فرزندان خود را از پولیس اربکی فرابخوانید
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۴    ۱۳۹۸/۴/۱۶ کد خبر: 159344 منبع: پرینت

جنگ را به قیمت وکالت و قدرت نامعلوم خریدند تافرزندان مردم را به کشتن دادند! عناصر خود خواه و جاه طلب، چهار کلاه و بازاری که حب وکالت و قدرت نامعلوم در سر دارند، در راستای سیاست های قبیله ای که در کشور غوغا بپا کرده است، به خاطر نزدیک شدن به سردمدار فاشیزم قبیله و رسیدن بقدرت تا در ناکسی شان، کسی شوند.

آغاز از حکومت موقت به ریاست حامدکرزی تا اکنون که غنی احمدزی میباشد، با ژست های قبیله ای و تباری، تهمت زدن به رفته های خویش و تهیه نسب نامه ها خویشتن را به دانه درشت های قبیله یعنی کرزی درانی و احمدزی غلزایی که در سایه اشغالگران آمده اند تنظیم نموده تا بتوانند با ایجاد پایگاه قدرت محلی از نوع ملیشه ای دیروز و اربکی امروز به قول معروف: به مردم پوز بدهند و از یکدیگر انتقام بگیرند.

چونانی که انتقام گیری یکی از سنت های دیر پای قبایل پشتون میباشد که این را مردم ما در کشور بخوبی تجربه کرده و تاریخ هم گواه آن است و همین اکنون هم جنگ قدرت میان قبایل درانی و غلزایی ادامه دارد که متاسفانه از غیر پشتون عمدتا قربانی میگیرد. البته در اینجا منظورم شهرستان (ولسوالی) کروخ ولایت هرات میباشد که مردمان آن در صلح و صفا زندگی میکردند، مشکلی بنام طالب نداشتند، چونکه منطقه طالب پرور نیست، اما این دوپایگاه محلی فاشیستان قبیله که در محور حامدکرزی و غنی احمدزی تنظیم شده است توسط مزدور شان باعث بد امنی و بی ثباتی منطقه گردیده و پای طالب را در آنجا کشاندند و انگشت شماری را به صف طالبان سوق دادند که در حقیقت جنگ را چندین مرتبه به قیمت وکالت و تجارت و چهار کلاهی خریدند و جان فرزندان مردم را گرفتند، چونانی که شب گذشته بتعداد ده نفر کشته و شش نفر زخمی از نیروهای اربکی و پولیس دولتی توسط طالبان تروریست با کلاشینکوف های لایزری دوربین دار روسی داشتند.

از این رو من در ضمن غمشریکی با خانواده های قربانیان این پاتک بازی های افرا د خاین و جاه طلب که معقولیت و مشروعیت خویش را در مسلح ساختن فرزندان بیکار و بی روز گار مردم ما در حمایت از حاکمیت ستمگر قبیله غلزایی می بینند، به اهالی بزرگوار کروخ پیشنهاد دارم که این جنگ هیچ از برای هیچ است و از این جنگ فقط سردمداران فاشیست و تمامیت خواهان برتری جوی قبایل پشتون سود می برند و بازندگان این جنگ غیر پشتونها می باشند، بگونه ای که معین ارشد امنیتی وزارت داخله گفت که: ((ما جنگ را بپول میخریم)) و درست هم گفت طوریکه مزدوران محلی آنها این جنگها را در کروخ بقیمت کشتن فرزندان شما میخرند و خریدند.

لذا وقت آن رسیده است که دیگر فرزندان تانرا قربانی اهداف شوم آنها نکرده از تشکیل گروپ های اربکی فرابخوانید و در دفاع از حاکمیت غیر مشروع غنی احمدزی بدستور این دلقک های دربار ارگ نشینان قبیله در برابر طالبان قرار ندهید که همگی از خود اند و فرزندان شما را می کشند و بس.

حفیظ راوند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پولیس
هرات
نظرات بینندگان:

>>>   حاکمیت غیرمشروع ، قبیله ، فاشیزم وتوخوب این چی معنی دارد لطفا تفرقه قومی را دامن نزن مردم را به تباهی نه کشان

>>>   تا همین حکومت خائن است هیچ فرزندتان را وپولیس وارد و نمانید زیرا معلوم نیست که چی گپ است وکی ملامت است مثل دوران کمونیست صدها عسکر و صاحب منصب کشته شد اما هیچ هر تاریخ افغانستان مردار و هیچ است اما به لک ها نفر کشته و قربانی میشود حالا روزانه تقریبا دوصد نفر کشته میشود آنهای که در تیلفون رادیو و خبرنگار نزدیک است آنهای که نیست نیست چرا بی عقل شویم و فرزندان خود به بدست خود به کشتن روان کنیم گدایی خوب نسبت به عسکری این دوره .

>>>   یکی از بزرگان گفته مردمانی را دیدم با آن که میتوانند آزاد زندگی کنند ولی تن به بردگی دادند. متاسفانه نظر به دلایل مختلف رای ملت را میگیرند، یکی از آن دلایل دادن پول به مردم ، مردم فکر می کنند که کسانیکه پول می دهند احمق هستنتد ولی غافل از اینکه با یک بوجی برنج، یا 500 افغانی پول ... خود را بدست خود برده این مکاران می سازند، مردم شریف کروخی با چه قیمتی می توانید فرزندان خود را زنده کنید، آیا تا حال یکی از اولاد طرفین که بخاطر حفظ و رسیدن به قدرت از رای شما و خود شما استفاده کردند بینی شان خون شده است.کسانیکه بخاطر پول، قومیت ، نژاد وغیر رای دادند و باعث رسیدن به قدرت و حفط قدرت چنین اشخاصی شدند در جرم اینان شریک هستند. و باید بخاطر این نزد خداوند جواب گو باشند. باز هم همین ها از شما در کمپاین های ریاست جمهوری استفاده می کنند و به ملیون ها دالر از کاندیدان ریاست جمهوری می گیرند و با یک بوجی برنج و گلن روغن شما را در جرم خود شریک میسازند.
نمی دانم مردم کروخ کی از خواب بیدار می شوند.

>>>   خوب به نظر شما باید قدرت را بدون جنگ به طالبان بسپاریم، وموضوع قومی رادامن نزنید بر علاوه سایر قوم های ساکن کشور بیشترین قربانی را در جنگ 43 ساله قوم پشتون متحمل شده. یابی خبر هستید و یاهم خودرا به کوچه حسن چپ میزنید.

>>>   اربکی کی است همان دزد لندغر ‌ چپاولگر است که ده سال کابل را زیر نام مقاومت چور کردند که ما نی مقاومت را دیدیم و نی انسانیت را و حالا همان حشره های بی مقاومت بنام اربکی از طرف امریکا حمایت می‌شود و به چور و چپاول مردم شروع نموده اینکه شما می‌گوید که اربکی بخاطر غنی مبارزه میکند این سخن بسیار خنداور وبی معنا است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است