست خود می خواهد وضعیت آینده این کشور جنگزده را پیش بینی کند، در حالی که اوضاع منطقه امروز آنقدر مغلق و پیچیده است که به مشکل می توان پیشگویی نمود، که فردا چه اتفاقی در افغانستان و منطقه رخ خواهد داد.

ضیا باری بهاری

>>>   بارک اوباما در زمان ریاست جمهوری اش در یکی از جلسات جی-هفت یا هفت کشور بزرگ صنعتی جهان گفت:
ما باید در مقابل تروریزم مبارزه کنیم.
ما باید نگذاریم که تروریستان سلاح اتمی بدست بیاورند.
زیرا آنها دیوانه هستند و ازین سلاح استفاده خواهند کرد.
صدر اعظم جاپان گفت: شما راست میگویید.
من یک دیوانه دیگر را نیز میشناسم که قبلاً ازین سلاح در مقابل مردم بیچاره استفاده کردند.
بارک اوباما خجالت شد و رنگ اش سرخ شد و به روی خود نیاورد.
حالا سناتور امریکایی میگوید که من به طالبان باور ندارم که آنها به پیمانی که با امریکا میبندند،وفادار بمانند.امکان دارد که آنها به تعهد خود با امریکا وفادار نمانند.
حالا باز یک نفر پیدا خواهد شد که بگوید که من یک رییس جمهور را میشناسم که به توافق برجام که شش کشور آنرا امضأ کردند و شورای امنیت آن را تصویب کرد،وفادار نماند و آن را رد کرد.
حالا بالای طالبان چگونه اطمینان شود که به توافق خود پابند بمانند؟

>>>   اگر طالب ها واقعابا خارجی ها ضدیت داشته باشند ومذاکرات جاری با طالب هابه واقعیت قرین بود وانطور که ظاهرا مینماید یک ابر قدرت جهان وجهانخواردر برابر نیرنگ های پاکستان وپیروانش مضطر ومجبور به مذاکره گردیده!!! پس چرا روس وچین بی صبرانه در اتظار موقع وشکست حریف نشسته اند چون رقیب زورگووعنود شان در برابر اراده ای یک مشت عناصر خود ساخته وخود بافته ای خود شان زانو زده واز فرط مجبوریت سالها وماها را در مذاکره ومصالحه با انها میگذرانند و امید وصبر این همه بیننده وشنونده را به یاس مبدل کرده اند کشوری با این بزرگی وقساوت در برابر کره ای شمالی کوتاه می اید وبلند پروازی های ایران رانادیده میگیرد وفرمایشات وطلبات طالب وپاکستان رادربست می پذیرد دیگر از هیبت وصلابت انها چه مانده که کانگریس مین هاشان به ترامپ ومسولین به اندرز ونصیحت های لا طایل رو اورده اند در ظاهر بیچارگی خارجی ها ازان معلوم که نماینده شان در مذاکرات نیز از جنس وجان ودل طالب واز تبار انهاست واگر یک هزارم حصه ای قلبش به نفع انها بتپد کافی است بترسید که به انها نیز مشوره های سود مند ومفید اراءه ندهد
راه رو راه گم از گورستان

>>>   ایا اعتماد به طالبان مانند اعتماد گوسفند به گرگ نیست؟ ایامعمله امریکاه با طالبان زانو زدن امریکا در برابر یک گروه تروریستی نیست؟ ایا اعتماد امریکا به طالبا مانند نگابان گزاشتن گربه گرسنه بر‌گشت نیست؟ ایا معامله امریکا با طالبان شکست یک ابرقدرت در برابر یک گروه تروریستی نیست؟ ایا معامله امریکا با طالبان یک رسوای سیاسی و نظامی برای امریکا نیست؟
سید بلبل از کابل

>>>   امید است که هر چه زود تر آمریکا و گروه طالبان بتوافق برسند تا گلیم ملیت پرستی و یکه تازی روانی{خلیفه دری}لوگری یعنی اشرف غنی پرچیده و فاتحه گیرییش را ،اعلان به باباخوانده هایش تسلیت گفته از اینکه بی پدر شدن خداوند برای صبر بدهد .

>>>   هموطن عزیز!تودرحکومت ملا(طالبی) ویا حکومت که تحت تاثیر ملا باشد(مثل حکومت امروزی) چانسی برای خوشبختی نداری٫به زعم ملاها همواره باید بجنگی وبکشی(غازی) تا کشته شوی (شهید).چهل سال جنگ وبدبختی هم نتیجه تشویق دوامدار انها به جنگ است.ما صرف به یک جهادواقعی ضرورت داریم (جهادملا کشی)واین یگانه راه خوشبختیست.
عاقل

>>>   مردم را سر گردان كرده ايد! حاليي صلح اول ميشود يا انتخابات؟

>>>   حتی آنکه از سیاست تجربه کافی ندارد میداند که با خروج ناتو و قوای امریکا،
طالبان این گروه مکتبی سلفی به کمک خارجیان دیگر که آنهارا دوستان خود
میدانند و همین حالا درانجا مراکز دارند و حمایه میشوند و خارجیانیکه در صفوف ایشان به گرمی می جنگند دولت پوشالی کابل را در کمتر زمان ساقط
میسازند و با تشکیل امارت خود دهه ای نود شدید تر ازان تکرار میشود.
مگر سیاسیون غرب به خواب رفته باشند و یا عقل سیاسی شان مختل شده باشد که بازی سلفی ها را خورده باشند و باز به طالب و گروه های تکفیری
و سلفی موقع دهند که افغانستان را بستر مساعد تروریزم بسازند .
م. زمین بوس کابل

>>>   طالب ها هم گفته است که هر گز این سنگر را رها نمی کنیم

>>>   امریکا بد بکند براید! اګر امریکا برامد زمینه جنګ سوم جهانی حتمی است! زیرا طالب همان وحشی قرون وسطی است! مګر ان خاینین که شیر ملت را می مکد دفاع کرده می تواند؟

>>>   هیچ وقت حکومت های که در افغانستان بوجودآمده مستقل نبوده همیشه وابسته به خارجی ها بوده.هر کدام شان که میگوید بشمول طالب ما مستقل بودیم دورغ میگویند.از همان ابتدا چهره های کثیف وجاهل عقب مانده این هادرکشور نمایان شد.حاله دست بیگانه گان بودند همین حالا هم وابسته هستند.فکر نکنم از کیسه نه نه ویا از کار خانه اسلحه سازی خواهرشان استفاده کنند

>>>   از انجاییکه طالبان خود فروخته شده خاین و جاسوس هستند هیچگونه اعتماد و باور به انها وجود ندارد چون صلاحیت و سلامت خود را ندارند و بدستوراستخبارات بیگانه در حرکت هستند طالبان نه به دین باور دارند و نه بدستورات دینی پابند هستند از دین سوء استفاده بنفع باداران خارجی اش میکنند وقتیکه دین اسلام اجازه ریختن بیشتر اب را بخاطر ضایع شدن ان نمیدهد چگونه ریختن خون انسان بیگناه و انهم مسلمان را جواز میدهد که طالبان به چنین جنایت شان مشغول هستند و مرتکب چنین جنایت و خیانت در برابر مسلمان کشور بیگناه ما در برابر دادگاه الهی جواب ده اند .

>>>   طالبان تشنه قدرت استند بخاطر رسيدن به قدرت هرچيز به شمول .... هم ميدهند و هرنوع معامله ميكنند تا قدرت را در دست داشته باشند.

>>>   تمام جهانیان میدانند پیش از این که آمریکا و متحدان اش به افغانستان حمله کنند.آمریکا حال و اوضاع اقتصادی خوبی نداشت.هر بخش های از کارخانه های بزرگ اش مثلی جنرال موتورس ودیگر کار خانه وفابريکه معروف اش بر شکست میشد بخش اعظم از کارگران بخاطر رکورد اقتصادی که تمام آمریکا را فراگرفته بود بخاطر کم بودی بودجه اخراج میشدن وبعد از آن که به افغانستان حمله نمودن وضعیت اقتصادی آمریکا روز به روز بهبود یافت .قبول داریم که آمریکا با هزینه سنگین به افغانستان حمله نمودن اما کارشناسان میگویند همه این سلاح و مهمات تاریخ گذشته که در انبار های نظامی ارتش شان ترشیده وکپک زده بود به افغانستان آورده شد

>>>   فكر نكنم صلح شود چون غير از يكتعداد پشتونهاي اطرافي ديگر كسي سر طالب اعتماد ندارد پشتون هاي شهري هم انها را خوش ندارند در ننگ اوغاني بند مانده اند بلي بلي ميگويند.

>>>   تا بعد از انتخابات

>>>   . هموطنان عزیز. صلح و ثبات در کشور با حرفهای تحریک آمیز و احساساتی و تعصبات خشک و خالی و تحریف و تهمت بدست نمی آید. همینکه این کد چهار مخفیانه نظر و مقاله و تحذیف و تحریک می کند، نشانگر این هست که خود نادانتر از همه هست. بخدا سگ یک سرباز آمریکایی که به آزادی و حقوق بشر احترام گذاشته و پایبند می باشد، هزار مرتبه بهتر از اینگونه افراد مغز فندقی می باشد. یک سال هزینهً نظامی آمریکا در افغانستان برابر با کل معادن و منابع و مخازن افغانستان هست ولی وقتی بعضیها تنگ چشمان صلح و آزادی و دموکراسی حالیشان نیست، فقط به حرفهای راهزنانه و تروریستی و مذهبی و ضد استکباری و تحریک آمیز و کوچه بازاری روی آورده و می آورند. از ماست که بر ماست

>>>   امریکا هرگز افغانستان را رها نخواهد کرد چون افغانستان بهترین موقعیت را برای فشار به ایران روسیه و چین را دارد

>>>   راست نوشته در یک ضرب المثل افغانی بگوهیم تا احمق در جهان است مفلس در نمی ماند.

>>>   شيلوك

آگاهان سياسي به اين باور اند كه روزي خواهد رسيد كه امريكا همان پاليسي شيلوك را بالاي مردم افغانستان تطبيق و انجام مي دهد .
شيلوك چيست ؟
شيلوك ربا خوار معروف در نمايشنامهء مشهور " تاجر و نيزي " اثر شكسپير است كه پولي به يكي از بازرگانان نجيب وام مي دهد و در مقابل ، بخاطر كينه يي كه داشت ، يك كيلو گوشت او را مطالبه مي كند ؛ تا با اين وسيله بتواند او را بكشد .
امريكا بعد از ١١ سپتمبر ٢٠٠١ ، گويا در راه مبارزه عليه تروريزم و تربيه و باز سازي زير بناهاي نظامي كشور و پرداخت مالي براي حركت دادن ماشين دولتي حكومت دست نشانده و پوشالي شان در كابل ، پول و يك هزينه يي غير قابل تصور را به مصرف رسانيده است . بدون شك ، اين هزينه را يكروز به عنوان مقروضيت طلبگار مي گردد . از آنجا كه شيرازه ء هستي كشور فقير مان در عرصه هاي مختلف صدمه ديده است ، چه در كوتاه مدت و چه در دراز مدت قادر به پرداخت اين مقروضيت نخواهد بود ؛ الي اين كه بر حسب قاعده اي شيلوك ، يك كيلو گوشت از هر فرد اين كشور فقير ، خواهان خواهد شد .... آن روز سياه بر مردم بيچاره ي مان آمدنيست !!
آرین

>>>   Aziz Hakimi
می‌گویند کسی چشم‌هایش را بسته بود و کیله را پوست می‌کند و با خود می‌گفت:‌ «خدایا، داخلش انار باشد! خدایا، داخلش انار باشد!»
حالا حکایت صلح ما با طالبان همین است. با گروهی که به وضوح می‌گوید که با آزادی رسانه‌ها، آزادی‌های مدنی و کار زنان در بیرون و قانون اساسی و نظام جمهوری و مدنیت مخالف است، با تضرع و التماس صلح می‌کنیم و خدا خدا می‌کنیم که از درون این گروه ضدبشری و ضدتمدن آدم‌های گل و بلبل بیرون آیند.

>>>   Kohestani
خبر هایی از حملات لشکر وحشت قبیلوی تحت نام طالب در ولایات بغلان و قندوز حاکی از آنست که مردم محل دست به ابتکار عالی زده اند و در مقابل متجاوزین قبیله قیام نموده اند تا اینکه اشغال گران قبیله توسط جوانان شجاع اندراب و نهرین وخوست از منطقه بند دوم پلخمری عقب زده شدند فقط خطر فعلاً از طرف کرکر محسوس است که با تأسف اشغال گران ساتور بدست طالب که از حمایت بی دریغ ناقلین درمنطقه برخوردار هستند قصد حمله را دارند لیکن نیروهای ذخیره که متشکل از جوانان شجاع و آزاده شمال هستند وارد پلخمری شده اند که در این صورت امکان داخل شدن اشغال گران قبیلوی ( طالب ) به پلخمری ناممکن شده است .
خیلی دلم می خواهد که اتحاد قومی بر هم نخورد لیکن نمیشود که برادرم تیغ را بر گلویم بگزارد و من بریدن کله خود را تماشا کنم که برادری ما خراب نشود .
چاره دیگر نداریم فقط در مقابل این خشونت گری های وحشی های قبیلوی مردانه وار استادگی کرد تا برگردند به محل خود و دیگر جرأت تجاوز را در دیار ، خانه و کاشانه اقوام صلح دوست ، متمدن و بافرهنگ را از مغز های متعصب و متعفن خود دور کنند تا درسی شود به سردمداران داخلی و حامیان خارجی شان .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است