یک پیشنهاد به داکتر صاحب عبدالله
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۲    ۱۳۹۸/۵/۳۰ کد خبر: 159867 منبع: پرینت

اگر اسیاب پدر است کارش بنوبت شما از سال ۲۰۰۴ بدین سو کاندید برنده ساز هستید.
جنرال صاحب دوستم و اغای محقق و اغای خلیلی بانک رای میشوند از هزاره و ازبیک و تاجیکها هم شما نیمه تاجیک را فریب خورده انتخاب میکنند و شما هم به بیکاره های قوم گرایی مانند کرزی و غنی خدمت و کمک بلا عوض نموده جوره سازی و در اخر پاچا سازی می نماید دوبار کرزی را بالای شانه های مردم سوار نمودید و بار اخر غنی را و بلی گویی اش هم شدی برای خدا دیگه مردم را نابود نکن برایت در تاریخ سیاهی ریزف نکرده روی عبدالرحمن و نادر را سیفید نساز و گوشه کن خود را که رای مردم سه قسمت میشود و بازهم غنی پیروز خلیلزاد انقدر مواد مخدر برداشته چون زمین های جنوب را بجای گندم تریاک کشته و دهقان جنوب کشتگر تریاک و جوان ان طالب وداعش واینبار جان کیری هم از بس که به امریکاه تریاک درتابوت ها فرستاده معتادشده که بیاییدودست خودت را هم بلند کند تا مسوولیت از تو و صلاحیت از غنی شود این بار صلاحیت و مسوولیت به اوغانیت پوره است و خودش برادران کرزی و خواهرزاده های غنی را جاگزین میسازد اگر همت داری و ننگی باقی مانند طرف مردم رابگیر خود را توته توته نکن یک کمی خراشیده وزخمی کن وراه راه برای دیگران رهاکن.
بس است ازین کتلست گری ها
ایا خسته نشده ایی
اگر وظیفه نداری ازین بیش خود را مسخره نکن
حبیب کوهستانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   جمعیت اسلامی یک حزب بود.
رهبر اش برهان الدین ربانی بود.
احمد شاه مسعود یک قوماندان جهادی برهاندین ربانی بود.
من بادیگارد احمد شاه مسعود بودم.
خود را به وزارت خارجه رساندم.
خود را به چوکی صدارت رساندم.
حالا هم کاندید ریاست جمهوری هستم.
اگر رییس جمهور شدم،نور علی نور و اگر هم نشدم باز اپوزیسیون میشوم و هرکس زییس جمهور شد،او را و کار کرد هایش را مورد انتقاد قرار میدهم.
دیگر از من چه میخواهید؟
گلبدین رییس حزب اسلامی است.قوماندان زرداد یکی از قوماندان های او است.
همین حالا مرد میدانم اگر کدام بادیگارد قوماندان زرداد،خود را به وزارت و صدارت خو دور باند،خود را به ماموریت در یک وزارت خانه برساند.

داکتر عبدالله.

>>>   بی حیا ترین وبی ننگ ترین آدم همی بینی سرخ است

>>>   اينبار راي ما به احمد ولي مسعود است عبدالله امتحان خود را داد زياد زنچو برامد.

>>>   کوهستانی معلوم می‌شود که بازار لب سرین و سفیده ات کمرنگ شده و حالا در جان گلمرجان می‌زنی که کار و وظیفه را رها نموده و تمام روز از تو لب سرین خریده و ارایش خود را کند

>>>   با آمدن طلبه ها کسانیکه آرایش می‌کنند را جمع زنان قرار می‌دهد خدا خیر بعضی را پیش کند که مجبور به ترک وطن نشود.
صمیم ساحل

>>>   Raheel
عبدالله گفته است در روزهای نزدیک خبر خوشی به مردم کشور دارد.
چه حدس می‌زنید؟ همو رخ ناشناخته‌اش را نشان خواهد داد، یا یار رفته باز خواهد آمد؟
این آقای تنها در موسم انتخابات ماشین‌اش چالان میشود و درست با ختم انتخابات گل میشود که نه با تیله چالاک میشود و نه با هندل. پس از انتخابات برای پنج سال دیگر خاموش است و به خواب می‌رود- شاید برای انتخابات دیگر چارج می‌گیرد.

>>>   Salam
در تیم غنی حد اقل یک تاجیک دلقک مانند صالح است اما در تیم عبدالله یک تاجیک هم نیست . عبدالله پشتون ، احدی نفر دوم پشتون ، دیگران از اقوام شریف هزاره و‌ازبیک ، همان تاجیک که در رهبری این تیم جا داشته باشد کیست !

>>>   Najib Salam Ř Shafi Zada
عملش کدام است ، شما اکنون مامور هستید حرف تان قابل درک است اما عبدالله یک انسان بی خاصیت و نامربوط به تاجیکان است من عبدالله را بیشتر از خودت با تمام هویت فامیلی اش می شناسم . او عاشق تحمل و عیش و‌نوش است ، در هژده سال جز خیانت نکرده است ، عبدالله اولین کسی بود که به خارجی ها گفت استاد ربانی باید برود یک پشتون باید رهبری به دوش گیرد ، طومار خیانت های عبدالله خیلی طویل است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است