سناتور امریکایی: افغانستان عراق دوم خواهد شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۹    ۱۳۹۸/۶/۵ کد خبر: 159920 منبع: پرینت

لیندسی گراهام ستانور جمهوریخواه امریکایی بار دیگر در مصاحبه با شبکه سی بی اس، هشدار می داد که ترامپ نباید اشتباه اوباما را تکرار کند و افغانستان را به دست گروه تروریستی داعش و القاعده بسپارد.
گراهام گفت: "من نگرانم که رییس جمهور و آرزوی خروج نیروها یکبار دیگر اشتباه را که اوباما در عراق انجام داد مرتکب نشود".

وی می افزاید: “شما ممکن به یک توافق صلح با طالبان دست یابید اما شما هرگز به یک توافق صلح با داعش و القاعده دست یافته نمی توانید اگر ما آنجا را رها کنیم به فکر اینکه طالبان می توانند مراقب آنها باشند این یک تصمیم فاجعه بار خواهد بود.”

آقای رییس جمهور! اگر شما یک نیرو برای مبارزه با هراس افگنی آنجا نداشته باشید، هر چند که شما به توافق با طالبان دست یابید که من در آن شک دارم و ممکن شما دست یابید. آنها ظرفیت آن را نخواهند داشت که با القاعده مبارزه کند.”

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سناتور آمریکایی
عراق
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی افغانستان عراق شود٫صدام حسین کی خواهد شد؟
عاقل

>>>   فکر نکنم عراق بشه چون دیگر نیازی به جنگ نیست پاکستان به یک کشور اتمی و پیشرفته مبدل شده افغانستان اگر صلح بشه تا پنجاه سال به پاکستان امروزی میرسه پاکستان تا آن وقت سوئیس شده... دوم اینکه معادن افغانستان هم احتمالا در 18 سال گذشته تمام شدن...اروپا هم دیگر مهاجر نمیخواهد علت جنگ سوریه همین بود چون به مهاجر نیاز داشتن حالا اگر داعش نابود شد چون نیرو کار نیاز ندارن پس بنطرم بار دیگه جنگ نمیشه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است