انتخابات نیست! حکومت موقت در راه است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۸    ۱۳۹۸/۵/۷ کد خبر: 159595 منبع: پرینت

نه انتخابات می شود و نه هم زمینه برای انتخابات وجود دارد بلکه ایجاد حکومت موقت در راه است!

شور و شوق انتخابات را بگذارید برای افراد که خود را به کرایه و اجاره داده اند ، می دانیم و همه می دانند که ماه عسل زود گذر برای افراد کرایه ای و اجاره ای در بدل اخذ چند دالر شروع گردیده است ، ( زمستان میگذرد و رو سیاهی در زغال می ماند ) مگر این چهره‌ها را در مدت ۱۹ سال نشناخته اید که برای تجمعات در محافل یاوه گویی این ها خطری انتحاری و انفجاری را قبول می کنید.

این ها که نتوانند در شهر کابل امنیت معاون خود را تامین کنند چگونه امنیت مردم را تامین می کنند نه برای ماندن اشرف غنی احمدزی در قدرت که نماد از حکومت فساد سالاری ، سکس سالاری ، تعصب قومی ، سهمیه بندی کانکور ، اداره تک قومی ، فقر ، بیکاری ، ریا و دروغگویی است خطر را به جان خود قبول کنید ، نه برای نیکتای عبدالله عبدالله قربانی شوید و نه هم برای حفظ عصای اتمر عصا شوید ، بگذارید این ها با افراد کرایه ای و اجاره ای خود چند روز مستی کنند.

آمریکا و طالبان جور آمده اند بسیار به زودی توافقنامه را امضا می کنند ، تفاهم روی ایجاد حکومت موقت در سطح ملی و بین‌المللی به میان آمده و در این راستا کار به شدت جریان دارد ، بسیاری از نامزدان ریاست جمهوری در جریان قرار گرفته اند ، مایل به کمپین انتخاباتی نیستند ، پول های خود را به ناحق هزینه نمی کنند و فقط تنها اشرف غنی احمدزی می خواهد که از راه تقلب که زمینه آن را از طریق خریداری و جابجایی افراد آماده نموده است ، در قدرت باقی بماند و جریان خون و خونریزی ادامه داشته باشد ولی شتاب و تند باد که در راه است اشرف غنی احمدزی را با خود می برد.

هموطنان عزیز بهتر است برای یاوه گویی های تکراری چهره‌های خسته کن ۱۹ ساله جان خود را از دست نه دهند.
گفتگو ها و توافق های آمریکا با طالبان را شوخی فکر نکنند و آماده یک تحول بنیادی در افغانستان را داشته باشند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت موقت
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   هرکه باشد اگر بازه هم اوغان را انتصاب نمودند بدانید که حالت بدتر شده میرود بهتر نی و هیچ نتیجه نخواهد داد ِ اوغان یک فکر دارد آن تعصب و قوم گرایی و برتری بی معنی و پوچ که باعث شده همیشه اوغان را ذلیل تر سازد اما اوغان شعور ندارد که حس کند نتیجه تعصب بجز از شرمساری ِ غلامی و نوکری و در آخر کشت شدن و مسخره شده مرده شان را در پی دارد.

>>>   حکومت موقت بهترین گزینه است در غیر آن غنی فاشیست و ناموس فروش متعصب اوغان بازهم جعل میکند و با رای ۲۰٪ خود خودرا بالای مردم تحمیل میکند هیچ ریس جمهور اوغان تا هنوز قدرت را مسالمت آمیز به مردم واگذار نکرده است.

>>>   انتخابات نمی شود اما روی سیاهی به کسانی می ماند که خود را در مقابل چوکی های دو روزه فروخته و چوکی رشوت گرفته اند که این بیمایگان را همه می شناسند. روی سیاهی دیگری به کسانی باقی میماند که از دوست ، رفیق و حزب که دیروز خود را وابسته به آن میدانست بریده و به این گروه و آن گروه بد نام ثبت نام کرده است . روی سیاهی به کسانی باقی می ماند که درین شب ها به دروغگویان و چشم سفیدان بی همه چیز در مقابل وعده و وعید های خیالی که تحقق نمی یابد تبدیل شده ودرین شب هادر پرده های تلویزون جف می زنند. زمانیکه این انسان ها را می بینم به یک نتیجه می رسم که این وطن روی آرامی و خوشبختی را هر کز نخواهد دید! و همچنان اکثر سیاسیون ما نه سیاست مدار با وقار ومعتقد به یک ارمان و ارزش بلکه فاحشه های سیاسی اند که به قول معروف گهه در آغوش این و گهه در آغوش آن اند.

>>>   ازاین رقم حکو من بی قانون کرده خوب است

>>>   هموطنان عزیزضمن آرزوی موفقیت تان. بیایید یکبار دیگر همه باهم برای خاک وطن و همه وطنداران خود چه آنهای که در افغانستان در میان دود و بارود اند وچه آ ن آواره گان مظلوم که از شدت مصایب آوارگی اشک در چشمان شان به یاد وطن به خواب میروند،بگیریم که وطن دیگر وطن نمی شود،چراکه باز هم سایه ای سیاه همان سیاه رویان دغل کار،فریب کار و خفاش صفت تان شب پر در میدان انتخابات حاضر شدند ، همانهای که در طول حدود بیست سال خون ملت را در کاسه کرده و لقمه نانی را با خون و خون آبه ای فرزندان شهید وطن در حلقوم شان فرو نمودند و مردم فقیر و جنگ زده ای وطن را در اقصی نقاط جهان آواره ساختند، باز غنی و عبدالله و باز خلیلی دوستم ازبک و دیگر خران بی خرد که از آوردن شان شرم دارم . در وترین انتخابات خفاش خفاش می شوند و حتی از روی ناامیدی یک نفر از چهره های سیاسی، علمی و... در صحنه حاضر نشده و مشاهده نمی گردد ، در حال در سوی دیگر ماجرا قصابهای تاریخ کشور یعنی درانی های جنایت کار شمشر را از نیام بر کشیده و شبانه عزم قتل عام عیر پشتونان کرده اند در حالیکه هنوز اشک چشم یتیمان و بیوه زنان وطن نخشکیده اند. این گریه دارد، غصه دارد و اشک و آه دارد...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است