پرونده قیصاری کجا است؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۶    ۱۳۹۸/۵/۵ کد خبر: 159571 منبع: پرینت

پرونده نظام‌الدین قیصاری، فرمانده پیشین پولیس قیصار، تا کنون به اداره دادستانی سپرده نشده است.
به گزارش 8صبح، قیصاری شامگاه یازدهم سرطان پارسال توسط نیروهای دولتی از شهر میمنه، مرکز ولایت فاریاب، پس از درگیری مسلحانه با این نیروها بازداشت شد. او متهم است که مقامات بلندپایه نظامی را در یک جلسه امنیتی در شهر میمنه، توهین و به بستن و کشتن تهدید کرده است. هم‌چنان آزار و اذیت مردم از دیگر اتهاماتی است که علیه قیصاری مطرح شده است.

یک مبنع در دادستانی می‌گوید که از زمان بازداشت قیصاری تا کنون پرونده این فرمانده پیشین پولیس به این اداره فرستاده نشده است.
به گفته منبع، ریاست عمومی امنیت ملی در نوزدهم سرطان ۱۳۹۷ در یک نامه رسمی به اداره دادستانی گفته بود که اتهامات علیه قیصاری بسیار زیاد است و مستندسازی این اتهامات نیاز به زمان بیش‌تری دارد.

مبنع افزود تا زمانی که ریاست عمومی امنیت ملی تحقیقات خود درباره پرونده قیصاری را تکمیل نکند، این پرونده به دادستانی فرستاده نخواهد شد. این در حالی است که از زمان بازداشت این فرمانده پیشین پولیس تا کنون بیش از یک سال زمان سپری شده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قیصاری
دادستانی
نظرات بینندگان:

>>>   قیصاری به ان جنایات جواب میدهد که بسر رسانده است!
حیف است که شبکه هم در غقب او استاد اند!

>>>   در پاسخ رحمانی باید گفت:
عاقبت گرگ زاده گرگ شود
گرچه با آدمی بزرگ شود

>>>   اصلاً قرار بر این بود که با گرفتاری قیصاری،دوستم برای رهایی او وساطت کند و او رها شود و دوستم دوباره در کمپاین انتخاباتی اشرف غنی بپیوندد.
اما ازین که این موضوع فاش شد،حالا پلان قسمی است که قیصاری باید در مخالفت با دوستم قرار بگیرد و رای ازبک ها دوتقسیم شود و نیم اش به تیم دوستم و خلیلی و داکتر عبدالله برود و نیم دیگر توسط قیصازی به تیم اشرف غنی و امرالله صالح و دانش برود.

>>>   پرونده مستند سازی شد
توان فیزیکی قیصاری در ارگ ضرورت است چون مشاورین مصروف انتخابات هستند و کار های پشت پرده را باید قیصاری انجام بدهد.

>>>   دفاع از قیصاری! کفر مطلق است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است