پولیس با دزدهای دشت برچی رفیق است
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۷    ۱۳۹۸/۵/۲۱ کد خبر: 159767 منبع: پرینت

کوچه پس کوچه های دشت برچی در غرب کابل از چند سال بدینسو یکی از پر در امد ترین و امن ترین محل برای دزدان مسلح و غیر مسلح بوده است، با وجود قربانی های بی شمار جانی و مالی باشندگان این منطقه تا هنوز مردم شاهد واکنش جدی مسوولان امنیتی که منجر به جلوگیری از ادامه این وضع شده باشد نبوده اند.

در ادامه این وضع روز گذشته باشنده های محل در منطقه سنگچال از مربوطات حوزه هجدهم امنیتی سه نفر دزد که شامل یک مرد و دو زن بوده است را بالفعل در حالی که قفل دروازه سالون خانه ی را باز نموده و در حال باز نمودن قفل دروازه اتاق بوده اند، با یک دستکول پر از کلید های مختلف دستگیر کرده و به پولیس گزارش میدهند.

شاهدان عینی می گویند پولیس با آمدن به محل با دزد دستگیر شده مثل رفقای دیرینه برخورد صمیمانه نموده و یکی از سربازان پولیس تلفن خود را در اختیار دزد قرار داد، تا با کسی دیگر تماس برقرار نماید.

مواجهه ی اینچنینی پولیس در نهایت و بعد از یکی دو تماس دزد با استفاده از تلفن سرباز پولیس، منجر به واکنش باشندگان محل یا همان دستگیر کنندگان دزدان شده و منجر به مشاجره لفظی بین باشندگان محل و سربازان پولیس می گردد و در نهایت جدیت مردم محل پولیس را به انجام وظایف محوله اش مجبور مینماید تا دزدان را به حوزه مربوطه منتقل می نمایند.

این در حالی است که حدود شش ماه قبل از عین طبقه همین تعمیر حدود یک میلیون افغانی را دزدان با استفاده از همین شیوه ربوده اند، و صاحب خانه در آن زمان به حوزه متذکره شکایت ثبت نموده است.

امیدوارم این بار هم مثل گذشته ها به آزاد شدن بدون قید و شرط دزدان منجر نه گردد ور نه مجبوریم هر روز شاهد یک حادثه نا گوار در کوچه پس کوچه های دشت برچی باشیم، در همین حال شام روز گذشته دزدان یک باشنده دیگر همین محل را با ضربات چاقو به شدت مجروح نموده راهی شفاخانه نموده اند....

آروین هزارستانی
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پولیس
دزد
دشت برچی
نظرات بینندگان:

>>>   صف آشنا
چشم به راه 35 انتحار و رویداد خونین باشیم!
تروریستان که در زندان امنیت ملی نگهداری می‌شوند، تروریستان عادی نیستند. خطرناک و حرفه‌ای اند. آزادی 35 زندانی طالب از زندان امنیت ملی با آزادی سازی های قبلی از زندان پلچرخی، فرق دارد.

تابوت_ساز_بابا از 2014 تا هنوز، زندانی آزاد می‌کند و انتحار و انفجار حساب می‌گیرد.
پ.ن: مواظب شعار "حساب می‌دهیم و حساب می‌گیریم" باشیم.

>>>   «باید اذعان کنیم که ۱۷ سال ناکامی سیاسی، امنیتی و حکومتداری ما بود که امروز طالبان میایند»...
«نخبه های سیاسی-فکری- اقتصادی... یا با این موج های جدید کنار بیایند ‌ویا هم به تبعید رفته و ترک وطن نمایند»..

>>>   درتمام حوزات کابل پولیس بادزد همکار است اگر نباشد روزانه چندین جوان ازخاطر یک موبایل کشته میشود پولیس بیتفاوت تماشا گر میباشد مثلن درنواحی 11,15,16,9,8,6 وغیره به تعداد چندین قتل ودزدی صورت میگیر درنقاط امن ونزدیک حوزه یا پوسته پولیس.

>>>   بهمین دلیل رئیس جمهور گفتند:
وزارت داخله خمرکز فساد است ،
برای اصلاحات دروزارت داخله رئیس جمهور طی فرمانی نام وزارت داخله رابه ( وزارت دزد های داخلی جمهوری اسلامی افغانستان) تغیردادند
ر

>>>   بیشتر از 90 فیصد از پولیس های افغانستان لچک ها و آق پدر و مادر هستند. نه از تربیه و نه هم از اخلاق و فرهنگ آگاهی دارند

>>>   این پول لیس های که در سرکها مثل سگ میگردند اینها چوکره و اقارب مقامات است قهرمانان در خط مقدم جبهه مصروف جنگ با مخالفین اند.

>>>   Ariaie
شمار همه نيرو هاى مسلح شامل امنيت، ارتش و پوليس كه قبل قدرت گيرى غنى به بيش 354 هزار نفر ميرسيد، اكنون با كاهش نزديك به %20 به مشكل 290 هزار ميرسد كه شمارى نامعلوم از ان خيالى است.
تلفات زياد، نبود راهبرد مشخص عليه دشمن، سياست هاى و نژاد پرستانه غنى يعنى جنرال سازى يك قوم و پاك كارى اقوام ديگر و فرستادن انها به صورت گروهى با كام مرگ اغلب با توطيه هاى سازماندهى شده، سياست قومى در بعد كلان مملكتى، وجود فساد اقتصادى در ارتش، عدم قدر دانى از خانواده شهدا و فرار أز خدمت به دلايل بالا، عامل اصلى اين وضعيت است.

>>>   در غرب کابل باید دزدی و. ادم کشی و. غارت قطآ نباشد چون همه باشندگان برادران هزاره ما در آن زندگی میکنند،پس اگر دزد و. سارقی است باید در بین خود جستجو. نمایند و. ریشه أنرا از بیخ و. بن دور کنند پولیس از خطر کشتن خود با همه دوستی میکنند چون دولت ضعیف و ناتوان داریم ،امید روزی دولت مقتدر داشته باشیم تا بتواند دزدان و رشوتخوران و قاچاقبران را بدون درنظرداشت ایده شان و وطن شان ولسان شان به پنجه قانون سپاریده و. واقعآ محکمه شوند
عبدالله ریحان

>>>   آیا دردشت برچی شمالی وال زندگی میکند؟؟ اگر میکند من شناختم این دزدی ها کار کیست !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است