سربازان تازه نفس آمریکایی به افغانستان می آیند
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۵۷    ۱۳۹۸/۵/۲۹ کد خبر: 159852 منبع: پرینت

فرماندهی نیروهای زمینی امریکا از آمادگی‌ها برای فرستادن دو دسته سربازان تازه نفس به افغانستان، خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت فرماندهی نیروهای زمینی امریکا، در چوکات استقرارهای زمستانی، دسته سوم کمکی نیروهای امنیتی از پایگاه "فورت هود" در تگزاس و دسته حمله‌یی هوایی فرقه دهم کوهی از پایگاه "فورت درام" در ایالت نیویارک، به افغانستان فرستاده خواهند شد.

در خبرنامه این فرماندهی آمده است: "با کمک شرکای ما در گارد ملی و ائتلاف بین‌المللی ما روی این کار خواهیم کرد تا بر گروه داعش پیروز شویم و شرایط را برای ثبات طویل‌المدت منطقوی آماده سازیم".

این در حالی است که در طول چند ماه گذشته نمایندگان امریکا با گروه طالبان روی موضوع حل و فصل بحران در افغانستان مذاکرات انجام می‌دهد.

قبل از این زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه امریکا برای صلح افغانستان اعلام کرده بود که متن توافقنامه امریکا با طالبان جهت تامین صلح در افغانستان آماده شده است، نه جهت اخراج نیروهای امریکایی که مربوط به چگونگی وضعیت در افغانستان خواهد بود.

روز دوشنبه، دونالد ترامپ، رئيس جمهور امریکا اعلام کرد که مذاکرات "بسیار خوب" امریکا با طالبان جریان دارند. وی خاطر نشان ساخت که هدف او کاهش تعداد نظامیان امریکایی در افغانستان کمتر از ۱۳ هزار نفر و حفظ "بسیار مهم" حضور استخباراتی در این کشور، می‌باشد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سربازان آمریکایی
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   طالبان پنیر و فرتوت را به ارگ می فرستند و طالبان جوان و نیرومند را به سرحدات آسیای میانه و چین و ایران جابجا کرده نامشان را داعش میگذارند و جنگ ادامه خواهد داشت و مافیای قدرت و ثروت بیکار نخواهند ماند.

>>>   خوش آمدند صد بار بیایند وصد سال دیگر تا زمان دوصدومین سالگرد استقلال افغانستان اینجا تشریف داشته باشند
ر

>>>   ترامپ که گفته بود نظامیان آمریکا را از افغانستان بیرون میکند دروغگوتر و پلیدتر از ترامپ خودش است

>>>   خاطر تان جمع باشد امریکا هر گز این وطن ما را رها نمیکند مانند سابق ما مردم غیرتی ندارم حالا همه شان بی امت اند

>>>   پس از ماهها جلسات و گفتگو در این روزهای اخیر مواضع طالبان با آمریکا نزدیک شده که سخنگوی طالبان فوراً حمله بر عروسی را محکوم میکند و متقابلاً سر و صداهای لغو حملات نیروهای خارجی بر طالبان بر می خیزد، بناً حتی اگر نیروی تازه نفس وارد شود هم حتماً مخالف توافق های طرفین نمیباشد.
ذبیح الله

>>>   اشرف غنی همه روزه در تلویزون ها اعلان می کند که گویا من به همرای زور گو معامله نمی کنم یک دفعه به سرک ۵ پروژه تایمنی که بین سرک ۴۰ متر سلیم کاروان وسرک ۵پروژه میشود بی بند که فعلا ساختمان ها غیر مهاری همه روزه از ۴ منزل بالا اعمار می شود

>>>   وقتکه طالبان بی شعور و احمق هر روز مردم بیگناه را قتل عام می کنند دیگر از آمریکا چه انتظار دارید بماند یا برود.اگر طالبان پست فطرت این انتحاری های احمقانه شان انجام نميدادن شاید نیروهای آمریکایی افغانستان را ترک می کردند.ازقدیم ها گفتن وقت مورچه موقع مردن اش شود بال میکشد.حالا طالبان ازیک طرف مذاکره میکنند ازطرف دیگر مردم را قتل عام می کنند زور شان که به عساکر خارجی نمی رسد.تنها کاری بزدلانه ناجوانمردانه کشتن مردم بیگناه را یاد دارند خداوند نابودتان کند

>>>   حاجی الماس که در تیم غنی است زورگو است یا من ؟ بلند منزل حاجی الماس در کنار سرک میدان هوایی بنام غازی پلازا بکدام معیار شهر سازی و نورم های شهری اعمار گردیده. این حرف های مفت است که غنی می گوید من با هیچ زورگوی تسلیم نمی شوم ، صد ها بار تسلیم شده ایی دوستم که بود که همرایش می گفتی که کسی با من و جنرال بیایه بز کشی کند ؟ مردم به این گپ ها خنده می کنند دروغ و عوام فریبی دیگر جایی را نمیگیرد.

>>>   آنقدر موجودیت این سربازان سود ندارد که سرو صدا وتبلیغ شان دنیارا پسر ساخته ، تمام روز این آمد و آن رفت آین جنرال آمد وآن جنرال رفت ، دیگر کدام حاصلی ونتیجه ئی محسوس نیست،
گیلگمش

>>>   کشور گرینادا گفته است برای اینکه جنگ ضد تروریزم درافغانستان به کامیابی برسد یک سرباز خویش را با دو شارژوز پر مرمی به افغانستان می فرستد مشروط براینکه سربازاند افغانستان امنیتش را تضمین کنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است