طالبان خواهان دیدار خصوصی با زنان در قطر بودند
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۸    ۱۳۹۸/۴/۱۹ کد خبر: 159379 منبع: پرینت

طالبان در روز دوم نشست قطر اعلام آمادگی کردند تا با یازده زن شرکت کننده در این نشست ملاقات خصوصی داشته باشند. اما رنگین دادفر سپنتا و نادر نادری روسای هیات شرکت کننده از کابل با این ملاقات مخالفت کردند.

اینکه طالبان چه حرف های خصوصی با یازده زن شرکت کننده در نشست قطر داشتند، مشخص نشده است اما رهبری هیات کابل مانع رسانه ای شدن این خبر شدند.

از جانب دیگر ملابرادر رییس هیات مذاکره کننده طالبان و رییس دفتر سیاسی آنان در قطر، حاضر به شرکت در نشست دوحه نشد ولی برای مردان شرکت کننده در این نشست، عطر و خرما و برای زنان چادر و جانماز فرستاد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
نشست قطر
نظرات بینندگان:

>>>   یک دو شکم نان شیک و چند دشنام رکیک.. ،
یک چکر خارج با طیاره و دو، سه شبی اقامت در یک هوتل هفت ستاره.. همین!

دردآور است که بانوان کشور چون دیکوریشن در طَبَق معاملات رزیلانه و برای قباحت زادئی از موجودات قرون وسطائی چنین استفاده میشوند!!

مگر موضع طالبان در برابر زنان نسبت به سال های حاکمیت شان تغییر کرده؟ مگر از سنگسار و شلاق زدن زنان در مناطق تحت سلطه طالبان بی اطلاع اند؟ مگر طالبان تا حالا به اندازه یک سانتی متر از مواضع زن ستیزانه شان عدول کرده اند؟
من در تعجبم این بانوان با کدام انگیزه و با کدام برنامه در جلسات معامله شرکت کرده اند؟...و چنین حیثیت خود را به بهای اندک به لیلام گذاشتند؟

قرار گزارش روزنامه ها از قول خانم کوفی در جریان این دیدار کلمات رکیکی نیز نثار وی گردیده است...
رستمی

>>>   خانم ها میگویند که بخاطری که مقام و موقف زن در اسلام حفظ گردد،باید کلمه شهادت تغیر کند.
در عوض لا اله الله محمد الرسول الله،باید گفته شود:لا اله الله ابوالفاطمه رسول الله.

>>>   هدف طالبان ابتدا یک ملاقات ۱۱ نفری٫بعد دونفری ودرنهایت انفرادی با فوزیه کوفی وانار کلی بوده است.

>>>   این پیشنهاد طالبان برایم جالب و نو نیست٫زیرا در ایام طفولیت به نیکی درک کرده بودم که عیاش ترین٫ پست ترین و رذیل ترین طبقه همین ملاهاست.
عاقل.

>>>   ملا برادر اگر شرم و غیرت میداشت و کرده نا فهم نمیبود بمجردیکه از زندان پاکستان به کمک افغانستان رها شد و به دوحه قطر رسیده بود دیگر دستور نظامیان و استخبارات پاکستان را قبول نمیکرد و فراموش میکرد و با هموطنان خودش بغل باز میکرد افغانیت و اسلامیت اش را ثابت میکرد واقعیت ها را بیان میکرد و میگفت که جنگ طالبان افغانی بامردم افغانستان نیست بلکه این جنگ از شروع تا حال جنگ استخبارات و نظامیان پاکستان با کشور افغانستان است اما این بیغیرت نمک به حرام بازهم شرم نکرده بدستور ای اس ای در حرکت است مانند شیرمحمد استانکزی خاین وطفروش و دیگرهمراهان اش اعتماد به گفته ها و وعده های هیات مذاکره کننده طالبان یعنی جاسوسان پاکستان سبب بر بادی و نا بودی کشور ما و حرکت بسوی صوبه پینجم پاکستان خواهد بود نه چیزی دیگری چون این گروه از جمله جاسوسان ای اس ای پاکستان هستند که سالهاست حلقه غلامی پاکستان را بگردن انداختهو به ان فخر میکنند .

>>>   یک سوال بسیار ساده.ملت کودن رانام ببرید که۴۰ سال فریب ملاهای احمق راخورده و۸۰ سال دیگر هم خواهدخورد.
بشارت

>>>   جناب لطیف این خیلی کوچک است لطفه من را بخوان:
رئیس نظامی وزارت مخابرات که عضو فامیلی قاضی امین وقاد است درخیرخانه از پول حرام وحلال که جمع نموده بود دونفر افسران بنام عبدالباقی وفضل الدین را که هردو رتبه جگرنی داشتند به گلکاری تعمیرش براس سه ماه مصروف داشت بدون حق الزحمه صرف نان چاشت ،تا اینکه خبر به گوش کر امیزی سنگین همان وزیری که سنگین ترسین خیانت هارا دروزارت مخابرات کردمیرسد ، کوچکترین عکس العملی نشان نداد ، من که درجنین موارد جلوش را میگرفتم بنام طالب به ادارت کشفی معرفی شدم ، آن رئیس از پول نان از پول نوکریوالی از پول معاش افسران وکارگران برای خودش قیچی میکرد ترفیع قانونی ونوبتی به بیست یا مراعاتا به پانزده هزار اجرا میشذد ، تغیری وتبدیلی درمقابل پول نقد اجرا میشذ دراکثر اوقات دروازه شعبه اش بنام جلسه مسدود بود و.اصلا درکمپیوتر فلم های آنچنانی را می گذاشت ویک زن هم درکنارش نشسته بود امیرجان سبک از لام تا میم چیزینمیگفت ، معین اداری اش انجنیر عبدالوکیل که اننسان خوبی بود همه چیزرا آگاه بود وبرای امیرزی سنگین یا همان شیرین گل سورخلقی میرساند اما دهن شیرن گل را شاید شیرین می نموده زبانش گنگ وگوشش کر بود
ر

>>>   یقین کامل داشته باشید تااز شرملا خلاص نشوید هیچ چیزی جز بدبختی روزافزون انتظارمارا نمیکشد.
دهلوی

>>>   ملا برادر
قاتل ملت
دست راست ملای کور
جایش در دوزخ محفوظ است

>>>   " از میان 250 وکیل هیچ وکیلی خود را برای ریاست کمیسیون مبارزه با فساد اداری و اخلاقی نامزد نکرده است. این در حالی است که برای بدست آوردن ریاست کمیسیون مالی و بودجه، 54 وکیل خود را نامزد کرده اند."
محمداکرم اندیشمند

>>>   نظر دهنده سوم اين حرف تان بسيار بيجا بود.

>>>   گویند اغای استانکزی خلقی طالب در نشست بین اوغانی در قطر به خانم فوزیه کوفی نماینده سابق در مجلس نماینده گان توهیین نموده وحرف های رکیک گفته که همه اش نتیجه بی تفاوتی سران بی همت وبی کفایت غیر اوغان است وگناه خود کوفی که خودرا نشناخته به چنین مجالسی که مربوطش نمیشود. اشتراک نمایشی میکند
خانم کوفی چه ضرورت بود این جا اشتراک کنی به کرات گفته اند که بین الافغانی است وپارسیوان ها مهمان های بزور وخود خوانده میروند
حبیب

>>>   ما در يك برهه تاريخي بسيار حساس قرار گرفته ايم. مذاكرات صلح به يك مثلث قومي بدل شده يعني هرسه ضلع اين مثلث گويندگان يك زبان اند. دولت اشرف غني جمع زلمي خليلزاد جمع طالبان. هرسه از يك قوم و يك زبان. اين ميتواند براي ساير اقوام كشور خطرناك باشد.
بنابرين بر رهبران تاجك ازبك هزاره خصوصا جبهه مقاومت است تا ايتلاف محكمي براي مذاكرات صلح ايجاد و تصامميم و طرح هاي خود را باهم شريك و هيت مذاكره كننده خود را با اگاهي كامل و برنامه كامل با خطوط قرمز داشته و به مذاكرات صلح معرفي نمايند تا از حق تلفي در حق مردم شان جلوگيري شود، در غير ان اين رهبران تاريخ سياه را بر خود رقم زده و باعث نابودي قوم خود ميگردند.
تاجك دوست

>>>   ادعاهای تازه درباره آزار جنسی زنان در ارگ؛
مشاور اشرف‌غنی و یک وزیر از سوی ۶ زن متهم به درخواست رابطه جنسی شدند

پس از ادعاهای مطرح‌شده از سوی برخی مشاوران سابق اشرف‌غنی؛ رییس حکومت وحدت ملی مبنی بر سوء استفاده جنسی از زنان در ارگ ریاست جمهوری، اکنون ۶ زن دیگر ادعا کرده‌اند که از سوی نزدیکان آقای غنی، از جمله یک مشاور و یک وزیر مطرح کابینه او مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند.

یکی از کارمندان زن که پیش از این کارمند حکومت بوده و نخواسته هویت‌اش افشا شود، به بی‌بی‌سی گفته‌است که یک وزیر بارها او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده‌است. به‌گفته او یک روز هنگامی که او به دفترش رفته با حمله فیزیکی نیز مواجه شده‌است.

این کارمند پیشین حکومت گفته‌است که زمانی که به‌خاطر کار به دفتر وزیر رفته از او درخواست رابطه جنسی شده‌است. او افزوده‌است: «وزیر به‌طور مستقیم از من درخواست رابطه جنسی کرد. به او گفتم که من واجد شرایط کار و باتجربه هستم. من هرگز تصور نکردم که چنین چیزهایی را به من بگویید. ایستادم تا او را ترک کنم. دستم را گرفتم و مرا به اتاق عقب دفترش برد. او مرا با فشار به سمت اتاق راند و به من گفت: فقط چند دقیقه طول می‌کشد، نگران نباش، با من بیا!»

او گفت: «من او را از خود دور کردم و گفتم دیگر بس است و فریاد زدم. خیلی عصبانی بودم و این آخرین باری بود که او را دیدم.»

این زن کارمند سابق دولت گفته‌است که پس از این حادثه از کارش استعفا کرده‌است. او گفته که به پولیس و دادگاه نیز شکایت نکرده‌است؛‌ چون به‌باور او، «دولت قابل اعتماد نیست و پولیس و دادگاه فاسدتر از این مقام‌ها اند و زنان را سرزنش می‌کنند».

او همچنین گفته‌است که رییس او که اکنون وزیر ارشد حکومت است، به دو زن تجاوز جنسی کرده‌است. این کارمند سابق حکومت گفته‌است: «او این کار را به طرز وحشیانه‌ای و بدون هیچ ترسی انجام می‌دهد؛ چون او یک فرد بانفوذ در دولت است.»

یافته‌های بی‌بی‌سی نشان می‌دهد که این مشکل تنها به افراد و وزارتخانه‌ها محدود نمی‌شود؛ بلکه یک چالش عمومی حکومت در برابر زنان است.

زن دیگری که با این رسانه مصاحبه کرده گفته‌است که زمانی که برای کار در دولت افغانستان درخواست کرده از او خواسته شده که با یکی از مشاوران اشرف‌غنی دیدار کند.

این مشاور اشرف‌‌غنی که به‌گفته‌ او، همیشه در عکس‌ها با آقای غنی حضور دارد، از او دعوت کرده که به دفتر خصوصی‌اش برود و در مقابل تایید سندهایش برای قبول‌شدن در کار «درخواست سکس و مشروب‌نوشی» کرده‌است.

او می‌گوید که چند تن دیگر از اطرافیان رییس جمهور نیز از او درخواست رابطه جنسی کرده‌اند و از این پیشنهادها شوکه شده و آن‌جا را ترک کرده‌است.

او نیز دادستانی و نهادهای عدلی را به ضعف متهم کرده و گفته‌است که اگر به شکایت به این نهادها مراجعه شود، آن‌ها نیز چنین درخواست‌هایی می‌کنند و کسی پاسخگو نیست.

او گفت: «این کار اکنون به یک فرهنگ مبدل شده؛ مانند این‌که هر مردی که در اطراف شما است، می‌خواهد با شما رابطه جنسی داشته‌باشد.»

این ادعا در حالی مطرح می‌شود، که حدود یک‌ماه پیش، حبیب‌الله احمدزی؛ مشاور پیشین اشرف‌غنی نیز ادعاهایی را مبنی بر سوء استفاده جنسی برخی حلقات ارگ از زنان مطرح کرد. پس از آن دست‌کم یک پیشین دیگر نیز این موارد را تایید کرد؛ اما ریاست جمهوری تمامی این اتهامات را رد کرد.

پس آن دادستانی کل افغانستان گفت که بررسی‌ها را در این مورد آغاز کرده و از آقای احمدزی خواست که شواهد و مدارک خود را به این نهاد بسپارد؛ اما جنرال احمدزی می‌گوید که دادستانی کل نهادی بی‌طرف نیست و مدارک‌اش را در حضور رسانه‌ها، علما، جامعه مدنی و ناظران به این نهاد خواهد سپرد.

>>>   اگر زنان هم موافق دیدار خصوصی هستندپس بگذارید جور آمد کنند

>>>   گمرک اسلام قلعه تبدیل به شهر خربزه شده است
دروازه ورودی گمرک به اجاره داده شده است و روزانه بیشتر از پنج لک افغانی فقط و فقط از رد کردن موتر های بدون نوبت و بدون صف در آمد دارد و موتر های که در صف ایستاده هستند هر کدام شان بیشتر از بیست روز در صف منتظر است که به ایران رد شوند هیچ کس به فکرشان نیست چند نفر لچک موتر های بی نوبت را به ۳۰۰۰ افغانی رد میکنند و با قومندان و سر باز های دروازه تقسیم میکنند کسی هم نیست به دادشان برسند
یک کارمند گمرک

>>>   طالبان دروغگويان ماهر قرن ٢١ اند در اول هم دروغ گفته بودند كه بعد از تسخير كابل دوباره سر مدرسه و درس خود ميروند و بخاطر قدرت نيامده اند. ولي تا مردم افغانستان به زور تا پشاور ندواندن شان قدرت را رها نكردند.
فعلا هم بخاطر رسيدن به قدرت هرقدر دروغ ياد دارند ميگوييند بعدا با زنهاي وظيفه دار و مردان وظيفه دار تصفيه حساب ميكنند. اينها قول و قرار ندارند صرف قدرت ميخواهند . دين را به حيث نقاب استفاده كرده و مليونها جنايت و كشتار بيرحمانه نموده اند. و فعلا گاهي نزد روس گاهي نزد امريكا گاهي ايران و غيره تقلا دارند تا قدرت را در دست بگيرند بعدا همان اش و همان كاسه است. همه بياد دارند كه در زمان شان مردمي كه فارسي گپ ميزد گپ راستش نميچليد . سياست زمين سوخته را بازي كردند شمالي را اتش زده و حتي به درختان و حيوانات ترحم نكردند و همين بود كه در شمالي با شديد ترين مقاومت مردم مواجه شدند. در هزارجات قتل عام راه انداخته نسل كشي كردند.
بعضا سياست را ميبينيم كه همه اش دروغ و چالبازي است تا همين چند وقت پيش سازمان ملل متحد و دادگاه لاهه و غيره نهاد هاي جهاني پشت رهبران جهادي را گرفته بود و مردم هم انها را جنگ سالار گفته گفته ضعيف ساختند، و طالب را كاملا وحشي و بد تر از جنگ سالار معرفي ميكردند كه بايد مجازات شوند ولي دانسته نشد كه چه چيز باعث شده كه اين ظالمان و عاملان كشتار و ويراني افغانستان به يكبارگي بخشيده شوند و دوباره سر قدرت اورده شوند؟

>>>   امتیازگیری به قیمت خون
طالبان با نمایندگان غیر رسمی دولت در دوحه مشغول مذاکره هستند، اما برای امتیازگیری از امریکا و دولت افغانستان، با موتر بمب در شهر غزنی حمله کرده تا کنون 12 نفر کشته و 179 نفر زخمی اعلان شده است.
این چه نوع مذاکره صلح است که مردم افغانستان را میکشند، ولی به روی نمایندگان غیررسمی دولت لبخند میزنند؟ دیشب وقتی ویدیوی نشست طالبان وسیاسیون وابسته به دولت رادر دوحه مشاهده میکردم، به این نتیجه رسیدم که این نشست میان حکومت وطالبان یک نشست غیررسمی واعلان نشده می باشدواین واقعیت نیزدرذهنم خلجان زد که :
- تمام راهها به یک اصل بنیادی منتهی میشود که آن عبارت ازحفظ اقتدار300 ساله شوونیزم وبه حاشیه راندان جوامع محروم افغانستان است. عوض شدن مهره ها ی سیاسی برای استحکام این اقتدارصورت میگیرد وبس.
غزنی بزرگ، مهد تمدن جهان اسلام که اکنون ازسرورویت غبارغم می بارد ؛ در این اندوه طاقت سوزت ، شریکم.
علی تقوایی

>>>   عجب خواب برده ایم ،ننگ است بر ما....هر روز از اجنبی جنگ است بر ما
کلید خانه را دادند به دزد وچپاولگر.......که دیو ها زهر طرف سنگ است بر ما
یکی طالب اجیر پاکستان ،امریکا وعرب...دیگر ملای ایران روس تفنگ است برما
چنین است تیره بختی ،نامرادی دیار ما.......کجا دانند خورآسان است بوی ورنگ ما
شنو از هرزگان ارگ ،عیاشی وفحشا......که دالر است عیار پیر وجوان زرنگ ما

واقعا جای شرم و ننگ است برای همه که این همه دشمنان وطن های و هوی صلح
به راه انداخته اند ،هم میبرند . هم می دوزند و هم میدذدند و هم بی شرمانه برای
طالبهای خونریز امتیاز میدهند ...کی هستند این جت و جولاهای پاکستانی ..یانکی
های امریکایی ،انگلیسی.مفعولان روسی .جاکش های عربی وملا های نکبت زده
ایرانی .که می خواهند سرنوشت خوراسان را رقم بزنند..آیا ما همه مرده ایم ..
به پا خیزید واز جان و دل سرنوشت خود را به دست خود رقم بزنید و نگزارید
طالبهای گندیده .شپشی با دال خور های پاکستانی دروطن تان باز به قدرت برگردند
آیا میخواهید که باز دختران تانرا پیش چشمان تان ببرند .و اختیار ریش وناموس
تانرا در دست بگیرند ..و به نام اسلام قلابی هر کار را بالای تان انجام بدهند؟
jamshid

>>>   علی تقوایی تو هم نماینده خود را در این مذاکره روان کرده بود تا بتواند از طریق سکس طالبان‌ را وادار به صلح نماید ولی سکس دیگر کار نمیکند چون همه میدانند که منطقه سکس دیگر کلای خان‌ گل گشته است و خریدار ندارد

>>>   به روایت مؤثق چندتن ازین زنان شبانه در اطاقهای خود با چندین نفر ملیاردرهای قطری و چند سفرای سابق قطر هو ملاقاتهای تنهایی داشتند.
استخبارات انگلیس و سی آی ای این ملاقاتها را مخفیانه رصد کرده اند.

>>>   در ملاقات خصوصی با زنان معلوم است که چه می کنند؟ 11 زن امروزی با وضعیت انچنانی در اختیار طالبان تشنه و گرسنه زن نعمتی بزرگی است در بیابان کفش کهنه نعمت است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است