اخراج اجباری ۵۸۹ پناهجوی افغانستانی از آلمان
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۱۵    ۱۳۹۸/۳/۳۰ کد خبر: 159154 منبع: پرینت

رسانه‌های آلمانی اعلام کردند که از ابتدای اخراج گروهی پناهجویان افغانستانی از این کشور در دسامبر سال ۲۰۱۶ تاکنون ۵۸۹ نفر به کابل اخراج شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری آلمان، یک گروه دیگر از پناهجویان افغانستانی که درخواست پناهندگی آن‌ها رد شده است به کابل فرستاده شدند.

فعالان امور پناهجویان اعلام کردند که هواپیمای حامل پناهجویان افغانستان امشب لایپزیگ آلمان را به مقصد کابل ترک می‌کند.
براساس این گزارش از آغاز اخراج گروهی پناهجویان پذیرفته نشده افغانستان از دسامبلر سال 2016 تاکنون در مجموع 589 نفر در 24 پرواز بطور اجباری به افغانستان اخراج شده‌اند.

آلمان و شماری از دیگر کشورهای اروپایی در حالی پناهجویان افغانستانی را به کشورشان اخراج می‌کند که در تازه‌ترین ارزیابی‌ها افغانستان بالاتر از سوریه به عنوان خطرناکترین کشور جهان شناخته شده است.
شمار تلفات غیرنظامیان افغانستان در سال‌های اخیر به طور بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است. از سویی نیز نهادهای حامی پناهجویان نیز به دلیل شرایط وخیم امنیتی افغانستان این اخراج‌ها را غیرقانونی می‌دانند.

این در حالی است که سازمان بین‌المللی مهاجرت از ماه آوریل سال جاری به فراهم کردن سرپناه برای پناهجویانی که از کشورهای عضو اتحادیه اروپا اخراج می‌شوند، پایان داد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
المان
اخراج
نظرات بینندگان:

>>>   من اگر به عویض کشور المان باشم همه افغا ن ها را اخراج می کنم زیرا حالا در افغا نستان امنیت بر قرار شده انتحارو انفجار ختم شده است

>>>   چون که جنایت‌ های که افغان ها انجام میده قابل توجهی برای آلمانی ها نیست باید همه غیرتی رو اخراج کنن که در وطن خودشان این غیریت کاذب رو انجام بده فکر کردند آلمان شهر هرت است هر کس تجاوز کنن و بکشن کسی بهشون کاری نداشته باشد؟ ، نه جانم قانون در کل کشور حاکم است نه مثل افغانستان که هر کسی کاری خلاف بکند ازش قانون حمایت می کند کور خونده اید هر کس خلاف حرفی جامعه کاری انجام بده باید به جرایش هم فکر کنند دنیا مکافات دارد.

>>>   بجز مجرمان واوباشان تاکنون کسی ازالمان اخراج نشده وبعدازین هم نخواهد شد.
عاقل

>>>   غنی از حکو مت المان بیش ازپنجصد ملیون یورو گرفته تا پناهنده ها را اخراج کند. اخراجی ها وقتی کابل میرسند نه جا دارند ونه مکان ونه هم پول ِپول ها همهبه لبنان به فامیل رولا یهودی رسیده

>>>   همه کشورهای اروپایی منجمله آلمان قوانین اجتماعی خیلی خوب دارد اما یک تعداد نا بخرد که به این کشورها میایند فکر میکنند هر غلطی انجام بدهند میتوانند اما این چنین نیست‌.من خودم شاهد یک صحنه از همین تازه وارد ها در برلین بودم که در داخل قطار شهری الکل زار و زقوم میکرد و من که تابعیت کشور دیگر اروپایی را دارم برایش منحیث یک هموطن تذکر دادم که کارش خلاف است و در جواب ایشان میگه که اینجا آزادی است هر کس هر کاری میکنه به دیگران مربوط نمیشه.اگر همین رقم شامل همچو افراد بی بند و بار بوده باشد که خیلی خوب است.

>>>   عاقل
ببین تعداد مجرمان و اوباشان مهاجر افغان چقدر زیاد است در آلمان که تا بحال فقط با ۱۲۳ هواپیما اخراجشان کردند تازه افغانهایی که به اروپا میروند بسیار بهتر از مهاجران افغان به ایران هستند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است