ارگی ها زور و زر دارند پس نیاز به زن هم دارند...
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۹    ۱۳۹۸/۴/۲۲ کد خبر: 159413 منبع: پرینت

سکس، وزیر کار آمریکا را بیکار کرد در حالیکه در افغانستان معتادان ارگ نشین سکس، پرکار تر می شوند!
الکساندر اکوستا وزیر کار آمریکا که در سال ۲۰۰۸ دادستان پرونده میلیاردری امریکایی به نام جفری آپستین به جرم سکس با دختران نابالغ بوده است زیر فشار مردم و رسانه های اجتماعی از مقام خود استعفا کرد.

جرم وزیر کار آمریکا این بوده است که در جریان تحقیق با میلیاردری آمریکایی کمک کرده است و ایشان را به ۱۳ ماه حبس محکوم کرده است.
چندی قبل بعد از ۱۲ سال یک ژورنالیست افشاگری نموده است که جرم عمل سکس میلیاردری امریکایی بسیار سنگین بوده است به اساس همین گزارش جفری آپستین دوباره دستگیر و روانه زندان شد و وزیر کار آمریکا هم استعفا کرد و هیچ مرجع هم در پی آن نه افتادند که زنان و یا دختران بدنام می گردند باید ژورنالیست افشا کننده دستگیر و زندانی گردد.

در افغانستان در درون ارگ معتادان سکس که زنان خود را به خارج فرستاده اند و یا از خارج بدون زن در ارگ گماشته شده اند به مجرد اینکه افشا می شوند همه صدا بلند می کنند که که این یک توطئه برای مانع رشد زنان است‌ و به‌ جای متهم سراغ افشاکننده را می گیرند و همه در کنار عاملین سکس قرار می گیرند و ارگ نشینان هم رفت و آمد زنان را در ارگ بیشتر می نمایند، این بدان معنی است که ارگ نشینان سکس با زنان و دختران را حق خود می دانند، چون زور و زر دارند و نیاز هم به زن دارند، برای ارگ نشینان فرق ندارد که این زن که باشند و فقط سکس را با چوکی معامله می کنند و اگر افشا شوند می گویند که مخالفان ترقی و پیشرفت زنان به پای ارگ نشینان تهمت می زنند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارگ
زن
نظرات بینندگان:

>>>   چقدر شرم آور است در حکومت اسلامی و یک جامعه اسلامی مسول یک اداره و یا وزیر حکومت به چنین یک عمل خلاف وجدان و شرف و خلاف حکم شریعت اسلامی با سو استفاده از چوکی و مقام حکومتی دست به چنین یک عمل رذیلانه می زند فتر مال ملت و جای کار رسمی ! کارمند زن که برای امرار معاش به دفاتیر رسمی دولتی کار می نمایند نه برای سو استفاده جنسی است بلکه منحیث خواهر وزیر و ريس و همه کارمندان همان اداره تلقی شود نه برده جنسی. غنی خود این عمل را چه معنی می کند فساد و یا مرده گویی چه ! چنان افراد پست و فرو مایه در حکومت غنی در رده های بالا قرارگرفته که تاریخ حکومتداری و سیستم اداره افغانستان به یاد ندارد. این وزیرک را همه می شناسند اما تنها غنی وی را شاید نبیند و یا اگر ببیند چشم خود را پت میکند. داستان وی ماه ها قبل در میان کارمندان وزارت سوژه مجلس کارمندان بود. این وزیرک به اساس شایعه نه تنها معتاد به فساد اخلاق است بلکه به فساد مالی نیز ماهرانه دست دارد.اما به خاطریکه به اصطلاح مردم واسته قوی دارد کسی چیزی گفته نمیتواند . اما برای وزیر که هیچ جرمی تدارد دوسیه ساخته می شود و سه سال زندان !

>>>   و نگفتی که زنان خود شان باز در خارج مصروف همین کارهایی اند که شوهرانشان در اینجا میکنند ، زیرا مرد که به زن ضرورت دارد ، زن نیز به مرد ضرورت دارد ، باز زنان این آقا زاده گان خو گل می پوشند و خوب میخورند و مینوشند ، پس حتمآ به مردان قوی سیاه پوست ضرورت پیدا میکنند تا بجای شوهران بی غیرت شان خدمت کنند.
بیعدالت

>>>   هر که به ناموس دیگران بد نگاه کند مطمئنا به ناموس او نگاه بد خواهد شد. فرعونیان زمان از هیچ خیانتی ابا ندارند.

>>>   بطور مثال ناصر وصولی نماینده انتصابی اشرف غنی در مجلس بزرگان یک فاسد و یک فاحش است که خانم و دخترش در تورنتو کانادا رها کرده و خود اول با خانم اسراییل یوون رهبر فاشیستان در دوبی بدنام شد و حالا رابطه اش با مریم سما نطاق تلویزیون طلوع به گوش همه میرسد. اما صولی از حال دختر و خانم خود در تورنتو کانادا آگاه نیست از همین مجلس استفاده کرده اولادهای خودرا به خارج فرستان آیا این فاسد بدون زن خود تحمل کرده میتواند ؟ اکثریت مقامات تکنوکرات یا غلام رسمی امریکا به این مرض سردچار هستند اما متاسفانه ناموس خودرا در خارج در فلم های پور لایف نقش بازی میکنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است