آیا از این دسایس هیچ نیاموخته اند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۹    ۱۳۹۸/۵/۲۰ کد خبر: 159763 منبع: پرینت

اشرف غنی، که بتازگی در حدود هزار طالب زندانی را رها کرد، کجا است که امروز پاسخ سیاست های ناکامش را بدهد.

عمر زاخیلوال که با یکی از رهبران طالبان دست بگردن عکس گرفته بود کجا است تا عکس العملش را ببینیم.
خانم هما سلطانی مدافع سرسخت طالبان کجا است که جواب بازماندگان قربانیان حملات انتحاری را بدهد.
زلمی خلیلزاد را که اصلا بطرفش آب دهان پرتاب کنید.

بارها و بار ها باتجربه ثابت شده که جواب زور را در جنگها با زور باید داد. نه با عذر و زاری! و اگر طالب یک هموطن را میکشت و دولت در قبال آن صد تا طالب زندانی را و هزار تا طالب دیگر را که در گوشه و کنار مملکت بطور علنی فعالیت میکنند، نابود میکرد، حالا آثاری از طالبان بجای نمیماند.

فراموش نکنیم دسایس انگلیس را برای احیای طالبان نابود شده، که دلقک مداریی ما را بنام آقای کرزی که رییس دولت وقت بود، فریب داد تا طالبان را برادر بگوید و پروسه ی کمک ها را برایشان فراهم بدارد.

آیا ازین دسایس هیچ نیاموخته اند؟
آنقدر آمریکا آمریکا هم نگویند. امریکا واضح است از آب گل آلود ماهی میگیرد. امروز اذهان مسموم شده ی اکثریت افغانها توسط افراط در مناسک دینی، مسوول اینهمه سردرگمی است. ورنه مردم افغانستان کمتر از مردم مصر نیستند که میلیون ها تن بخیابانها بریزند تا اوضاع را سربراه کنند.

سیداحمد بانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سران
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   نظرات جناب اقا ی بانی حق است ولی چاره نیست وکیست ؟ که زنک به گردند کربه او یزان کند ویک چیز در سر زمینم (افغانستان)که مایه تاسف وتاثر . است خیانت ونادیده کرفتند خیانت است بلک تاید خیانت ویا سکو ت در برابری خیانت ویاهمراهی با خاین است واین کار اساس کار زمامداران ما است.......

>>>   اصف آشنا
چشم به راه 35 انتحار و رویداد خونین باشیم!
تروریستان که در زندان امنیت ملی نگهداری می‌شوند، تروریستان عادی نیستند. خطرناک و حرفه‌ای اند. آزادی 35 زندانی طالب از زندان امنیت ملی با آزادی سازی های قبلی از زندان پلچرخی، فرق دارد.
#تابوت_ساز_بابا از 2014 تا هنوز، زندانی آزاد می‌کند و انتحار و انفجار حساب می‌گیرد.
پ.ن: مواظب شعار "حساب می‌دهیم و حساب می‌گیریم" باشیم.

>>>   «باید اذعان کنیم که ۱۷ سال ناکامی سیاسی، امنیتی و حکومتداری ما بود که امروز طالبان میایند»...
«نخبه های سیاسی-فکری- اقتصادی... یا با این موج های جدید کنار بیایند ‌ویا هم به تبعید رفته و ترک وطن نمایند»..

>>>   Salam
برای خارجی ها تنها یک هدف مهم است و آن اینکه افغانستانِ آینده تهدیدی به منافع شان نباشد ، اگر این هدف را طالبان بر آورده سازند، بدون شک امارت طالبان را به رسمیت خواهند شناخت . دموکراسی و حقوق بشر تنها یک ابزار سیاسی برای شان است اگر در جای کارا نبود برای شان مقدس نیست . کشور سعودی یکی از کار آمد ترین دموکراسی ها برای منافع خارجی ها است !

>>>   Khurrami.
این پیام نه تنها به امرالله صالح بلکه به همه مزدوران و چاکران و کاندیداهای امروز و فردای چاکری و نوکرمنشی باید رسانده شود. شما فقط از نام خودتان و پیروان همانندتان می‌توانید چاکری کنید. حساب مردم از حساب شما جداست!

>>>   هیچ فهمیده نشد همین راع خیل وال درکدام خیل است ؟ درخیل زاغهاست یا کلاغها ؟ درخیل داغش است یا درخیل طالب ، درخیل کمونستی است یا درخیل اخوانیستی ، درخیل تکنوکرات است یا درخیل اختلاس گران ، درخیل سی آی ای است یا درخیل آی اس آی
گیلگمش

>>>   همه ....بفرستید به طالب و غنی و مرزی و آمار.
به همه رای دهید به جز غنی

>>>   اشرف غنی بی‌ .....و مزدور و عوام فریب باز ۳۵ تروریست خاطر ناک طالب را از زندان آزاد ساخت. نمیدانم کسانی که، مردمی که از این تروریست پرست حمایت میکنند، وجدان دارند، چشم و گوش دارند؟ نمیبینند که این جاسوس عمدا مردم ما را زیر بمب‌های انتحاری‌های طالب و داعش میفرستد؟ آزاد کردن ترورسیت‌های که صد‌ها افغان را قتل کرده ا‌ند یعنی‌ چه؟ چرا مردم گوسفندی ما نمیدانند و خاموشانه کشتار فرزندان خود را شاهد استند؟

>>>   همین طوری این تکنوکرات ها در نهایت کلیپ های اروپا از تان زنان خود شب روز را سپری میکردند .اینجا کسی بنام دین در خطر است روس بی کتاب است امریکا خو اهل کتاب است شعار دادند ملیون ها جوان در قیام ها تظاهرات و مبارزات شهید معلول و مهاجر شده اند و مفکوره های شان از جانب کشور های پنا دهنده متضرر و یا شستشو شد و یا هم بخاطر معیشیت اینده خویش استخدام دستگاه های استخبارات گردیده اند که امروز بنوبه خویش پروژه های شوم را یکی پی دیگر تطبیق میکنند .و گله مند نشوید آخرین افزاری که این اجنت ها باید استفاده کنند بدون شک دامن زدن به نفاق قومی سمتی زبانی و بر تری جوی است تا بتوانند چند صبای خویش را مدیر توانا نزد برادران خود نشان دهند .که البته افزار عمل این پروسه ها میتواند هر قشر از جامعه باشد زیرا رشد. مقام .فقر تنگ دستی .توطعه و دسیسه های گونا گون وادار شان میکند.
باحترام
بیداری

>>>   Salam
موفقیت و مشروعیت طالبان محصول سیاست های فاشیستی کرزی و غنی بود و است ، این هردو تا جای که توانستند نگذاشتند طالبان مهار شود و حتا با تلاش این دو سران طالبان از لست سیاه ملل متحد خط زده شد ، این هردو طالبان را به شمال انتقال دادند و چندین شهر و استان در شمال را پایگاه اساسی طالبان ساختند ، و حتا جنگ با طالبان را در شمال معادل نسل کشی پشتون ها قلمداد کردند ، دوستم را به جرم طالب ستیزی رسوا و بی صلاحیت ساختند ، طالبان را در شهر کابل داخل ساختند و آیس کریم دادند و هر چه در توان شان بود در سطح ملی و‌جهانی از آنها قباحت زدایی کردند ، اکنون که طالبان در چند قدمی پیروزی قرار دارند ، اشک شان برای از دست دادند موقف های شان است ، اگر فردا طالبان غنی را معاف کنند و‌در حکومت آینده راه دهند ، غنی دوباره مانند زمان مقاومت سخن گوی طالب خواهند شد .

>>>   Arianfar
اظهارات غیر مسوولانه کرزی در ارگ در حضور سفیر امریکا نشان داد که در این کشور نشانی از قانون نیست. دست کم ناکارآمدی اصولی قانون اساسی ضد ملی، سراپامتناقض و ناقص کشور را نشان داد.
این قانون باید به زباله دانی تاریخ افکنده شود و به جای آن یک قانون کارا و پذیرا آورده شود‌. قانونی که بتواند درد کشور را دوا کند. این قانون دستکاری شده و ناکاره دردی را دوا نمی کند.
می گذریم از این که کرزی کدام سمت رسمی ندارد و حضور وی در یک دیدار رسمی یک دیپلمات خارجی با رییس جمهور خلاف پروتکل دیپلماتیک و سخت پرسش بر انگیز است‌.

>>>   مردم افغانستان نوکر پول اند.نه غیرت و نه توانائی کاری به خاطر وطن را دارند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است