ماین کنار جاده 51 تن را کشته و زخمی کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۴    ۱۳۹۸/۵/۹ کد خبر: 159622 منبع: پرینت

در نتيجه ي برخورد يك بس مسافر بري با ماين كنار جاده در مسير شاهراه هرات- قندهار ٣٤ تن جان باخته و ١٧ تن زخم برداشته اند.

اين حادثه در منطقه ي شاوز در مرز ميان ولايت هاي فراه و هرات رخ داده است.

كشته و زخمي شدگان همه افراد ملكي هستند كه شامل زنان، كودكان و بزرگ سال ميباشند.

پدرام قاضی زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ماین
بس
نظرات بینندگان:

>>>   دولت قهر شده است که یوتاما تعداد تلفات حملات نیرو های دولتی را نظر به حملات طالبان زیاد نشان داده است،حالا با جابجایی مین ها میخواهد تعداد تلفات طالبان را دوباره بالا ببرد.
شاید هم طالبان باشند،بخاطر بدنامی دولت این کار را کنند و بعداً اعلان کنند که این کار ما نبود و در نتیجه به گردن دولت بیفتند که کار دولت است.
بهرصورت مردم بیچاره در رقابت برای بلند بردن رقم تلفات غیر نظامیان،بین نیرو های دولتی و طالبان قرار گرفته اند و تلف میشوند.

>>>   تسلیت به مردم افغانستان ، توحش و خشونتی بدتر از این نبود که مسافران عادی و غیرنظامی که صاحب ماشین شخصی هم نبودند اینطور مظلومانه به خاک و خون کشیده شوند شرم و ننگ بر طالبان و همه کسانیکه کاری کردند که دنیا طالبان را به رسمیت بشناسد .

>>>   کاش ترامپ به وعده خود وفا کند و یک بم بیاندازد و اوغونستان از سطح جهان پاک کند تا نه شاهد خود باشیم و نه شاهد غنیگگ یهودی و اتمر خون آشام. ...

>>>   زبان طالب را صرف مجاهدين و مقاومت گران ميفهمند افسوس كه دي دي ار كردند خود را خدا مارشال را نبخشد كه خيلي خوش باور بود و فكر كرده بود كه صلح تامين شده و همه را دي دي ار كرد .

>>>   کاش ترامپ به وعده خود وفا کند
ترامپ خودش شریک جنایات طالبان است طالبان را آمریکا در افغانستان ایجاد کرد نه روسیه نه چین و نه اروپا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است