وای به حال آنروزی که...!
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۹    ۱۳۹۸/۴/۲۳ کد خبر: 159421 منبع: پرینت

اگر این مکتب است واین ملا حال طفلان را خراب می بینم، از آنجاییکه خاندان اهل سعودی در عیاشی شهرت بسزایی جهانی دارند عزت و شرف شان را شهوت و سرمایه تشکیل میدهد و ترسم از آنست و حتی دور از امکان هم بنظر نمیرسد که روزی این حرمین و شریفین طی یک فرمان جداگانه زنآ و لواطت و در مجموع روسپیگری را هم حلال اعلان بکنند، همانطوریکه در غارتگری قتل و کشتار، تجاوزگری و سربریدن ها پیشینه تاریخی دارند و اکنون به کار روتین شان تبدیل شده است، ممکن است ازنظر ایشان حلال و یا روا حساب شود، در این اواخر حتی شراب و رقص برهنه را هم در نزدیکی مدینه منوره بدون هیچ نوع منطق انسانی حلال اعلان نمودند که خود توهینی است بربقیه دین داران و در مجموع جهان اسلام.

بی تاثیر نیست من رابطه عیاشی خاندان اهل سعودی را با عیاشی کارمندان بلند رتبه درون ارگ که به مرکز روسپی گری تبدیل شده است از هم جدا نمیدانم زیرا این نوع ویروس ها سرایت کننده است و این درباریان ارگ بارباری به خلوت دربار خاندان اهل شهوت مشرف میشوند و مطمینا چیزهای آموخته اند که امروز ما شاهد آن هستیم....

از همه جالبتر اینکه تا اکنون هچکسی و هیچ مرجع اسلامی هم در جهان پیدا نشد تا فریادی بکشد و خواهان توضیع بیشتر شود و متاسفانه هم در سکوت مرگبار فرو رفته اند و آسودگی را غنیمت برهمه چیز ترجیح دادند.
تنها فکر میکنم مفتي کشور ليبيا گفته است: "حج را تحريم کنيد چون عربستان سعودي بالاي حج تجارت ميکند و توسط پول حج، مسلمانان را در کشور هاي اسلامي ميکشند."

سوال اساسی اینجا است در اینصورت مشکل بقیه مردم و مشکل مکان مقدس چه خواهد شد؟
هموطنان ما حتما بیاد دارند زمانیکه آقایی حفیظ منصوربه بحث ثقافت اسلامی پرداخت و چیزهای به گفتن داشت، با اینکه باور کامل دارم حفیظ منصور در مسایل دینی نظر به هرکدام آنهاییکه گلو پاره کردند و میکنند درک و فهم بیشتری داشته در مورد دست بالایی دارند و حتی این افراد از هیج عمل غیر اخلاقی برای شخصیت کشی آقایی حفیظ منصور صرفه ننمودند، با این عمل زشت خویش مطمین هستم از حساب خاص... وزارت مالیه به کیسه های شان مبلغی واریز شده باشد و همه میدانستند که بخشی از دانشگاه کابل به مرکز داعش پروری تبدیل شده است و امروز برهمه آشکار گردید....

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حفیظ منصور
افراط
نظرات بینندگان:

>>>   آیا در دنیا تنها شما دین دارید؟
آیا به غیر از دین شما در دنیا هیچ دین دیگری وجود ندارد؟
آیا خدا تنها از شما است و دیگر دین ها خدا ندارند؟
آیا خدای شما خدای جداگانه از خدای یهود و نصارا و بودایی ث هندو و غیره است؟
و بالاخره آیا تنها شما له همان دنیای خیالی دیگر و جنت و دوزخ خیالی دیگر میروید و دیگران نمیروند؟
در تمام ادیان دیگر خوشی و موسیقی و رقص و پایکوپی وغیره مجاز است و رهبران مذهبی شان هیچ مخالفتی با آن ندارند و مردم اختیار دارند که به عبادت گاه ها می آیند و یا نمی آیند،هیچ کس غرض ندارد.
اما شما هستید که مثل جن ها در پی آن هستید که چه کسی چه میکند و کی به مسجد نمیرود و کی نماز نمیتواند و کی رقص میکند و کی موسیقی میکند؟
آیا این دنیا تنها از شما است و یا مردم دیگر نیز حق زندگی کردن درین دنیا را دارند؟
جای دین عبادت گاه ها است،نه دولت و سیاست و شهر و مردم.
همانطوری که رهبران دیگر ادیان در حیات روزمره مردم مداخله نمی کنند،به شما نیز کس اجازه نمیدهد که در حیات روزمره مردم مداخله کنید.
و الی،روزی خواهد رسید که تمام مردم یکجا شده مساجد شماره آتش خواهند زد و ملا های شما را مثل اتاترک سر خواهند برید و شما پشیمان خواهید شد.
پس وقتی که مردم به شما غرض ندارند،شما نیز حق مداخله در زندگی مردم را ندارید و گوسفند ار پای خود آویزان است و از از پای خود و هیچ کس جواب کسی دیگر را در روز قیامت خیالی شما نمیدهد و هیچ کس کس دیگری را در روز قیامت خبالی شما شفاعت نمی کند.

>>>   کدام حج ؟
درحالیکه مردم کشور ما نانی به خوردن ندارند ، فقر ، بیکاری ، اعتیاد ، فساد ، فحشا ، دزدی ، چور وچپاول دارایی های عامه وغیره وغیره در داخل کشور بیداد میکند ، وفغان مردم را به آسمانها بلند نموده ، آیا حج مشتی انسان نا آگاه و بشدت سنتی قبول شد ؟ حج رفتن بدن ماند که دست دزد را درجیب ات آزاد بگذاری که هیچ انسان آگاه چنین کاری نمیکند ، بجزء از نا آگاهان.
بی نام

>>>   اقای صفوی!
همه مردم از این حرام٫ان حرام وان دیگر هم حرام خسته شده اند.اینقدر سختگیر نباشید. بگذارید ان سعودیهای مظلوم ودرکنار شان مامسکین هاهم چیزی ازلذت های زندگی حس کنیم .
عاقل

>>>   وای بحال انروزی که دوباره مشروب وکلوپهای شبانه منع شود.
بشارت

>>>   یک شهزاده مفسد سعودی پنجصد هزار دالر برای یک بازیگر مالیود پرداخته تا برای چند دقیقه با اینم شهزاده ملاقات نماید ، به اصطلاح ما آن رقاصه پذیرفته وآن پول رابرای آواره گان ومصیبت دیده های افریقائی کمک نموده ، حالا ببینید مسلمان چی میکند و آن زن که نزد ما به چهار کتاب دوزخی است چی میکند؟
تعدادی از مسلمانان خداوند را نا عادل معرفی میکنند طوریکه میگویند کارهای خیریه دیگران یعنی غیر مسلمانان هیچ سود اخروی بریشان ندارد ،آیا خداوند اینقدر ظالم است آن داکتر جرمنی که طفل معصوم را رایگان سوراخ قلبش را تداوی میکند وزندکگی نوی برای آن نونهال میسازد خداوند اجرش را نمیدهد؟؟حتما میدهد ، چون آنان پیرو پیامبری هستند که خداوند خودش برای شان فرستاد حالا خدا از کرده اش پشیمان نیست،وحالا هم دین شانرا قبول دارد ،

>>>   افتخار به نظردهنده اول(گپ دل ملیونها انسان) قلمت رساتر وعمرپربارت طولانیتر .
بشارت

>>>   در وطن عزیزما اگرلوده نبودی پس کافرهستی٫اگرلوده بودی پس مسلمان هستی واگرزیادلوده بودی پس مسلمان خوب هستی.
بشارت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است