چرا خانم ناهيد نمي داند خليلزاد کیست؟ (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۸    ۱۳۹۸/۳/۲۱ کد خبر: 159058 منبع: پرینت

ناهيد در عكسي كه از خود با خليلزاد منتشر كرده است چنين نوشته است «اولین قدم برای یک صلح پایدار این است که مطمئن شویم همه‌ی صداهای سیاسی و اجتماعی همنوا و منتقد در جریان پروسه‌ی صلح شنیده و احترام می شود» بنظر مي رسد متن را بيشتر براي عكس و يك نوع حقارت خود و افتخاري كه نصيب اش شده است با خليلزاد ديدار كند انتخاب كرده است نه براي ابراز عقيده اش در مورد صلح با تروريست ها!

هرازگاهي از كساني كه انتظار نداريد چيزي مي بينيد و مي شنويد انگار شبيخون مي زنند قلب ات را مي شكافند خون ات را مي دوشند كالبد بي روح و پژ مرده ات را تجزيه مي كنند. در اين سياهي نمي دانيد دوست و دشمن هدف و مقصد همراز و همرزم كيست! اگر اين جمله در مورد صلح با طالبان را از زبان افرادي كه در پارلمان نبوده اند اطلاع از وضعيت و عوامل جنگ ندارند يا به نحوي در كنار پشتونيست ها براي بقاي شغل خود كه چهار صبا بيشتر باشند بشنويد مهم نيست مهم اين اين نوع اشخاص كه مي دانند و بارها از دولت تك قومي و برنامه هاي آن انتقاد مي كنند يك باره تغيیر جهت مي دهند تورا آزار مي دهد.

مگر خانم ناهيد نمي داند خليلزاد شخصي است كرزي را كمك كرد تا غير پشتون ها را به حاشيه براند، طالبان را دوباره نزد غربي ها جان بخشيد در غرب لابي گري كرد بزرگان آنها را از زندان آزاد كرد حتي دوستم را تهديد كرد با طالبان كاري نداشته باشد.

اگر همين آقاي خليلزاد لابي گري نمي كرد اثري از طالبان و ديگر گروهاي تروريستي نبود، فرزندان جوان اين سرزمين بدست تروريست ها سر بريده نمي شدند آنگاه شايد اين عكس يادگاري افتخار داشت كه با يك هم وطن خود مي گرفتيد و نشر مي كرديد نه مانند امروز كه براي آدم با وجدان و ميهن دوست نه تنها افتخار دارد بلكه باعث شرمندگي و سر افگندگي است با چنين دلالاني عكس بگيرند.

گل امیری


ناهيد خليلزاد

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ناهید
خلیلزاد
نظرات بینندگان:

>>>   عکس گرفتن در آغوش یک وطن فروش مایه شرمندگی است نه افتخار کاش زره از شرم در وجود این افراد میبود

>>>   اقایی شیر فروش این را باید بدانید خلیلزاد کرزی را کمک نکرد ولی کرزی احمق دست را همرای دزدان ‌وچپاولگران مسعود بز یکی کرد و افغانستان را چور وتالان نمود و این آرمان را که شما شیرفروشان وند باز دارید دیگران نباشد وشما هرکاری که خواسته باشید بکنید این خاک افغانستان است کولی هاباید این آرمان رابه گور ببرند دزدان امتحان خود را داده است دیگر باید خیال چور لچری ولندغری را از سر دور نماید و مانند یک انسان و به سر خم زنده گی نماید

>>>   أميري ....، خانم ناهيد خوب ميداند چه ميكند، او از چهره هاي فعال سياسي نسوان افغاني شناخته شده است ، از همين سبب مورد حساب جهانيان در أمور مربوط افغانستان است.

>>>   درموردناهید که یک زن دانش مندما است چیزی نمیگویم ولی اگرقضاوت کنیم شاید قبل ازوقت بوده باشد.
عثمانی

>>>   خانم ناهید فرید فقط خواسته است تا یک عکس فیس بوکی بگیرد و خود را با سفارت امریکا نزدیک کند تا در اینده کدام چیزی شود و بس .

>>>   قل امیری جان تو خبر نداری ناهید از حالا نیست که خلیزاد اوره میشناسد از وقت ماستری گرفتن ناهید جان در امریکا با هم اشنا شدن ای که چی‌جوری اشنا شدن از خوده ناهید جان پرسان کن .
پروانی

>>>   او خلیلی زاد را می شناسد از قدیم رفیق بوده اند این خانم شاید با شوهرش چنین عکسی نگرفته باشد. شما بی خبرید بغل در بغل پیام دارد.

>>>   برای خانم ناهیدجای بسیارافتخاراست که بایک امریکای افغانی الاصل عکس یادگاری گرفته وجهت تیم دادن به دست نشرسپرده است ، این کدام افتخارنیست بلکه یک سرافگندگی است
شما هم نظربدهید

>>>   غعلا در افغا نستان همه زنکه بازان یکجا شده اند و خوب عشق می کنند

>>>   فکر کردید که ناهید هم یک وطن پرست هست نه خیر این هم سنگ وطن فروشان را برسینه میزند
غفوری

>>>   خانم‌ناهیدعمدا باهاش عکس انداخته که افتخارکنه باخلیلزاده .....داشته

>>>   واقعیت
نه تنها ناهید فرید بلکه کته کته و لُک لک اینها چنین زبون هستند و از چنین حقارت سیاسی رنج میبرند.
حیف حیف

>>>   خليلزاد کیست؟ مزدور امریکا.

>>>   خانم ناهید خودش به اقسام و انواع امراض .....گرفتار است بینی مامردم هرات را در پیش جهانیان برید به هر صورت اگر به پیشینه خانم ناهید مراجعه کنید برای تان ثبوت خواهد شد که ایشان .....خوب ندارد و هرگز از ایشان توقع کارهای خوب نداشته باشید
میلاد از شهر باستانی هرات

>>>   خانم ناهید یک شخصیت عالی و یک وکیل با عزت در مجلس نمایندگان است . هر گونه سخن خلاف اخلاق در موردش ارتباط به شخصیت نطر دهنده دارد.

>>>   افغان پیپر با نهایت تاسف و تاثر مطلع شدیم حضرت آیت الله محقق کابلی مرجع تقلید شیعیان افغانستان رحلت نموده اند شایسته بود شما از ایشان یاد و خاطری میکردید شما خبرگزاری هستید و باید اولتر از همه آگاه باشید و خبر را نشر نمایید
به تمام هموطنان و خصوصا شیعیان تسلیت میگویم

>>>   اوغان های فاشیست نه برای خود مصدر خدمت شده اند نه برای دیگران خلیل یهودزاد هم مانند غنی و خرزی یک فاشیست و یک ناموس فروش اوغان است اوغان نه حثیثت دارد نه عزت و نه آبرو . لعنت بر قانونی خبیث که قدرت را به دستان خود به این وطن فروشان غلام زاده در بن تسلیم نمود اوغانهای نمک حرام هرگز از کسی نمیشوند حتی خودشان.

>>>   خلیل زاد به بهانه صلح در دو ماه یکمرتبه به کابل می اید و عشق و محبت همرای زنان می کند باز گم می شود
در افغا نستان همه روز خود را تیر می کنند و همه عیاشی می کنند در غم ملت اگر می بودند در طرف یکماه هم صلح می امد و هم امنیت

>>>   کدام شخصیت کسیکه با یک مرد نا محرم عکس بگرد ایا اوزن مسلمان است

>>>   نظر دهنده دوهم {2} !
شیر فروشی هیج عیب و عار و شرمساری نیست بلکه افتخار است که از فروش شیرحلال رزق حلاق کسب میکند . این کار هزار ها مرتبه شرف دارد نسبت ناموس فروشی و خاک فروشی و انتحار و انفجار انسان کشتن و زرع کوکنار و ترویج مخدرات ! بدون شک وتردید .....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است