انتقال مهاجرین از جاده‌های شمال پاریس به مراکز
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۵۹    ۱۳۹۸/۳/۲۹ کد خبر: 159151 منبع: پرینت

بیش از دوصد مهاجر بی‌سرپناه روز چهارشنبه ١٩ جون از یک کمپ خودسرانه در شهر سن-دنیس در شمال پاریس به مراکز پذیرایی در منطقه ایل دو فرانس انتقال داده شدند.
به گزارش رنا خبرگزاری فرانسه از قول یک منبع اداره پولیس منطقه ایل دو فرانس گزارش داد که بین ٢٠٠ تا ٢٣٠ مهاجر به پنج مرکز پذیرایی و بررسی وضعیت (caes) در منطقه فرستاده شدند.

عملیات تخلیه این مهاجران به کمک سازمان "فرانسه سرزمین پناهندگی"، در آرامش انجام شد.
این چندمین عملیات تخلیه مهاجران از سن دنیس به شمار می‌رود اما به گفته فیلیپ کارو، از انجمن "همبستگی با مهاجران ویلسون"، « این اقدام مشکل را به گونه اساسی حل نخواهد کرد. از ماه جنوری تا کنون این سومین بار است که مهاجران را از اینجا انتقال می‌دهند.» یک تن از اعضای دیگر انجمن نیز به خبرگزاری فرانسه گفت: « مهاجران می‌توانند با استفاده از فرصت، کمی استراحت کنند، نزد داکتر بروند یا دوش بگیرند اما بیشتر آن‌ها دیگر علاقه‌ای به یک اقدام دو روزه ندارند. تعدادی از مهاجران از همین امشب دوباره به سرک‌ها بر می گردند.»
ماتیو، یک مهاجر افغان که از سال ٢٠١٦ در فرانسه زندگی می‌کند گفت اکثریت مهاجران یک شب پیش از عملیات تخلیه آگاهی داشتند.

سوزان دو لافونتا، معاون شهرداری شهر سن-دنیس نیز از اقدامات موقتی مسئوولان برای مهاجران انتقتاد کرد و گفت دولت باید با استفاده از امکانات مسئولیت خود را به عهده بگیرد.
در یکی از عملیات گذشته تخلیه مهاجران از شمال پاریس، نزدیک به ٨٠٠ مهاجر به مراکز پذیرایی در منطقه ایل دو فرانس فرستاده شده بودند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتقال مهاجرین
شمال پاریس
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است