آیا حکومت موقت در راه است؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۸    ۱۳۹۸/۴/۲۰ کد خبر: 159393 منبع: پرینت

در صورت توافق صلح بین طالبان، آمریکا و گروه های سیاسی داخلی در قطر، انتخاب ریاست‌جمهوری برگزار نخواهد شد.
بدون تردید، یکی از پیشنهادهای طالبان که مورد پشتیبانی آمریکا و بسیاری از چهره های سیاسی افغانستانی نیز قرار می گیرد، حضور قوی طالبان در ساختار حکومت آینده است.

از سوی دیگر، توافق صلح از اولویت‌های اصلی آمریکا است نه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری. زلمی خلیلزاد هم که سرش درد می کند برای ایجاد حکومت موقتی که گفته بود.
علاوه براین، در ترکیب فعلی نامزدان ریاست‌جمهوری هم، تصویری از طالبان به نظر نمی رسد. طالبان هم به نتیجه رسیده اند که از طریق انتخابات هیچ وقت به قدرت نمی رسند.

طالبان می خواهند شریک قدرت باشند آنهم در سطح بالا؛ نه اینکه زیر چتر حکومت فعلی دست از جنگ بردارند و به اشرف غنی بیعت کنند.
نکته: طالبان هنوز هم وحشی اند و جنایتکار جنگی...

فیصل کریمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت موقت
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   کرمی آغا شما در آخر متن بسیار. وزنین تان یادآور شده اید که طالبان وحشی جانی هستند .
آیا شبشی های که در سال 93 الی 96 کابل به چور و جپاول گرفتند و مردم بی دفاع کابل را به خاک و خون کشیدند . وحشی و جانی نبودند ؟

>>>   خدا کند که یک حکومت اسلامی روی کار شود که بدرد مردم غریب بخورد جهادیها جیب های خود را از دالر پرکردند ونصف افغانستان را غضب کردند دیگر وظیفه مقدس شان خلاص شد غافل از اینکه همه افغانستان را به فاحشه خانه و مرکز معتادان تبدیل کرده اند همه زنها و دخترهای مردم میخواهد مثل آریاناسعید،غزل عنایت،شوند شرم وحیا بکلی وجودندارد اصلا همه مردم افغانستان به شمول جهادیها بی ننگ و بی غیرت شده اند آیا جهادی که به مردم افغانستان تحفه دادند همین بود از این حکومت کرده حکومت کمونیستی داکترنجیب اله به مراتب بهتر بود صدها مورد خلاف عمل اسلامی وجود دارد که فحشا و اعتیاد جز کوچک آن است ولی مردم افغانستان واقعا طرفدار چنین وضعیتی و و چنین جهادی نبودند فعلا خدا رحم کند که یک حکومت اسلامی روی کار شود دیگر هیج وقت مردم برای پیروزی جهاد و جهادی دست به دعا نخواهدشد.
م ی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است