گاه در آغوش این، گاه در آغوش آن...
یک عمری در بستر امریکا خوابیدند و حالا میخواهند بقیه عمرش را در بستر روس ها بگذرانند و برای هیچ کسی هم هنوز معلوم نیست که این شرفباخته ها مصروف بازی دوگانه اند 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۷    ۱۳۹۸/۵/۱۲ کد خبر: 159657 منبع: پرینت

"گاه در آغوش این، گاه در آغوش آن..."
وقتی این هیولای لامذهب از نظر رندی همچون روبایی مکار و از نظر تعصب گندیده تفکر قبیلوی همچون گرگان درنده همیشه در کمین، به شکل نهایت بی شرمانه و بی حیایی در میدیا ظاهر میشود حرف از عدم استقلال و تمامیت ارضی و اشغالگری صحبت میکنند و میگویند که: "افغانستان باید اول صاحب اختیار خود شود سپس انتخابات بکند. امروز انتخابات افغانستان در اختیار مردم افغانستان نیست. انتخابات ما واضح به دست بیگانه‌ها است، به این معنی که در دست امریکا است" و نیز ادعا دارد که افغانها اختیار خاک خود را ندارند.... واقعا به کرامت انسانی توهین میکنند.

خوب اگر چنین است...، در اینصورت با اینکه میدانم تمامی رسانه های کشور وابسته اند ولی آیا در کل کشور حد اقل یک ژورنالیست مسلکی و با وجدان پیدا نمی شود که از این مارمولک پرسان کنند که شما طی 15 سال بالای گرده های این مردم به کمک چه کسی نشسته بودید و حاکمیت کردید؟
توسط کدام قدرت های خارجی شما به این کشور دیسانت شدید؟
طی این مدت حامی و نگهبان شما چه کسی بود؟

آقای کرزی!
این افرادی که در تصویر دیده میشود که شما را احاطه کرده اند مگر فرزندان احمدشاه درانی و همتباران تو اند؟
شما به اینها چه نسبتی دارید، مگر پسران خاله تان اند؟
این گروه اشغالگر چه زمانی و در چه دوران حکومت پوشالی در اینجا قدم رنجه فرموده اند و شما کجا بودید؟ آخر بی حیایی تا این حد و اندازه؟
فکر میکنم این آقا فراموش کرده است برای اینکه غربی ها از این آدم گمنام بقول معروف "از کاه کوه" بسازند و همچون یک شخصیت صاحب احترام به جهانیان معرفی کنند ولی از آنجایی که در وجود این آدم بیسواد جز غلامی و خودفروشی چیز دیگری موجود نبود مجبور شدند بگویند "رییس جمهور شیک پوش جهان"؛ همانطوریکه دیوانه روانی دیگری را مغز متفکر شخصیت تقلبی به جهان معرفی نمودند.

یک عمری در بستر امریکا خوابیدند و حالا میخواهند بقیه عمرش را در بستر روس ها بگذرانند و برای هیچ کسی هم هنوز معلوم نیست که این شرفباخته ها مصروف بازی دوگانه اند.

جاسوس دوجانبه به کسی گفته می‌شود که به‌طور همزمان با دو سرویس اطلاعاتی همکاری می‌کند، در اکثر موارد این جاسوس تنها به یکی از سرویس های وفادار میباشد و با کسب اطمینان سرویس دیگر از آنان اطلاعات می‌گیرد. در برخی از موارد جاسوس از هر دو سرویس برای منافع شخصی سوءاستفاده می‌کند. حالا معلوم نیست که این جاسوس وفادار به کدام سرویس امنیتی است؟
در مجموع فرهنگ آدمیت و یا زندگی انسانها با قاموس شرم؛ حیا، داشتن شرافت و عزت انسانی گره خورده است، ولی این افراد فاقد آن اند.

هموطنان نهایت عزیز و گرامی!
نباید فراموش کرد که توسط همین لشکر اشغالگران که خویشاوندان و همتباران این قبیله حساب میشوند بدون هیچ نوع اضافه گویی به همکاری ایشان قتل های زنجیره ای در این وطن سازمان داده شد و هنور هم انجامش معلوم نیست.

بار دیگر تاکید میکنم که این تک و تکماران فقط برای فریب من و تو بخاطر ادامه قدرت و حاکمیت «امریکا و انگلیس داده» کار میکنند و از هیچ عمل جنایتکارانه هم علیه من و شما روگردان نیستند و هیچ مشکلی هم در بین غنی، کرزی، اتمر و امثالهم وجود نداشته و نخواهد داشت، زیرا بقول معروف «ناخون از گوشت جدا شدنی نیست». این من و تو هستیم که به خطا رفته ایم و هنوز بیدار نشده ایم.

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
آمریکا
روس
نظرات بینندگان:

>>>   گاه دراغوش دین - گاه درآغوش غین

>>>   اگرمن صلاحیت میداشتم نام میدان هوائی حامد کرزی رابه نام شهید شجاع الملک ( شاه شجاع فقید) تغیرنام میدادم ، چون درحق شاه شجاع ظلم صورت گرفته باراول که بحکومت رسید حکومتش را از او غصب کردند باردوم که بکمک انگریزها بقدرت رسید به نسبت عدم اطاعت از انگریز رابطه اش با آنها بد شد طوریکه وقتی آنها خواستند کسی از انگریزها در تعمیر محل سکونت شاه باشد ، شاه شجاع چند اطاق را به بهانه تعمیر وباز سازی تخریب کرد تا بنمایاند که جای وجود ندارد که نماینده انگریز درانجا ساکن شود
همینطور تخت وتاج را رها کرده عزم سفرننگرهار کردتا درمقابل انگریز بجگد یا جهاد کند اما در بگرامی اورا شهید ساختند او اگر مردم را برضد انگریز ترغیب میکرد خودش هم عملا چوکی را رها کرد نه مانند کرزی که برای فریبکاری برعلیه امریکا صحبت میکرد اما درغیاب بوجی های دالر را از سی ای ای می گرفت وببین خود وسران تنظیمی وجنگ سارلاران دزد تقسیم میکرد
درمورد شاه شجاع فقید ظلمی بزرگی صورت گرفته است
گیلگمش

>>>   افرادی مثل کرزای رو که به تصمیم مستقیم امریکا سر کار اومد الان به دستور اون ها نقش اپوزسیون رو گرفته.
حالا جناب کرزای چند صباحی است نقش مخالف گرفته اند اما حافظه مردم افغانستان این قدر هم نباید کوتاه باشد که ریشه کرزای رو نشناسند.

>>>   ملت را حقیر کردند این خود باخته ها وخود فروخته های انگشت شمار شما کاملا دقیق فرمودید.در هر معامله دروغین بدون ضمانت جوامع بین الملل که بین اینها در هر دوره انتخابات صورت میگیرد و بعدا صلاحیت ها از طریق قانون اساسی اعمال میشود .فقط برای این قشر طفیلی همو چند عراده موتر و چند نفر بادیگارد. حتی گاهی اوقات صلاحیت جای رفتن هم از طریق میدان هوایی را ندارند و یک خرظابط انگیزه یی معطل شان نموده و تحقیر شان میکند .شما نوشته های ان مقام وزارت خارجه را مطالعه نمودید.انانیکه به ملت خود راه رفت را پیشه کردند بدانند که الله ذلیل شان میکند.
بااحترام
بیداری

>>>   کرزی و غنی هردو نوکران امریکا

>>>   واقعا بعد ازامریکا کولابی ها دربسترروسها و روانی ها به عوض حرمت به انسان میخ کوبیدن درسرانسانها را شعارخود ساخته بودند وما به چشم سر آنرا تماشا میکردیم

>>>   پرودیسر فلم سکس هر که را مانند خود فکر نکنید که گاه دراغوش این گاه در آغوش آن باشد آن شما هستید که در استیدیو فلم های سکس خود بعضی آقات پارتی های شخصی میسازید و در آغوش یکدیگر می افتید و گفتار خود را به همان کار های پر درآمد خود نسبت می‌دهد توبه کنید ومسلمان شوید

>>>   اين روباه مكار ناكاره فراموش كرده كه از رستورانت در امريكا به رياست جمهوري رسيد. تمام نابساماني ها و بدبختي هاي امروز افغانستان از خاطر اين سه ... خليلزاد، كرزي و احمدزي است. وقتي به مصاحبه و يا سخنراني خليلزاد دقت شود، پرسشي پيدا ميشود، كه اين بد بخت در كدام رشته تحصيل كرده است. فكر نميشود كه غير از لسان انگليسي كدام چيز ديگر ياد داشته باشد. كرزي مداري از احساسات مردم استفاده ميكند و خودرا با اين كلمات إحساساتي قهرمان ميسازد. ولي شاه شجاع با وجوديكه يك شاعر و أهل قلم بود، يك خاكفروش بود. اين لكه ننگ در پيشاني شاه شجاع سوم هم مهر شده است. حالا نميتواند با سخنان عاطفي ان لكه را پاك كند. اين روباه و فاميلش صاحب ميليارد ها دالر شدند، دست بردارند از سر مردم. غني رواني خو اصلن ارزش تبصره را هم ندارد، حيف وقت كه در مورد آغايگل ديوانه فكر كرد.

>>>   و برای من هیچ فرقی بین عطا دزد و یونس غیر قانونی و محقق جانی نیست همه آنها وطنفروش خاینین ملی و غارتگر هستند که برای کسب قدرت باری به پا های کرزی گاهی به پاه های امریکا و گاهی هم به پاه های حکمتیار سر سجده فرو میبرند و این شما ها و مانند شماها هستید که یا کشور را تجزیه خواهی کرد که انشاالله به هیچ صورت به آرمان نخواهید رسید و یا اینکه بار دیگر جنگ خانمان سوز دوران ۹۲ آغاز شود و بالاخره به سوراخ های کوه مثل شغالان پناه خواهید برد مانند که همین کار هم شد.
وطندوست

>>>   عارق مرده نوشته های تان همه اش لاوبالی است فکر کنم تمام روز مانند خرس غرق در نیشه هستید وهر که در پیشروی تان آمد میکنید و هر چیز به دهان گنده تان آمد بیان میکنید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است