قیصاری در سرنوشت ایشچی های جنبش
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۰    ۱۳۹۸/۵/۱ کد خبر: 159521 منبع: پرینت

همین چند سال قبل، تنها بخاطر قطع کردن ریشه های پرقدرت جنرال دوستم، احمد ایشچی به اثردسیسه ارگ، تن اش را بخاطر گرفتن پول و چوکی به فروش گذاشت و رسوای جهان شد. در مقابل جنرال دوستم کسی که تاریخ اقوام ازبیک و ترکمن را بازنویسی کرد و آنها را به شکوه رسانید، در قلب همه مردمان قدر شناس بخصوص اقوام سرافراز ازبیک و ترکمن قرار گرفت.

فعلا با وجود همه نواقص و اشتباهات از جمله دفاع از غنی تروریست و جلاد، جنرال دوستم یگانه امید در مقابل تروریست ها در شمال است.
اما امروز رژیم فاسد و دسیسه گر، کلاه ایشچی اول را بر سر ایشچی دوم یعنی فرمانده قیصاری گذاشته است و با وعده های پول و قدرت این بیسواد گمراه را در مقابل جنرال دوستم تحریک نموده و میخواهند تا بوسیله او جنرال دوستم را تضعیف و پایگاه تروریسم را در شمال تقویت نمایند!

ایشچی با نمکدان شکنی فراموش کرده است، که محبت مردم شمال و راه اندازی تظاهرات بزرگ بخاطر رهایی اش از زندان غنی احمدزی بخاطر حمایت از داعیه جنرال دوستم بود.
این هواداران جنرال دوستم بود که زیر پای رژیم تروریستی غنی آتش کردند و او را از چنگ غنی نجات دادند.
حال که او میله تفنگ خود را به عوض غنی علیه جنرال دوستم این حامی سرسخت اقوام سرافراز ازبیک و ترکمن و چهره ضد طالبانی، نشان بسته است، دیری نخواهد گذشت که به سرنوشت ایشچی اول گرفتار شده و مورد نفرت عام جامعه قرار گرفته و به خاک خواهد افتاد!

فرمانده قیصاری فراموش کرده است که نه داکتر نجبب، نه ربانی، نه کرزی و نه غنی نتوانستند ریشه های نیرومند جنرال دوستم را از زمین برکنند. این قیصاری اش کیست؟
او تازمانی محبوب دلها بود که علم ضد طالب و بیرق دوستم را در دست داشت.
حال که او به حمایت از تروریسم بیرق غنی را بلند کرده است، همان مورچه ای است که بال کشیده است!
باید بیاد داشت که غنی آفتاب نوک بام و جنرال دوستم درخت همیشه سبز و ریشه دار است!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ایشجی
قیصاری
نظرات بینندگان:

>>>   قیصاری را به نام قوماندان ملیشه و غیر مسول، قانون شکن و جنایتکار دستگیر کردید، تحقیر و شکنجه اش کردید، برایش چند دوسیه ساختید تا محاکمه و مجازات شود، اما حالا از بند بدون محکمه و مجازات رهایش کردید تا در انتخابات برای تان کمپاین کند و با طرفدارانش به صندوق شما رای بدهد.
این هم شد سیاست، افغانیت و اسلامیت!
وقتی سیاست در افغانستان اینگونه با فساد آلوده است و دولت افغانستان از فاسد ترین دولت های روی زمین است،
وقتی اهل سیاست و حاکمیت این کشور بیش‌ترین وقت خود را در دسیسه و توطیه ی بین الافغانی سپری می کنند، به هیچ تعهد و توافقی میان هم پایبندی نشان نمی دهند و در برابر هم صداقت و حرمت ندارند، حالا از دونالد ترمپ و کدام خارجی دیگر چه توقع دارید که حرمت افغان ها و افغانستان را نگهدارند؟
محمد اکرام اندیشمند

>>>   آقای توریالی خاوری ! تفصیل عالی و حقیقت را بیان کردی .

>>>   دوستم خائن شرابی ملت ترک را دربه درکرددیگرچهره کثیف اش راملت ترک فهمیده یک انسان کثیف معامله گرمیاشد بهتر ین قومندان ترک را کشت مانند رسول پهلوان عاشور پهلوان عبدالرحمن حقانی روف ثوری ریس عبدالرحمن عصمت الله مبرم شراب الدین بیگ وتعداددیگران را ازصحنه حزب کشید مانند رحمان اوغلی شاکر کارگر درزابی نجیب الله سلیمی نقیب الله فایق فتح الله قیصاری فقیر جوزجانی سید نورالله روف بیگی وامثال ان زیاد است حالا نقاب ازچهره کثیف اش برداشته شداین معامله گرراخداوند شرمنده اش کرد

>>>   ایشچی دوم با پیوستن با غنی فاشیست خون خوار روی سیاه یاسین ضیا را گه گفته میشد ایشچی دوم را از طیاره اویزان نموده بود سفید می سازد.

>>>   دوستم صاحب خفه نشوید همینکه گفته اند ازبیک خام کله راست گفته اند

>>>   توریا لی کدام روز کیر دوستم کرفتار شوی باز بکو مردم رامی کویید . دوستم کدام سواد دارد که

>>>   استانکزی و غنی خور روی قیصاری بیچاره کار کرده و با وعده ووعید او را علیه دوستم طالب کش پر کرده است. کارتوسی که غنی و استانکزی در تفنگ قیصاری گذاشته پتاقی ندارد و هیچ کاری علیه دوستم نمی تواند جز اینکه خودش مانندایشجی بدبخت رسواشده و مردم فداکار ازبک او را مانند ایشجی از خود رانده و پس از آن در اطراف غنی و استانکزی زباله خور آنان خواهد بود. این را نمی توان انکار کرد که قوم ازبک توسطه دوستم اقتدار پیدا کرد. قیصاری کسی نیت که بتواند در مقابل دوستم عرض اندام کند. تاریخ چهار دهه فعالیت دوستم این را ثابت کرده بیچاره قیصاری فریب غنی و استانکزی را خورده است و خود را رسوای دو عالم نموده است.

>>>   غني با استفاده پول بيت المال و قدرت تقلبي يك تاجك بي تجربه ايشچي مانند را به جان تاجك ها انداخته و چند تا ايشچي را به جان ازبك ها شايد هم بجان هزاره ها يگان ايشچي پيدا كرده باشد.

>>>   تلیل و نظر خیلی عالی و بجا است این قیصاری ایا از فریب ایشچی بی خبر بود ایا این قیصاری بگفته خودش و همراهانش اویزان کردنش از طیاره را بطرف زمین فراموش کرده ک دستور غنی بود ایا نمک خوری اش را از دسترخوان جنرال دوستم فراموش کرده و خود را در تاریخ قوم ازبیک ترکمن منحیث نمک بحرام خواسته ثبت گردد که اهار داشته که من در حمایت تیم تابوت ساز (دولت ساز) اشرف غنی عوام فریب نفاق انداز قومی صدا بلند کرده و ایا نمیدانست که با چنین کار اش سنگ و چوب شمال بر ضد قیصاری هم نظر اند چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی .

>>>   شفاخانه ترک درکابل بعد از معاینه قیصاری گفته اند نتیجه اش مثبت بوده است

>>>   از کجا میدانید که این شخص یک مدت در زندان بود .شاید هم به مغز اش آمپول زدن، در این مدت کامل ذهن اش عقیده اش.و این که.کی بوده همگی را فراموش نموده.از این آمریکا هرچیزی بر میاد چون آمریکا تقصیر ندارداين های که در رأس حکومت هستن اشخاص ... بیشرف.حرام زاده ودر بچه گی فریب زیاد خوردن.و فعلا هم اینقدر پیش خارجی ها چاپلوس ... ناموس فروش شدن که همه مردم افغانستان این ها را شناختن با این کار های کثیف شان معلوم نیست با چه خاری وذلالت از این دنیا ميروند. این ها بخاطر خوب نمایی معلوم نیست چه چیز ها را در اختیار مقامات آمریکایی میگذارند

>>>   من قیصاری را به خاطر ضد طالب ضد غنی تروریست بودنش دوست داشتم اگر حقیقت باشد ضد دوستم شده باشد قیصاری ها به ک.. چوب میزنن خودش را چ فکر کرده فکر کرده مردم به خاطر او تظاهرات کرده بودن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است