تنش در پارلمان بى ارتباط با ارگ نيست!
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۰۳    ۱۳۹۸/۳/۳۰ کد خبر: 159160 منبع: پرینت

منزوى يا درحال زوال، گروهى كوچكى از افراطيون شبح فاشيزم كوچى پكتياوال های در پارلمان، به رهبرى كمال ناصر اصولى و ميرمن اسماعيل يون... كه از حمايت ارگ نشينان بويژه شخص غنى احمدزى و افراد متفرق در شبكه های مجازى برخوردار هستند! اين چهره ها مرموز، تكرارا در رسانه ها بيخردانه عليه سه ثلث مليت ها اين سرزمين نفرت پراكنى، به شيوه ها انگيزاسون در قرن 15 اروپا تبلیغ كردند، ميكنند!

(تازه ترينش برنامه كاتوس است كه از TV1 نشر ميشود) تعصب و نژاد برتر را ترويچ مينمايند، خود را نماينده همه پشتون هاى جا ميزدند!؟ به مليت های بومى اين سر زمين، از طريق تربيون پارلمان، رسانه وابسته به شبكه ها (ژوندون، شمشاد...) كه از منابع پنهان و مخرب كمك مالى ميشوند، بخلق خدا بی ادبانه توهين كردند و چرند گفتند، همه اقوام این سر زمين را بيشرمانه مهاجر خطاب كردند!

گاهى هم از خود سخاوتمندى نشان دادند و گفتند؛ ما افغانها (كوچيهاى) مهمان نواز هستیم!؟ ويزای شما مهاجرين را تمديد ميكنم...؟
متاسفانه زمانی کسی به پته خزانه یا امیران افغان شک و تردید داشته باشند، یا کسی اتقادی نماید: همه این ناسونالیست ها با روش و منش متداول شان واکنش های تند نشان میدهند! اما این سادیست ها از توهین فحاشی به اقوام دیگر خاموش هستند؟ حال در شبکه ها مجازی ويديوىی را از ميرمن يون، تلويزيون شمشاد نشرکرده كه در پارلمان؛ از برادران تاجيك خود گله مند است كه به كمال ناصر بخاطر وحدت ملى راى ندادند...!؟

در حالیکه بسیاری از پشتون ها به رحمانى صيب راى دادند! واقعا دلم به اين افراد متعصب و بيمار سوخت! كه چقدر آدم های عقب مانده و ضعيف هستند!
با اين اخلاق دو گانه نشان ميدهند كه از فهم، دانش، فرهنگ، تاريخ این کشور هيچ بهره اى ندارند، تصور ميكردند كه با اين بينش برترى طالبانه ميتوانند رهبر همه پشتون ها شوند...؟ كه خوشبختانه از طرف اکثریت پشتون های آگاه داخل پارلمان جواب رد گرفتند و منزوى شدند و امكان دارد كه آهسته آهسته زمينه همزيستى و تفاهم ميان همه اقوام مساعد شود، به خشونت و تروريست طالبانى نه بگويند و انرژى خود را در راه بی بودی و آموزش هاى عالى و بازسازى خود و كشور مشترک خود را متمركز سازیم!

رضا ميهنيار


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پارلمان
ارگ
نظرات بینندگان:

>>>   واقعا اگر پشت این قضیه غنی است.برایش متاسف هستم یعنی انسان اینقدر بی تفاوت ومنشه طلب.برای همین مردم در کوچه و بازار زمزمه می نمودند .ما اول فکر میکردیم که این اصولی شاید حاله دست دیگران شده .وبا مداخله وپيگري بزرگان حکومت بلاخره راهی حل پیدا میشود.ای هموطن شماها تعجب نمی کنید.درصورت که دو بار از راهی قانونی اصولی بازنده بوده و سعی می کند که اوضاع را آشفته ودست به شرارت بزند اما مسؤلان بیغيرت تماشا گر وهیچ کاری نمیکنند ای لعنت برشما ها حرام زاده های شیطان صفت.ها ..فقط از گذشته عبرت بگیرید دولت مردان که در گذشته چنین سیاستی پست داشتن با لطف خوش از این دنیا نرفتن وهمیشه با خاری و ذلت از این دنیا رفتن توهین و تحقیر نسل های بعدی هم به آن اضافه شده.آدم های خوب خوب است و ادم های بد . بد است.
(رمضانی پشمین ها

>>>   درکنار ارگ همچنان بی ارتباط با کـد 91 نیز نیست !

>>>   همین انتخابات و همین نتیجه که این گوساله ها از آن برامده اند. هر کار ی که تهداب وی بر جعل ، تذویر و تقلب بنا یافته با شد نتیجه اش رسوایی و روی سیاهی است. این رسوایی ها بر غنی بر میگردد زیرا در راس دولت است چون خود وی بر اساس تقلب بر قدرت نشست از همان ابتدا تهداب این دیوار کج گذاشته شده و تا این دولت است جنجال و این رسوایی و شرمندگی ادامه دارد حکومت ناتوان ، پر از دسیسه و تذویر و تقلب . در همه موارد بجای شفافیت و عدالیت تقلب و خیانت ، و بالاخره نتیجه اش همین در داخل خانه ملت چند دزد و چاقو کش میز و اساسه تالار را می شکنانند آیا ما بنام ریُس دولت کسی را داریم که خود دست بکار شود و مشکل را حل نماید و یا خود در پشت این ماجرا قرار دارد ؟؟؟

>>>   واقعا متاثر هستیم به این شخص مریض نه به ان دکلای بزرگواری که ۳ بار قاطع و مصمم به انتخاب خود بدور از اندیشه های تفرقه افگن ایستاده اند.
حال نه من رحمانی میشناسم ونه به او ارتباطی دارم .خو برای شما پیشنهاد مینمایم که به یک صدا به این آقا بفهمانید که از این بیشتر ۱۹۲ نماینده ملت را خانه ملت را تحقیر وتوحین نکند زیرا ۱۹۲ رای مطمئنا که از یک قوم نژاد سمت کشور نبوده پس حالا اگر شما وکلای محترم به اثر شرارت و بی حرمتی بهتان ناروا که گویا همه پول گرفتند رای دادند در حضور شما و به رای شما و حیثیت صورت گرفته باز پشیمان شوید .اراده ضعیف شما را خواهد نشان داد.
باحترام
فایقه
این انتخاب شما
نشان داد که اگر کسی اتش نفاق را با پول نیفروزد هرگز ملت و اقوام شریف از هم جدا نخواهید شد

>>>   هزاره ها، تاجیک ها، اوزبیک ها، ترکمن ها، بلوچ ها، پشه ئی ها، و غیره غیر پشتون ها باید بدانند که درین معادله تمامیت خواهی پشتونها هر کدام آنها جدا جدا بازنده هستند۰ این یک نکته حیاتی است که تمام قوم های غیر پشتون باید خصومت های مختلف گذشته بین هم را کنار بگذارند و باید سخت باهم متحد شوند تا بتوانند برضد تمامیت خواهی پشتون ها متحدانه برعلیه آنها ایستادگی کنند۰ در غیر آن یکی یکی سر به نیست میشوند، هویت قومی آنها نابود میشود، و همه را یکه یکه برده میسازند. پشتونها هیچگاهی از تمامیت خواهی خود دست نمیکشند۰
خلقی، گلبدینی، طالب، تکنوکرات، اوغان ملیتی، لنگی دار، نکتاهی دار، تعلیم یافته، بیسواد، نابغه شرق، متپکیرغرب، یا خرکار ویا هرچه باشند همه و همه متحدانه در جهت تمامیت خواهی ایشان کار میکنند۰
بر تمام غیر پشتون های کشور لازم است که تمام تفاوت های دیگر را با حوصله مندی کنار بگذارند و علیه این فاشیست ها باهم متحد شوند۰
پشتونها نام تمام اقوام دیگر را حذف میکنند و همه را بزور اوغان یا افغان نامگذاری میکنند و این یکسان سازی جبری را وحدت ملی نام گذاشته اند، در حالیکه در بین خودشان از یک قوم حتی یوسفزی را امرخیل یا احمدزی ویا پوپلزی را نیازی وغیره گفته نمیتوانی۰ ما نمیخواهیم این وحدت ملی یکطرفه و جبری را۰
پشتون از سره تا خشره، از متپکر تا خرکار، از تکنوکرات تا طالب، یا داعش، یا گلبدینی، یا خلقی، اوغان ملیتی، وغیره وغیره هیچکدام به احترم ارزش های متقابل، برادری و برابری، و به اصل مشراکت مسالمت آمیز و احترام متقابل باور ندارند۰ فقط و فقط زور و زر را میداند، و تقلب و خیانت را میدانند، و تمامیت خواهی را

>>>   شرارت درین حکومت ریشه دار شده و هر مسله ملی باید شرارت و لوبالی گری راهمرا داشته باشد همین حالا کمیسیون انتخابات به کار های دست می زنند که همرا با گستاخی و شرارت در مقابل قانون است افراد که بلک لست گردیده اند دو باره به کمیسیون جذب می شوند زیر اینها به تقلب و جعل کاری استادان ماهر اند. واین نشان میدهد که اراده یی بر راه اندازی انتخابات آزاد و شفاف وجود ندارد. از بایومتریک سخن می زند کدام بایومتریک . با همان ماشین های که بنام بایومتریک تمام صحنه انتخابات را دیگرگون کرد کامیاب را ناکام و ناکام را کامیاب ساخت. دوباره همان درامه را بکار می برند کاندید ها هم نام بایومتریک را شنیده اما از ماهیت و چگونگی استفاده از آن خبر نیست؟ درکشوری که برق نیست ، انتر نیت نیست ، دیتا بیس مرکزی یا سرور مرکزی وجود ندارد بایومتریک چه معنی دارد. در انتخابات پارلمانی گذشته با استفاده ازین دستگاه ها ادعای احزاب سیاسی را که باید بایومتریک بکار رود حکومت جواب گفت اما از آن سو استفاده وسیع برای اهداف خود نمود در مراکز که میدانست رای به نفع چهره های مخالف حکومت زیاد است یا کاملاٌ به نفع مخالفین سیاسی حکومت بود آنرا به بهانه که خراب است استفاده نکرد و رای مردم را باطل اعلان کرد همین احزاب گوساله مانند نیز ندانستند که این تصممیم به ضرر شان است. همین حالا نیز تاکید بر استفاده و بکار برد بایومتریک به ضرر کاندیدان ریاست جمهوری بوده و حکومت با بکار برد آن از آن به صورت قطع سو استفاده می کند زیرا برق و سیستم انترنیت در تمام کشور وجود ندارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است