سناریوی ترورهای انتخاباتی بازی با احساسات مردم
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۳    ۱۳۹۸/۵/۷ کد خبر: 159593 منبع: پرینت

مردم دیگر از این شعبده بازی های تکراری سیاست بازان انتخابات خسته شدند، هریک این رهبران در یک مقطع حساس برای خود سناریوی ترور می نویسند و هیچ یک شان کشته هم نمی شوند، جز چند جوان محافظ شان که قربانیان بدون ترحم این سناریوهای عوام فریبانه اند.

در انتخابات گذشته در سناریوی ترور داکتر عبدالله چهار جوان رشید محافظ وی کشته شدند و قطره خونی هم به کف وکالر عبدلله ننشست و دیگری سناریوی ترور در پارلمان می سازد و زنده و سالم به خانه برمی گردد، سیاف هم تاریخچه سناریوی ترور دارد و گردی بر ریش و سبیل وی نمی نشیند و اینبارهم امرالله خان صالح گویا با نبوغ استخباراتی خود برای زدودن تصویر زشت و تنفر برانگیز خود از ذهن مردم، متوسل به ترورهای ساختگی انتخاباتی می شود تا عاطفه مردم را برانگیزد، بدان معنا بازی با احساسات و شعور مردم و شکستن حلقه غلامی غنی از گردنش است که نمی شود، اما بازهم می بینیم که چند محافظ بینوای وی اند یکی زخمی می شوند و یک قطره خون شان لکه ای برآستین پیراهن سپید امرالله خان می اندازد و این می شود پیراهن حضرت عثمان که تمام مخالفین سمتی وی به هیاهوی فیسبوکی برخیزند!

اگر دشمن واقعا قصد کشتن اینها را داشته باشد هرگز تیرشان به خطا نمی رود و در یک چشم برهم زدن چون فرمانده مسعود، استاد ربانی، جنرال داوود داوود، سید خیلی، مصطفی کاظمی و صدهای دیگر که برای شان خطر آفرین بودند، به زندگی شان خاتمه می دهند.

ثریا بها


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امرالله صالح
ترور انتخاباتی
نظرات بینندگان:

>>>   دقیقا کار خود شان است تا مردم را فریب دهند که دشمنان ملت دشمنان آنها هم هستند. بر عکس این ها خود شان دشمنانان ملت و دوست چوکی و قدرت و دوست دشمنان ملت هستند. در افغانستان هر کس می خواهد سیاست مدار شود اول باید هنر پیشه بالیهود باشد. خداوند جزای این ها را در دنیا و اخرت بدهد.

>>>   به نظر بنده هم این سناریوی غنی - صالح بوده که بخاطر جلب نظر رای دهنده گان غافل و احساساتی طرح ریزی شده بود ، از این بازی های اوپراتیفی صالح یکتعداد 20 سال قبل یاد داشتند ، ای کاش این مارآستین و نوکر فاشیزم قبیله میمرد.
کوه کن

>>>   بلي ثريا جان راستي اش همين است كه اين ها خاك به چشم مردم ميزنند و امرالله را اله دست خود قرار داده اند و اين طفلك ساده لوح هم نميداند كه اله دست شده و سناريو و دانشش را در مقابل قوم خود استفاده ميكند افسوس به همچو سياسيون

>>>   طالب و غنی دست در دست هم منتقدان فاشیزم را می کشند چه به نام دوست و چه به نام دشمن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است