رابطه پنهانی همسر حاکم دُبی با نگهبان انگلیسی‌اش
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۴    ۱۳۹۸/۴/۱۸ کد خبر: 159364 منبع: پرینت

همسر ششم حاکم دُبی با نگهبان انگلیسی‌اش پیوند پنهانی داشته است.
به گزارش شرق نیوز، همسر ششم حاکم دُبی با نگهبان انگلیسی‌اش پیوند پنهانی داشته و محمد بن راشد آل مکتوم مچ‌شان را در لندن به طور ناگهانی گرفته است.

کانال تلگرامی مطالعات زنان درباره ماجرای پیوند پنهانی همسر حاکم دبی با بادیگاردش، نوشت: خبر فرار شاهدخت هیا از دبی بحث و جدل زیادی برانگیخت تا این که خانواده حاکم دبی تایید کردند که وی با نگهبان انگلیس اش پیوند پنهانی برقرار کرده بوده و محمد بن راشد با بازگشت ناگهانی به عمارت ۸۰ میلیون پوندی خود در لندن این دو را در خانه می‌بیند!

شاهدخت هیا ۴۵ساله، دختر ملک حسین پادشاه پیشین اردن، رییس فدراسیون جهانی اسب سواری است که برای نگهبانش ولخرجی هم کرده و با پول حاکم دبی کلی هدیه خریده است.
وی حالا تقاضای طلاق هم کرده و طلاق آنها به دلیل ثروت زیاد محمد بن راشد، بسیار جنجالی خواهد شد.

همسر ششم حاکم دُبی با بادیگارد انگلیسی‌اش رابطه داشته و محمد بن راشد آل مکتوم مچ‌شان را در لندن به طور ناگهانی گرفته است و خانواده حاکم دبی تایید کردند که وی با بادیگارد خود رابطه پنهانی برقرار کرده است.
شاهدخت هیا 45 ساله، دختر ملک حسین پادشاه سابق اردن است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حاکم دبی
انگلیسی
نظرات بینندگان:

>>>   دبی شهری است که در خاورمیانه به واردات تکنولوژی غربی و فحشا معروف است وقتی فاحشه خانه های رسمی در این کشور عربی و اسلامی فعالیت میکنند و مالیات هم میپردازند چه توقعی میتوان داشت جای تاسف است که برای بسیاری از افغانها و ایرانیها دبی شهری رویایی است دبی و امارات تنها به دلیل جمعیت کم و ثروت زیاد نفت دارای رفاه است غیر از این هیچ‌چیز ندارد و در نهایت هم این گاو شیر ده ذبح خواهد شد

>>>   شش زن هم گرفته حالا توقع دارید که این شش زن منتظر ک ی ر حاکم بمانند مسخره فکر کردید خدا می داند با چندین نفر رابطه داشته یک حاکم شش زن را نمی تواند ارضا کند پس زن مجبور است رابطه بر قرار کند
صیفی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است