سرمایه داران یهودی در دیدار بانوی اول
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۳۶    ۱۳۹۸/۵/۴ کد خبر: 159562 منبع: پرینت

رولا غنی، همسر رییس جمهور غنی، در دیدار با بازرگان یهودی برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های اسراییلی در افغانستان توافق کرده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، یوآف مردخای، رییس یک شرکت بین‌المللی با دو بازرگان دیگر اخیراً با رولا غنی، همسر رییس جمهور غنی دیدار کرده و برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های اسراییلی در افغانستان به توافق رسیده‌اند.

وب‌سایت دارالحیات خبرداده است؛ مردخای در رأس یک هیأت پنج نفرۀ سرمایه‌گذاران اسراییلی اوایل ماه جولای سال جاری به افغانستان آمده بود.
گفته می شود که سفر سه روزۀ این هیأت اسراییلی به افغانستان از سوی شرکتی به نام «خطیب و علمی» که مربوط همسر رییس جمهور است، تنظیم شده بود و محور گفتگوهای این هیأت و دیدارهای‌شان بیشتر تجارت و دادوستد بوده است.

لازم به ذکر است که در دیدار با بانوی نخست، روی سرمایه‌گذاری شرکت‌های اسراییلی در ولایت‌های کابل، فراه، هلمند و نیمروز بین دو طرف توافق شده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رولا غنی
یهودی
نظرات بینندگان:

>>>   هر غلطی را اوغان یا زن اوغان انجام دهد برای اوغانهای کشور ما به گفته ترامپ ۱۰ میلیون اوغان فرق نمیکند . اوغانها ۵ سال تحت حاکمیت طالبان و حکومت پاکستان آرام زنده گی کردند و یک روز هم مقابل شان ایستاده نشدند .

>>>   اوغان بخاطر بقای قدرت و حفظ قدرت از هیچ نوع خیانت دریغ نمیکنند اگر بیاد داشته باشید این توته های غیرت دختران جوان خودرا مقابل مشاورین روس هم رقصاندند تا قدرت در انحصار اوغان باشد . یعنی از دست اینها هرچه آید انجما میدهند.

>>>   سرمایه گذاری یک کشور صهیونیست ودشمن اسلام وانسانیت به کابل می ایند وبا یک خانم اجنبی وبی دین وبیگانه از فرهنگ افغانی وبی علاقه به امور کشوری ولشکری ما ملاقات مینمایند این دیدووادید های معنی دار یک بار دیگرملت عزیز را ما یوس ومحزون میگرداند وازین بوضوح معلوم است که گرداننده ای امور در افغانستان غنی وعبدالله نیست بلکه زمام امور بدست یک خانم مسیحی مارونی ویک چپی لبنانی میباشد مصیبت بار تر از همه این که کسانی سالها از اسم افغان و اسلام وافغانستان تغذیه گردیدند وخودرا بجای رهبران جهاد ومقاومت جا زدند وامامها وخطبای مساجد وتکایا که در واقع ممثلینسی ملیون مسلمان وافغان اند درهمچومسایل چنان خاموش وبی تفاوت اند که گویا اب از اب تگان نخورده وهمه چیز روند عادی خویش رامی پیماید وچنان خودرابه بیخبری ونادانی زده اند که گویا ملت از حق السکوت ومعاشهای بلند انها درین باب خبر ندارند ولی درین میان در نسل جوان ونیروهای اگاه وازاد امیدهای بسیار نهفته است که روزی وروزگاری هم اجانب وهم اجنبی پرستان را بر سر جایشان نشانده وطن عزیز را از اشغال ودست درازی های اجانب ازاد سازند واین نیروهای دلسوز ووطندوست وفعال کم نیستنداگر تعداد تکنوکرات های بی دین وفروخته شدگان بی ایمان به هزار ها نفر میرسند وطن پرست ها به بیش ازملیونها تن میرسند انشا الله
معلم محمد داود بیگ از لیسه ای صمیم سانچارک

>>>   زن غنی چه جایگاهی در دولت دارد که همیشه در مجالس شرکت میکند؟
این زن غنی نیست بلکه شوی غنی است.

>>>   عوض اینکه پای آمریکاییها را از افغانستان ببرند پای اسرائیلیها را هم به افغانستان باز کردند رولا غنی عرب است و اعراب گاو شیرده آمریکا

>>>   این یهودی ها اگر افغانستان را فلسطین جور نکردند باز ببینید مار را به استین راه دادن انسان را نیش میزند باش تمام افغانستان را بلد شوند به قیمت های گزاف زمین ها و بلند منزل ها را خریداری و صاحبخانه را زده زده بیرون می اندازند خداوند رولا غنی را به یک مریضی لا علاج دچار سازد .
راستبین

>>>   رولا غنی خودش یهودی است .یهودی را درافغانستان رایج می سازد .
خاکسار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است