داد از این ماده فاشیست ها...
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۱    ۱۳۹۸/۵/۹ کد خبر: 159626 منبع: پرینت

زندگی یک پروسه کلی است، کسانیکه جزیات را آنقدر بزرگ میسازند که کلیات را تحت شعاع قرار دهد؛ حتما گرفتار آشفتگی فکری و بیماری روانی می باشند و باید تداوی شوند. شکم پاره گان و سکس باره گان و دینداران و مذهب پرستان وایدیالوژی زدگان و فاشیستان همه از یک قماش و همه گرفتار آشفتگی فکری و بیماری روانی اند...

فاشیست های اوغان چند مساله جزیی را نسبت به منافع تمام کشور بزرگ ساخته اند؛ یکی از آن مسایل بزرگ و مقدس ساخته بیرق یا پرچم کنونی افغانستان است؛ بیرق که اینروز ها با انواع مختلف تمام مسایل دیگر را تحت شعاع خود قرار داده است و با عث بحث ها و برخورد های خیلی شدیدی در رسانه های مجازی شده است.

یک تعداد از ماده فاشیست ها حتی کار را به جا های باریک کشانده اند؛ آنها حتی سینه بند و مایور ها و دیگر پوشش شانرا به رنگ این بیرق نا مقدس ساخته اند و در صفحات فیسبوک به نمایش گذاشته اند و غوغای برپا کرده اند و سکس باره گان را وا داشته اند تا به عوض بیرق در خصوص سایز و اندازه و شکل و شمایل برجستگی های بدن شان داد سخن بر آرند و صدقه و قربان شان بشوند...

این بیرق پرستی فاشیست ها , بخصوص بیرق پرستی ماده فاشیستی ها نشان میدهد که بیماری ها و مرض های آنان به اوج رسیده است و بی درمان شده است؛ من نمیدانم با این همه عشق و علاقه که این فاشیستها و ماده فاشیست ها به این بیرق خرافی دارند؛ وقتی فاشیست ها مذهبی طالب بیایند و بخواهند بیرق سفید خودشانرا به جای آن قرار دهند چه خواهند کرد؛ آیا بیرق نا مقدس طالبان هم برای فاشیست همینطور مقدس خواهد شد؟

انور راوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فاشیست
ماده
بیرق
نظرات بینندگان:

>>>   بیرق هر کشور برای مردم آن کشور مقدس است.
اگر کسی به بیرق کشور خود بی احترامی کند، در هر کشور مجازات میشود.
بیرق هر کشور نمادِ هویت ملی مردمان آن کشور است و قابل احترام!

>>>   در زمان حکومت خلقی ها در هرات یک ولسوال مقرر شده بود،بخاطر آن که خود را سور خلقی معرفی کند،ار کلاه پیک گرفته تا پیراهن و پطلون و بوت ها و حتی جوراب هایش،همه به رنگ سرخ بودند.

>>>   اشرف غنی احمدزی کوچی احساسات ناسیونالیستی فاشیستان کم سواد ، بیسواد و با سوادان قبیله خود را تحریک کرده است ، فاشیستان و حتی نابخردان سایراقوام نیز چنان ولوله را انداخته اند که تو گویی این بیرق سه رنگ شهکاری است بسا با ارزش . حتی در بعضی ادارات دولتی از بودجه بیت المال تمام اطراف و در ودیوار ادارات خویش را با این بیرق اوغانیت و فاشیزم رنگارنگ ساخته اند ، این بیرق زمانی ارزش میداشت که فاشیستان و قوم پرستان قدرت را به زور بازوان خود تصاحب میکردید نه با زور تفنگ باداران تان امریکا انگلیس ، اسراییل ، پاکستان ، روس و غیره وغیره .
کوه کن

>>>   آقای کوه کن، احترام و افتخار به هویت ملی و بیرق ملی ما را از آزادگان بامیان بیاموز و این ویدیو را در یوتوب نگاه کن: از روز ملی بیرق در بامیان تجلیل شد

>>>   استعمار روباه پیر یا انگل یس وبعدا امریکا وتفکر کثیف وباطل گردانندگان رژیم اشغالگر فلسطین بخاطر زدودن دین وفرهنگ وبه بند کشیدن باور ها واعتقادات دینی وتوسعه فرهنگ لیبرال سرمایه داری ودین زدایی ورسیدن به منافع خود نشنالیزم را رواج دادند که اول مانع از وحدت قومیتها ومذاهب بشوند وبعد دین وخدا باوری را از مردم بگیرند خوب حالا که دین واعتقادات وفرهنگ ملتها را گرفتند بجای ان چه قرار دادند؟؟؟ نشنالیزم و وطن پرستی افراطی وقوم پرستی که مظاهر ان پرچم واقلیم بود و اینطور در افکار مردم جا انداختند که پرچم مقدس است خاک مقدس است.هرچند بیرق وخاک یک کشور نماد ان کشور است ولی مقدس نیست.چی مقدس است؟؟؟ قران کتاب وحی الهی ؛ پیامبر گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت صلوات الله علیهم واله اجمعین.این استعمارگران جنایتکار برای تجارت وسرمایه داری واستثمار ملتها در مفکوره مردم پرچم را مقدس ساختند که باید از انها پرسید اگر بیرق مقدس است چرا ان را ابزار سکس وبدن نمایی ساختید.فکر استفاده ازببرق در سینه بند ومایورها اولین بار در کازینوها ولایت کلابهای امریکابا بیرق امریکا بوده است.احترام به بیرق بعنوان نماد یک ملت لازم است ولی مقدس نیست.در دین ودنیای ما مسلمانان خرافه وافکار فیک ومسخره را بجای دین برما تحمیل کردند.چقدر به پیامبر ما بی احترامی کردند وقران را اتش زدند اما حساسیت به ان از سوی مسلمانان کم ویا ناچیز بود .انها به مقدسات ما توهین کردند وحساسیت ما کم بود چرا؟؟ چون انها با الفاض غلط وتحمیق مسلمانان واستحمارما حساسیت وتعصب به مقدسات را گرفته بودند وبجای ان نشنالیزم ونمادهای انرا جایگزین کرده بودند ؛ واین شد که فلسطین یک کشور مسلمان را اشغال کردند میلیونها فلسطینی را اواره وکودکان وزنانشان را کشتند اما مسلمانانفقط تماشا ونگاه کردند.مسلمانان روهنگیا در کشور میانمار با دسبسه اسرائیل غاصب وبودایی های افراطی شهید واواره کردند اما صدایی از مسلمانان در نیامد:چرا از خاطر اینکه مسلمانان را غرق نشنالیزم کردند وبا الفاضی چون بیرق مقدس است وخاک مقدس است انها رابخود مشغول کردند.شما الان ببینید در یمن هر ده دقیقه یک کودک یمنی بشهادت میرسد ومسلمانان توسط یک کشور بظاهر اسلامی بخاک وخون کشیده میشوند اما بغیر از دوسه کشورمسلمان چندین میلیون مسلمان دیگر ساکتند.//
داکتر عبدالرب اچک زی

>>>   بیرق وقتی احترام دارد که مردم آنکشور زیر آن بیرق احترام داشته باشد، به این معنی که حرمت تمام نماد های یک کشور از مردم آن سرچشمه می گیرد و به نماد ها سراید می کند چون محترم ترین چیز نزد خدا و خلق آو انسان های است که در آن جا زندگی می کنند،
در کشوری که جان و مال ناموس انسانها کمترین ارزش را دارد، احترام بیرق پیشکش قلدرها و قدرت مندان و سوء استفاده کنان آن.
حسینی

>>>   "بیرق هر کشور برای مردم آن کشور مقدس است."
در هيچ کشور بيرق (عربى) يا پرچم و يا درفش (پارسى) و ژند (پارسى اوستايى) مقدس نيست.

درفش ها در پيشينه و گذشته فرهنگى و اخلاقى و دينى و سياسى بشريت نماد هاى از خوبى و نيکويى مانند آزادى و استقلال و خوداراديت واخلاق انسانيت وآدميت بوده وهم نماد هاى بدى وحشت و بد رفتارى ظلم واستعمار.

رنگهاى درفش هاى بوم هاى آريانا از کاشغر تا شام کوردستان و از خجند تا سهند و گهواره هاى آن مانند باکتريانا و سغدانيا و آريا و گدروزيا و کرمانيا و پارتها و خليج پارس کمان رستمى بودند که در آن رنگ سياه و رنگ بىرقهاى حاکمان افغانپشتون و رنگ خاکسترى رنگ فاشيزم وجود ندارند.

رنگهاى سياه و خاکسترى در ژند اوستا درختى اوستا با پارچه هاى هفترنگ کمان رستمى که در شهربلخ باستانى ستان بلخ بالامى شدند. امروز در مزار شريف ژندهاى (جهنده هاى) منسوب به سخى على بالا مى شود. مولا على و على شير نوايى نوروز را نجات داد.
درفش کاويانى : کاوه آهنگر پيش بند خود را درفش آزادى ايران ساخت.
سويستيکاه يا چرخ خوشبختى هندو ايران وتوران که در کعبه زردشت و کعبه بودا و کعبه پوجا در آهين ميترايى و زردشتى وبراهتمهابا هندويسم جايگاه نيکو داشتند هيتلر فاشيت آن نماد خجسته و نيکو را به صليب شکسته ظلم و شرارت تبديل کرد.
کتاب هاى خداوند مقدس اند.
هم سازه هاى پروردگار مقدس اند و همه سازه هاى انسان نا دان نامقدس.
بيرق افغانستان را انگستان ساخت و از دوجهت نامقدس است:
حاکمان افغان هيچگاه کار خوب انجام نداده اند. بيرق هاو سرود ملى ها ىاش از مقدار شهروند اوغان زيادتر است:
تا که سربازان پنجاه کشور جهان مستقر در ستان براى يک افغان است
بيرق اش در زير شان اويزان است

>>>   همه این نمایبش ها از منافقت و ریا است وحقیقت ندارد ،مردم افغانستان از همه چیز پگول رابیشتر دوست دارند

>>>   اشرف غین سمبول کامل پرستش سمبول ها و دچار اوهامات سیاسی است. او خوشحال خان، عبدالرحمن و امان الله را می پرستد و در راه احیای سیاست ها و افکار آن ها کوشا است. این احمق نمی داند که تاریخ هرگز به عقب بر نمی گردد و زمان چنین ابله ها را در زیر قدم های سنگین خود خورد و نابود می سازد.
داود

>>>   هر چيز و هر كسيكه از ملت نخواسته باشد ، ممثل اراده ملت نباشد تمام ملت در ان آينه خودرا نبيند، تقلبي، مصنوعي و وارداتي باشد، ارزش ندارد، چه بيرق باشد، چه سرود ملي و يا هم ريس جمهور.

>>>   انور راوي و كوهكن !
نفهميدم كه مشكل شما دو نفر با بيرق سه رنگ افغانستان چيست؟!
حالا به جان رنگ هاي بيرق افغانستان افغانستان افتاده ايد؟ به نظر من شما هردو تكليف رواني داريد و نيازمند تداوي هستيد چون بر هر چيزي با ديد منفي ؛ نگاه ميكنيد!

>>>   بیرق ما بجای فرش تشناب از طرف آمازون بفروش میرسد

>>>   غنی پنج سال است که ارباب ارگ است
در چار سال گذشته نه روز بیرق بود و نه تجلیل چند صد میلیونی ۲۸ اسد
امام ابو حنیفه هزار و چند صد سال است که امام است و فقط غنی در آخرین سال اربابی اش متوجه تجلیل سالگرد آن عزیز شد در حالیکه سالگرد بی بی گل را فراموش کرد که تجلیل کند

سرک و راه و شاهراه و آبرسانی و سیستم کانال بدر رفت شهری و صد ها مشکل در جایش باقی است و غنی در فکر باز سازی قصر های نیمه تاریخی که حد اکثر قدامت آن کمتر از صد سال است و ملیون ها دالر مصرف آن میباشد خاک در چشم مردم میزند.
اما بالا حصار غزنی با قدامت چندین صد سال و منار غور و صد ها اثر ثبت شده یونسکو به دولدولک بچیش

در چار سال گذشته مشاوره با فاشیست های داخل ارگ بود و در روز های آخر سال پنجم یعنی در وقت اضافی جمعی از ملا های اسیر شکم و زیر شکم را به آخور میخواند تا فتوای حضور دوباره در ارگ بدست آورد
شرم باد بر تو که نام ملا بر سرت گذاشتی و شکمت را از آخور غنی سیر میکنی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است