در زیر کله به اصطلاح دولت....
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۷    ۱۳۹۸/۴/۲۰ کد خبر: 159392 منبع: پرینت

در آستانه تغییر احتمالی رژیم و یا تمدید آن بارنگ و لعاب دیگر با مشارکت تروریست ها و در ادامه 19 سال قاچاق مواد مخدر، قتل و اختطاف، زمین خواری، غصب زمین و املاک عامه این روز هاتپه ها و دامنه های کوه قوریغ و تپه های مشرف بر شهرک انید سبز، توسط زمین خواران و مافیاهای وابسته به احزاب و گروه های شرارت پیشه و مقاطعه کار، مهره ها و چپاولگران وابسته به حکو مت در حال مصادره و اشغال است. شبانه ده ها موتر و صدها عمله و کارگر با جابجایی مصالح و مواد ساختمانی دست به اعمارخانه ها زده و تعدادی را اجیر می نمایند که در آنجا ها ساکن گردند.
صبح وقتیکه از خواب بخیزی می بینی که ده ها کلبه در دامنه ها دشت ها و تپه ها اعمار شده است.

در جلوی پسته ها ی پولیس و نیروهای امنیتی رژیم شب ها، عمال و گماشتگان غاصبین زمین با افراد مسلح بر مناطق درحال اشغال و تاراج کشیک می دهند. برخی اخبار حاکی از این است که مبالغ هنگفتی از سوی زمین خواران به حوزه های امنیتی پولیس رژیم و ارگان های ذیدخل پرداخته شده است غارتگری حلقات و افراد زور مند وابسته به مراجع قدرت فعلی و سایر گروهک های حاکم بر مقدرات مردم در بازار سیاه غارت اموال عمومی افزایش یافته است شما تصور بفر مایید که عمق فجایع تا چه حد است و ببینید که کشور به دست چه کسانی افتاده است؟

در زیر کله به اصطلاح دولت و پایتخت کشور و در جلوی چشم پایگاه ها و پاتک های امنیتی، صدها جریب زمین شبانه روزی از طرف حلقات فاسد و تبهکار تاراج می گردد و صد ها مورد رهگیری اختطاف فروش مواد مخدر و جنایات ساز مان یافته صورت گیرد اما هیچ اراده ای برای مهار و کاهش میزان جرایم به چشم نمی خورد آیا غیر از این است که در اینجا رهزنان، دزدان وتبه کاران، بر سر نوشت توده ها بد رقم حاکم اند؟

خالق کریمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دولت
غصب
نظرات بینندگان:

>>>   جناب رئیس جمهور درپنجمین نست اتحادیه اروپا درکابل گفت:
در وزارت داخله مرکز فساد اصلاحاتی جدی بعمل می اید از جمله تغیر نام آن وزارت به وزارت دزد های داخلی جمهوری اسلامی افغانستان ،وخواهش از دزد های رهبری وزارت مبنی براینکه از پول نان سربازان به نسبت اینکه فعلا جنگ شدت دارد بیشتر ندزدند دزدان هم موافقت خودرا اظهار نموده اند وگفته اند از بخش های دیگر چاره سازی خودرا میکنند ،
وقتی پولیس نان سربازش را می دزدد دیگر چی پروای مال مردم ومال عامه را دارد؟؟
ر

>>>   اگردولت چشم ش داشته باشد باید جلو این چور وغصب را بگیرند وبه مردم اطمنان دهند درغیران خود شان غاصب هستند .

>>>   فرق نمیکند
با رفتن غنی و آمدن ملا هیبت شیطان همه چیز دوباره صفر میشود
خیر وخلاص


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است