خشن ترین چهره سیاسی با بد ترین تفکر واژگون...
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۶    ۱۳۹۸/۵/۱۰ کد خبر: 159643 منبع: پرینت

اشرف غنی ریيس تکت انتخاباتی دولت ساز که از نداشتن تعهد سیاسی و اخلاقی انتخاباتی رنج می‌برد باز در میدان رقابت پا گذاشت.
اشرف غنی شبیه کور عصا به دست در دشتی سیاست عصا می‌زند و به هیج ارزش ملی و سیاسی احترام قایل نیست.

از یک طرف بر خلاف موازین و قانون مقرر تا هنوز تعيينات در بست های بلند حکومتی را ادامه داده ارزش و قوانین مقرر را زیر پا می‌کند و از طرف دیگر با تفکر واژگون و شعار های احساسات بر انگیز نام عمر و علي دوتن از شخصیت شهير امت اسلامی را در این اواخر یاد گرفته و با استفاده از نام عدالت عمری و علی بن ابیطالب می‌خواهد بار دیگر از مردم رای بستاند و پنج سال دیگر بر گرده های مردم سوار شده از مردم سواری بگیرد.

چهره ای خشن اشرف غنی در حکومت داری و اخلاق فرا انسانی اش در پنج سال گذشته عمق جوهر اخلاقی و ارزش باوری اش را به تمامی ملت نشان داد و همه می‌دانند که اشرف غنی مخلوق فرا انسانی با کیش حیوان صفتانه اش خوی با خون، کشتن و زدن دارد، وی مثل کفتار گرسنه در فکر بلعیدن طعمه شکار دیگران است.

کشته شدن عساکر در صفوف اردو و پولیس و ریختن خون شان بر زمین بر سیمای این جانور خون آشام لذت بخش و درد وی را التیام میبخشد، صادقانه بگویید وقتی دسته های بزرگ انسانی کشته می شوند و جوانان محترم ما به خون وخاک می تپند گاهی دیده باشید که جبین این آقا ناراحت شده بخاطر درد مردم اشک ریخته باشد؟ هر گزنه.

اشرف غنی با استفاده از احساسات مردمی و دیدگاه آگو ایستی اش خود را منحصر به فرد و مستحق قدرت سیاسی می‌داند اما آنچه که در سرشت وی وجود ندارد و از کمبود وی همه رنج می‌برند نبود اخلاق و تعهد بر تیم و افرادِ درون تیمی خودش است.
در طول دوره حکومتش نزدیک ترین شخصیت های ملی را از خود دور ساخت و با رویکرد نا درست و نا مناسبش با عصای کور خود همه را از خود راند. مثلاً: از برادران هزاره ما علي محمدی، منصور نادری و استاد کریم خلیلی، از برادران پشتون ما خانواده مجددی، ظاهر قدیر، لالی همایون همایون و... از ملت تاجیک ضیای مسعود و... و از برادران ازبیک ما جنرال دوستم رهبر میليوني و بانک رای و صد های چهره های سیاسی دیگری که بر همه هویدا است.

جنرال دوستم رهبر حزب جنبش نزدیک ترین فرد وفادار به اشرف غنی و بانک رای آن بود اما دیری نگذشت که با طرح دسیسه ای سیاسی خواست وی را راهی آخرت بسازد اما بقای عمرش سبب نجات وی گردید، بدون شک حضور فعال دوستم در کنار آقای غنی دلیل روی کار آمدن غنی در میدان رقابت های سیاسی افغانستان بود وگرنه از کله ای این آقا بوی شوربا دور بود.

تیم دولت ساز به مردم دولت می‌سازد.
حکومتی که در پنج سال با تمامی خود کامگی و استبداد فکری حتی در دوره پنج ساله ای حکومت داری حکومت را با سر پرستی ها تمام کرد آیا وی می‌تواند برای مردم دولت بسازد؟ باورم برآن است که این آقا دولت می‌سوزد اما نمی سازد.

آزادی بیان در حکومتِ اشرف غنی.
آقای غنی وقتی یاد از عدالت عمری و علی بن ابیطالب را شعار گونه بخاطر کسب رای مردم استعمال میکنید، حداقل به ده فیصد اخلاق علی و عمري احترام قایل شوید! در اولین روزیکه یاد از عدالت این دوخلیفه اسلام نمودید در همان جا فردی بلند شده شما را دروغگو و مکار خواند اگر فیصدی اخلاق دو خليفة اسلام در ذهن و اندیشه ای تان وجود می‌داشت باید به انتقاد شهروند درد دیده تان گوش فرا داده تا آخر حرف وی را میشنودید! اما دهن بیچاره را بستید و راهی زندانش نمودید و تا حالا از سرنوشت وی خبری نیست.

آقای غنی همه میدانند که مکاره و... هستی اما لطفا نام دو خليفة اسلام بر دهن ... خودت نمی زیبد، آه اگر بخاطر پاک ساختن دهن... و از برای طهارت استعمال میکنی اول در حضور داشت مردم ادای شهادت بکن بعدا از نام مبارک ایشان استفاده بکن! در غیر آن ما شهر وندان ازت معذرت می‌خواهیم، چهره ات منحوس، اخلاقت گندیده و سرشتت متعفن است اولا مسلمان شو و بعد وارد بيت الله! أما أين راهي که تو میروی به ترکستان است.

رحمت الله فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
مسلمان
نظرات بینندگان:

>>>   در حقیقت جزا این دیوانگان قدرت را ( دوستم ، ضیا احمدزی و حالا نا صالح این غلام بچه درباری را ) غنی احمدزی کوچی این مستبد خون آشام میدهد . حقا که این معامله گران و دلار دوستان بایست چنین سرنوشتی داشته باشند ، ولی حیف جوانان احساتاتی که خون پاک خود را بخاطر ناصالح واری انسان دون صفت و پست می ریزانند.
کابلی

>>>   ما اشرف غنی را هم میشناسیم ودزدان و چپاولگران را هم ضرورت به بیان بی مفهوم شما نیست اشرف غنی دولت ساز است و دولت مردمی خواهد ساخت به امید پیروزی دوباره غنی

>>>   اقاى فطرت، عجب به أنصافى و ياوه كويى كردى!! خودت هم از همين قماش دزدان و خاينين هستى كه در ٤ دهه اخر به هر جنايت و خيانت ملى تن داده اند. تؤكه مسعود، خليلى، دوستم و غيره را شخصيت ملى خطاب كردى معلوم مى شود كه خيلى ادم خورد و جاهل هستى!! خدا هدايت كند اكر نه نابود شوى كه مردم ما آز دست شما وطنفروشان آرام كردد!!
زنده باد مردم افغانستان

>>>   اش رف غنی بعد از دو سال تمام السوالی هارا برق میدهد وبعد برق اضافه شده از تمام افغانستان که دیگر هیچ ضورتی به آن نباشد واضافه باشد به ساکنان آنطرف مرز یعنی لـرو بـر داده میشود
ر

>>>   کسی که از 162 ماده قانون اساسی 161 را نقض کرده باشه وکسی که پیبند قانون ومقررات نباشه وکسی که در طول چند سال حکومتش 50000 هزار تن را به کام مرگ فرستاده باشه وکسی که با بی شرمی جنایات ضد بشری را متقبل شده باشه جای ان جهنم است ونه ارگ ریاست چمهوری

>>>   شما واقعا انسان نافطرت هستید به این متطق ات. از حد ات گذشته یی و دروغ و ایضافه گویی کرده یی. من در نوشته ات اصالً منطق و علم ندیدم جز پستی. شرم هست که کسانی را حمایت میکنی که همه آنها غاصب و قاتل و رشوه خور هستند و به خاک پای همچو آنسان وطندوست مثل اشرف غنی نمیرسند. و بدان که الله عادل بوده جزایی اعمال تانرا انشاالله میدهد فقط به شما فعلا فرصت داده شده است و بس
به امید محو نژادپرستان.
غروال

>>>   جالب است كه هرچند تبليغات عليه داكتر اشرف غني زياد ميشود به شهرت ومحبوبين غني افزوده ميشود.
قرار گذارش إحصايه يكي از بنياد پژوهشي اشرف غني توانسته است 78,13 فيصد رايه انتخابات پيشرو را از ان خود نمايد.
نوروز از كلنگار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است