امرالله صالح: پارلمان را به گروگان نگیرید
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۷    ۱۳۹۸/۳/۲۹ کد خبر: 159147 منبع: پرینت

میر رحمان رحماني رییس مجلس نمایندگان با گرفتن اكثريت آرا، ١٩٢ راي موافق در سومین بار انتخابات در یک دوره یکبار دیگر بعنوان رییس پارلمان از سوی وکلای ملت تایید شد.
آقای رحمانی بار اول با گرفتن ۱۲۴ رای اکثریت بعنوان رییس مجلس از سوی وکلای ملت برگزیده شد. لیک تیم رقیب با رای غیر قابل مقایسه نتیجه را نپذیرفت سپس اعضای مجلس با ۱۳۶ رای به شکل علنی ریاست اش را تایید کردند لیک عده ای از رقبای بهانه طلب باز هم نپذیرفتند.

بالاخره بعد از چندین روز بی سرنوشتی بنابر فیصله اکثریت وکلای مجلس امروز برای بار سوم انتخابات علنی دایر شد و یکبار دیگر با گرفتن ۱۹۲ رای موافق ۱۳ رای مخالف مورد تایید وکلای ملت قرار گرفت.

بیشتر از این برای یک حلقه کوچک ۱۳ نفری نباید اجازه داد تا خانه ملت را به گروگان گرفته و با سرنوشت ملت بازی کنند.
امیدوارم که طرف اندکی به خود بگیرد و از دیده درایی بیش از حد خوداری نماید در غیر صورت اینبار ملت در قبال هر نوع چشم سفیدی و قلدری تصمیم خواهد گرفت.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امرالله صالح
مجلس
نظرات بینندگان:

>>>   اقایی شیر فروش خانه ملت را شما به زور پول خریداری نموده اید و تمام پولهای حرام خود را حالا در طویله خانه بالای حیوانات مصرف میکنید ولی دوازده نفر صاحب این طویله خانه میخواهد که حیوانات وحشی را از این طویله خانه دور انداخته و پس به خانه ملت تبدیل نماید پولهای به باد آورده تان را بالای این خرها به مصرف نرسانید تا چی وقت خر و گاو را خریداری خواهید کرد

>>>   قلدر زور گوی جاسوس استخبارات بیگانه دشمن کشور و مردم ما پاکستان ناصر اصولی با یازده تن از رفقای خاین ان در مجلس شورای ملی را به دلپری و حمایت ارگ بگروگان گرفته که به هیچ چیزی نه از قانون اساسی ونه به قانون داخلی پارالمانی و نه به رای علنی و سری نمایندگان ملت سر تسلیم خم نکرده مزورانهمیخواهد که با اندک رای نا چیزی خودش ریس پارالمان شود و رای اکثریت بازنده گردد چنانی که در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۳ رای مردم در نظر گرفته نشد جانکیری بازنده را ریس جمهور و برنده را ریس اجرایی از طریق اعلان رسمی کمیشنران انتخاباتی معرفی کرد ناصر اصولی بی اصول هم میخواهد که عین رقم یا ریس مجلس و یا بحیث معاون اول مجلس تعین و معرفی گردد چون نا امید از رای وکلای است با این وحشی گری شکستاندن میز کار ریس مجلس اخلاق ضعیف خودش را نشان داد .

>>>   از طویله خو نظر دهنده ...خودت هستی که به جز انفجار وانتحار وچوپانی وگوسفند چرانی چیزی دیگر را ندارید بی ....
اریائی نژاد

>>>   چریک کوه تلویزون جاسوس دوسره چه فکاهیات رابه لندغران خودپرتاپ میکنند لندغر حکومت کرده نه میتوانند دوره اول سقاوی دوره دوم سقاوی واکنون دوره سوم سقاوی غیری دوذدی چور وچپاږل ګاری دیکر ی ازلندغران پوره است نه خیر
از باداری تان امریکا شکر ګذار باشید در صورت نه بود امریکا جای کولی ها کولاب است نه افغانستان
خبردار از کابل

>>>   ایکاش پارلمان می بود خرلمان است گرچی به هر توهین است لعنت خدا سرتان شود .حکومت خائن غنی خائن وعبدالله خائن انتظار چی را دارید

>>>   الحمدلله باز خبر رسیده است ایران طیاره آمریکا را فیر کرده است باز هم آمریکا همانطور که امام خمینی رح گفت آمریکا هیچ غلطی نمیتاند ملتی که شجاع باشد شکست نخواهد خورد ملتی که به دعوای قومی و اختلاف گرفتار شود شکست خواهد خورد و آمریکا حتی انتخاباتش و رای گریش را هم ارزش قایل نمیشود و تا حد بیشمار دخالت میکند.
امیرحسن رحیمی بلخ

>>>   به نظر دهنده سوم تا جای که ما میبنیم در این طویله خانه بدون جند خر و چند مرده گاو چمن ببرک با همان عادت های سابقه اش که مرده گاوی می‌کرد در خیمه زن اش را به یکصد پنجاه افغانی .....و خودش همرای چکش و چاقو در عقب خیمه همرای بروت های دبل و قرقل زرد ایستاد میبود و حالا همان پولهای حرام که از پاره شدن ‌‌‌‌‌‌؟؟؟؟؟ به دست اورده و دزدی نموده بالای خرهای دیگر خود تقسیم میکند و رایه خریداری میکند ولی فهم و انسانیت را از کجا خواهد خرید و شما باید به زود ترین فرصت DNA تان را معاینه کنید و پدر اصلی خود را پیدا نماید چون نشود که همرای پدر اصلی دشمنی کنید و همرای پدر نامشروع خود دوستی

>>>   جناب صالح!
تو هم جهاد و مقاومت را به گروگان نگير. به همه معلوم است كه نه جهادي استي نه مقاومتي . مسعود رحمت الله عليه هم ترا بسيار بد ميديد كه حتي فرموده بودند كه ترا در نزديك هايش اجازه امدن ندهند. ولي حالا از نام ان بزرگوار كه به گرد بوت هايش هم نمي ارزي استفاده سو كرده و جهاد و مقاومت را به گروگان گرفته اي. چرا؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است