وزیر داخله رومانیا پس از شش روز استعفا داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۵۶    ۱۳۹۸/۵/۹ کد خبر: 159632 منبع: پرینت

وزیر داخله رومانیا پس از بالا گرفتن اعتراض به بی‌کفایتی دولت در ماجرای قتل دو دختر نوجوان، استعفا داد.
وزیر داخله رومانیا پس از بالا گرفتن اعتراض به بی‌کفایتی دولت در ماجرای قتل دو دختر نوجوان، استعفا داد. نیکلا موگا که تنها یک هفته پیش به سمت وزارت داخله رومانیا گمارده شده بود، روز سه‌شنبه (8 اسد) از سمتش استعفا کرد.

یورو نیوز نوشت که نیکلا موگا پس از اعلام استعفا گفت:"من تصمیم گرفتم استعفا بدهم تا آبروی وزارتخانه‌ام که با بی‌کفایتی برخی از کارکنان خدشه‌دار شده بود، احیا شود. برخی از آن افراد هم‌اکنون اخراج شده و برخی دیگر جریمه خواهند شد. من تنها شش روز وزیر داخله بودم و در این مدت دستور دادم ضمن انجام تمام تحقیقات لازم در این زمینه کسانی که در این فاجعه مسئولیتی داشته‌اند شناسایی شوند. این تحقیقات همچنان ادامه خواهد یافت."

اخیرا معلوم شده است که در شهر کوچکی در جنوب رومانیا به نام کاراکال یک دختر 15 ساله به نام الکساندرا ماچسانو که از روز 2 اسد ناپدید شده و دختر 18 ساله دیگری به نام لوییزا ملنکو که آخرین بار در ماه اپریل گذشته رؤیت شده بود، هر دو به قتل رسیده‌اند. قاتل یک مکانیک 65 ساله است که بازداشت شده و به جرم خود اعتراف کرده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رومانیا
وزیر داخله
نظرات بینندگان:

>>>   سلام ببخشید من و خواهرم مادرم هستیم پدرم فوت کرده بی سرپرست هستیم کسیو نداریم مادرم ناراحتی قبلی داره پاهاش درد میکنه نمی تونه هیچ کاری بکنه زندگی اینجا خیلی برامون سخته منم خودم وقتی برای کار میرم بدبهم نگاه میکنن تاحالا چندین بدمیخواستن بهم دست درازی کنن زندگیمون خیلی سخته کمکون کنید اسمونوبه کشوری بنویسد بخدا خیلی سختمونه خواهش میکنم یه راهی نشونمون بدین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است