انتخابات بدرد امروز افغانستان نمی خورد!
به این انتخابات دل خوش نکنید! یقین بدارید که اگر انتخاباتی در کار نباشد به مراتب سنگین تر و آبرومندانه تر خواهد بود، تا اینکه به تقلب و جعل و تزویر قبیله، وجهه قانونی داده شود 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۱    ۱۳۹۸/۳/۲۱ کد خبر: 159052 منبع: پرینت

زمانیکه با برگزاری انتخابات در افغانستان مخالفت کردیم، امروز را می دیدیم! روزی که دیگر بر همگان ثابت شده است انتخابات بدرد امروز افغانستان نمی خورد. شاید برای آیندگان در این سرزمین انتخابات معیاری برای سنجش افکار عامه پیرامون انتخاب باشد اما در این مقطع زمانی انتخابات بیشتر ناامنی و رسوایی ببار می آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)در انتخابات های گذشته به وضوح مشاهده گردید، در کشور اشغال شده افغانستان که سردمداران آن جیره خوار و گماشته شده های دیگران اند، کلماتی مانند استقلال و انتخابات و منافع ملی معنی ندارد و بیشتر از این کلمات برای فریب افکار عامه مردم استفاده می شود.

در هر دوره از انتخابات که در این کشور برگزار شد، بجای اینکه برای مردم امید به آینده پررنگ تر بسازد، جامعه را به یاس و ناامیدی سوق داد و آرزوی مردم ما را برای رسیدن به یک زندگی آرام و راحت به آینده ای تاریک و مبهم بدل کرد.

هر دوره از انتخابات بدتر از دوره قبل همراه با جعل و تقلب گسترده تر و شرکت کمتر مردم دایر می گردد و در اخیر برای برگزار کنندگان آن باعث آبرو ریزی و رسوایی می شود.

در دوره های پیشین افرادی به مراتب پخته تر و آگاه تر از افراد و مسوولان کمیسیون انتخابات اکنون بودند اما در هر دوره بدتر از قبل هم پروسه انتخابات مفتضح شد و هم مسوولان و کمیشنران آن بدنام گردیدند. این دوره که هم مسوولان و سران کمیسیون انتخابات و هم کمیشنران آن به مراتب ساده تر و نا آگاه تر از افراد دوره های قبل هستند، ببنید چه افتضاحی بروز خواهد کرد و چقدر انتخابات به نفع سران قبیله و فاشیزم مهندسی خواهد شد.

در هر دوره از انتخابات به مردم وعده داده شد که انتخاباتی کاملا شفاف و بدور از تقلب و جعل برگزار می شود اما در اخیر هر دوره از انتخابات همگان شاهد بودند که بجای شفافیت و استقلالیت، روش های جدید تقلب و جعل رونمایی گردید و یکبار دیگر زور و زر حرف اول نتایج انتخابات را می زد نه آرای مردمی!

در انتخابات پارلمانی اخیر به برخی از نامزدان انتخاباتی گوشزد کردیم که این انتخابات بمراتب از گذشته بدتر و با تقلب بیشتر به پایان می رسد و چنانچه شما قصد نماینده شدن در این دوره را دارید باید به یکی از سران اصلی قبیله نزدیک شوید تا با پول و پارتی بتوانید به مجلس آینده راه پیدا کنید. اما کو گوش شنوا؟ اینها بازهم مانند گذشته فکر می کردند که ملاک در انتخابات رای مردم است در حالیکه از اول مشخص بود تنها موردی که در انتخابات افغانستان مدنظر گرفته نمی شود، آرای مردمی است.

در هردوره از انتخابات، نامزدان انتخاباتی تحت تاثیر تبلیغات روانی سران قبیله قرار می گیرند و باور می کنند که انتخابات در افغانستان با رای مردمی به نتیجه می رسد، در حالیکه تاکنون چنین نبوده و از این پس نیز چنین نخواهد بود!

پس بیایید و به این انتخابات دل خوش نکنید! یقین بدارید که اگر انتخاباتی در کار نباشد به مراتب سنگین تر و آبرومندانه تر خواهد بود، تا اینکه به تقلب و جعل و تزویر قبیله، وجهه قانونی داده شود.
لطفا چشمان خود را باز کنید و واقعیت های موجود در جامعه امروز را بدون توجه به تبلیغات قبیله ای فاشیزم بنگرید تا مردم هم به شما اعتماد کنند و بیش از این دنباله رو طرح های مهندسی شده فاشیزم سرگردان نباشند!

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
کمیسیون
نظرات بینندگان:

>>>   حرف دقیق است ! تجربه ثابت کرده است و مردم سخت نا امید اند.

>>>   برگزاری نمایش دیگری بنام انتخابات زیر نظر این رژیم و با این کمیسیونها و در حالیکه اشرف غنی، خود نامزد انتخابات است،بیهوده و غیر ضروری است.
انتخابات باید به این شرط برگزار شود که اشرف غنی، نامزد انتخابات و در راس رژیم نباشد.در صورتیکه اشرف غنی هم نامزد انتخابات است و هم بگونه‌غیر قانونی در راس رژیم نشسته است، نامزدان دیگر بجای صادر نمودن اعلامیه های پیهم و تعین ضرب الاجل های نا روشن بهتر است با یکصدا انتخابات را تحریم کنند و از مردم بخواهند از ثبت نام و اخذ کارت رای دهی و مراجعه به کمیسیونهای انتخاباتی زیر نظر رژیم پرهیز کنند. در غیر آن تجربه تلخ و خونین انتخاکباد ۲۰۰۹ و انتخاکباد مجلس تکرار خواهد شد.
پیش از برگزاری انتخابات سرنوشت اشرف غنی که اینک بیشتر از یکماه بگونه غیر قانونی بکار ادامه داده است، و این رژیم فاقد مشروعیت قومی باید روشن شود.
Ahmad Bahar Chopan

>>>   Najib Salam
انتخابات ریاست جمهوری تحت مدیریت تیم غنی یک مضحکه ی بیش نیست ، انتخابات را غنی مدیرت خواهد کرد و پنج سال دیگر به حکومت خود ادامه خواهد داد ، برای آنکه غنی به این موفقیت دست نیابد، انتخابات باید تحریم شود . اگر انتخاباتی هم می شود باید تحت اداره ی یک حکومت موقت و عبوری که اعضای آن به دور از تاثیر نامزدان ریاست جمهوری باشند شکل یابدو یا هم رهبری این حکومت موقت به یک کمیسیون مختلط با اعضا و سهم مساوی از تمام نامزدان ، نهاد های واقعی جامعه مدنی تشکیل شود تا کسی به تنهای قادر نباشد تا پروسه انتخابات را به نفع خود مدیریت کند . در غیر آن انتخابات تنها برای مشروعیت بخشیدن یک دوره ی دیگر برای غنی خواهد بود .

>>>   امی غنی یا از سر و‌کون دیوانه است ویا اینکه امریکای ها ریاست جمهوری دایمی را برایش وعده داده اند !
کشور را گل و گلزار می کنه تا دو سال دیگر !
خدا مردم اوغانستان را بخیر ببخشد .

>>>   بعضى از حرف هاى رهبران افغانستان به فكاهى مى ماند.
از روزى كه اروپايى ها از زبان ولسمشر افغانستان خبر شده اند كه كابل تا دو سال آينده به يكى از تفريگاه هاى بزرگ تبديل خواهد شد، جهانگردان اروپايى همه عزم سفر طرف افغانستان را نموده اند از همين حالا تكت هاى هواى و زمينى شركت هاى بزرگ جهان گردى بسوى كابل تا دو هزار
و بيست و يك تقريبأ تمامأ ريزرف شده است.
شركت هاى توريستى در اعلانات به تكرار مى نويسند: عجله كنيد فرصت را از دست ندهيد.

"تا دو سال آينده كابل به تفريگاهى بزرگى تبديل خواهد شد"
آخر آنقدر دروغ شنيديم كه هيچ جاى براى باور نمانده است.
خدا كند اين بار راست باشد.
باری ضیا

>>>   تحریم انتخابات از سوی شورای نامزدان ریاست جمهوری نماد از سرخوردگی، بی برنامگی و قبول شکست در مقابل اشرف غنی احمدزی است!

در تاریخ افغانستان بدنام تر ، فاسدتر و متعصب تر از اشرف غنی احمدزی در درون ارگ کمتر زمامداران وجود داشته است، رسوایی سکس در بدل چوکی، ترویج فرهنگ سکس، سهمیه بندی علم و دانش، فساد گسترده در ادارات دولتی و رهایی ۹۰۰ تروریست از زندان ها کافی است که نامزدان شورای انتخابات ریاست جمهوری از آن در پروسه تبلیغات انتخاباتی برای شکست تیم تابوت ساز استفاده اعظمی نمایند.

شورای انتخابات نامزدان ریاست جمهوری با اعلام تحریم انتخابات عملاً شکست را در مقابل اشرف غنی احمدزی قبول می کنند که نفس این اعلام برای تیم سکس ساز به مثابه برد تکت لاتری است، تیم سکس ساز اصلأ از خدا می خواهند که نام از انتخابات برده نشود و بدون انتخابات در قدرت باقی بمانند و پول انتخابات را برای خرید بعضی تیم های انتخاباتی مصرف نمایند و حتی امکان آن وجود دارد که کسانی در درون شورای نامزدان انتخابات ریاست جمهوری به اشاره ارگ در بدل یک معامله چنین پیشنهاد را مطرح کرده باشند.

گزارش هایی که از ارگ به بیرون درز کرده است حاکی از آن است که ارگ برای خرید هرتیم از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نرخ تعیین کرده اند، گفتگو و معامله در جریان است و کار بالای شکست و ریخت تیم ها به شدت در جریان است و گمان آن می رود که جنرال دوستم، عطامحمد نور و محمد محقق از معامله بیرون بمانند و بالای سر هرکدام دیگران برا معامله نرخ های جداگانه مطابق به جایگاه آنها گذاشته شده است و به زودی معلوم خواهد شد که چه کسانی خرید و فروش می شوند؟ و یا اینکه پلان اشرف غنی احمدزی را خنثی نموده و ایشان را با ایجاد یک حکومت موقت تعویض می نمایند.

حسن علی عدالت

>>>   محمد نسيم جعفری
تحریم انتخابات.
شورای هماهنگی کاندیداهای ریاست‌جمهوری تهدید کرده‌اند، اگر غنی به خواسته‌ی آنان تن ندهد، آن‌ها انتخابات ریاست‌جمهوری را تحریم خواهند کرد.
اتفاقا این امر به سودی غنی خواهد بود؛ زیرا اگر انتخابات برگزار نشود، غنی هم‌چنان به صورت غیرقانونی به حکومت خود ادامه خواهد داد؛ مگر اینکه ایشان از سوی جامعه جهانی تحت فشار قرار گیرد تا انتخابات را برگزار کند، آنگاه ممکن است، تحریم انتخابات غنی را وارخطا کند.

>>>   حیف مصرف پول وآسیبی که به رای دهندگان میرسد نتیجه چنین اعلان میشود:
بعد از شمارش آرا معلوم شد که جلالتماب اشرف غنی 53 فیصد رای را بدست آورده است بنا به اساس ماده چندم قانون اساسی بحیث رئیس جمهور افغانستان برای پنج سال دیگر شناخته میشوند ریاست واعضای کمیسیون انتخابات این پیروزی را برای جلالتماب اشرف غنی تبریک وتهنیت عرض مینماید وتوفیق مزید شانرا درخدمت به وطن از خداوند متعال استدعادارد
رئیس کمیسیون

>>>   چگوارا مي گويد: ما آدمهای احمقی نبودیم، ساده بودیم و از روی سادگی به احمق ها اجازه دادیم
تا در زندگی مان دخالت کنند ...

>>>   همه بدبختی هایما درهمین چندجمله خلاصه شده دلت که میدانی دل که نه
دلت که متعصب خطابم میکنی دلت که نه حقیقت همین است دست نویسنده بیدرد
حقيقت تلخ !
—بيا سرباز باش اما حق ندارى قاتل ات را دشمن بگويي چون افغان و برادر من است.
—تو سرباز باش از من دفاع كن اما طالب برادرم است.
—بيا از ارگ من دفاع كن اما حق ندارى به طالب حمله كنى .
—بيا سرباز و كارمند دولت باش اما حق ندارى وزير دولت و رييس دولت باشى .
—بيا سرباز، كارمند و حتى وزير من باش اما تصميم برايت من ميگيرم .
—طالبان تو را گروه گروه بكشد فقط با تاسف بسنده ميكنند اگر تو يك طالب را كشتى دادگاهى و زندان بايد بروى.
—تو سرباز حق ندارى سلاح سنگين بكار گيرى چون طالب افغان است اوگار ميشه (حامد كرزى) اما انها حق دارند هر نوع سلاح بكار گيرند.
سرباز كه دستگير طالبان شد گردن اش را ميبرند اما طالب كه دستگير شد در گروه هاى ٦٠٠ و ٧٠٠ و ٨٧٨ نفرى رها ميشه .
—تو سرباز همراه پوسته ات توسط همين قوم پرستان به طالب فروخته ميشوى يا توسط همينها از پشت ترور ميشوى و اگر از حقوق و رهايي طالب اعتراض كردى مثل فؤاد اندرابي به قتل ميرسى.
—رييس المپيك فوتبال يك دختر اتهام وارد كرد فردايش اخراج شد امروز بيش از ده نَفَر از حكومت خود غنى ارگ را متهم به فحشا و رشوت جنسى كرد اما هيچ كسى اخراج نشد .اين بجز قومپرستى چيست ؟
—نماينده لوگر زن شوهر دار را فرار داد تا امروز به كار اش ادامه ميدهد و كسي هم از وى پرسان نكرد چرا ؟
—مسلميار و راننده اش با اسناد جاسوسى گرفتار شد اما هيچ نوع اقدام نشد.
اختر لچك در مزار با اسناد و شواهد دست به دزدى زد اما هيچ اقدام نشد
—ميرويس بغلانى و ملا تره خيل كه به راهزنى و چپاول متهم است هيچ اقدام عليه شان نميشود اما على پور از باميان دستگير شد و سليم كندز از خان اباد دستگير شد چون غيره بودند.
تا به كى قومپرستى ؟؟؟

>>>   عزیزالله آریافر
جامعه‌یی‌که در آن معیارهای عام و مستقلی برای شناخت «حق» و «راستی» وجود نداشته باشد و ملاک حق‌شناسی، باورهای شخصی و منافع افراد و گروه‌ها باشد، آن جامعه در قعر ذلت و فقدان شخصیت، سقوط کرده است.
در جامعهٔ ما بسیاری از افراد نظر به وابستگی‌ها، موقعیت‌ها و منافع خود، بی هیچ آزرمی حق را به جای باطل و باطل را به جای حق می‌نشانند. و هر روزه جام و جامه بدل می‌کنند.
در این جامعه راستی و نیکی و انصاف در غبار فرصت‌طلبی‌های سودجویانه، بی‌ثباتی اخلاقی و جابجایی مداوم «ماش های سیاسی»، گم می‌شود.
بنائن تا زمان بازگشت شخصیت مستقل و وجدان بیدار در جسم و جان جامعه و افراد و کاربرد معیارها و سنجه‌های ثابت برای شناخت و پذیرش حق و انصاف، این جامعه همچنان در خلائی میان بودن و نبودن باقی خواهد ماند.

>>>   محمد اسلم سلیم
آزادی طالبان از زمان کرزی آغاز شده !
فراموش نکنیم در زمان کرزی حدود 500 طالب را از زندان کندهار تحت پوشش اینکه فرار کردند ، آزاد نمود و چندین بار چنین عمل تکرار شد.
اشرف غنی جرگه مشورتی را بهانه قرار داده و صدها تن تروریست طالب را علنی و مخفی شبانه و روزانه از زندانها رها میکند و به هیچکس جواب پس نمی دهد.
اینها فقط میخواهند صفوف طالبان را تقویت کنند،
چه تضمینی وجود دارد که غنی از این تروریست ها علیه مخالفینش استفاده نه میکند.

>>>   وقتی که نهادهای جهانی عدالت خواهی کنند!
قضیه جنرال دوستم، کرام الدین کرام و.... اقوام غیر پشتون بررسی می‌کنند وتحریم‌ها بالایشان وضع می‌نمایند. اما پرونده ۲۸۰ملیون دالر رولا غنی، زاخیلوال، اکلیل حکیمی، فاروق وردک و تجارت جنسی ارگ در پیچ فسادهای زشت‌تر پنهان واکثرن پاک می‌شود، و مجرمین مقام‌های حکومتی را نیز تصاحب میداشته باشند.
این را می‌گویند نهادهای بررسی کننده بین المللی عدالت پسند، حق‌مدار و نظام‌داری دموکراسی، که غربی ها اینجا به تطبیق آورده اند.
#دوستان عزیز لطفا پیام مرا به ریس دولت وسیله شوید

۱_آقای غنی قانون تنها بالای اقوام غیر پشتون
تطبیق میشود؟
۲_اگر همین پرونده فحشا بالای ریس اجراییه اتهام بسته میشود شماها این‌گونه سکوت اختیار میکردید؟
جاوید کوهستانی

>>>   بهترین راه حل مشکل اینست که از انتخابات صرف نظرشود وغ برای هریک از نامزد ها چوکی واز کد 91آنهارا مستفید گرداند
با هریک از نامزدان جداگانه مذاکره کندکسانی مکه پول می خواهند برای شان از کد 91 پول پرداخت شوذد کسانیکه چوکی می خواهند برای شان وزارت سفارت مشاوریت داده شود ودر آخر همه از نامزدی انصراف کنند وقتی غ تنها نامزد باشد بدون تقلب وبدون امرخیل برنده اعلان میشود
ر

>>>   بايست متوجه گرد يم که به اساس چار اصل دولت قانون (استقلاليت مردم٬ آزادى عدالت و اخلاقيت = قانونيت) دولت فعلى افغانستان مشروعيت دينى و دنيايى ندارد.

"مشروعيت" دولت فعلى افغانستان بر پايه زور (پاور) و پول دولتهاىهاى خارجى تحميل شده و همانا اشغالگران که بر اساس دکترين سياست امپرياليستى نوين فابريکه تفکر که تحت نظارت ژيبگنيو برژنسکي، مشاور امنيت ملي امريکا تا اينکه در پشاور خود را ناجى اوغان و تخريبگر شوروى اعلان کرد با همکارى پاکستان، تفکر نوين وهابيت و جريان سلفي گري القاعده و گروهاى تروريستى عربها و پشتون ها ى طالبان و انشعابيون الفاعده گروه شاهين هاى امريکا شدند و باند چار برادر پشتونتبار براى چپاول منابع زير زمينى کشور مى بايستند حاکمان قانونى بينى خميرى دموکراتيک شود: جلالى - خليلزاد- - کرزى او غنى. اين تيم پشتونتبار نامهاى نو مانند سماروق بيرون مى کنند. و حاکم از هميي قماش ها فقط پوشش نو مى شود اما آدمک غلامک امريکايى ايست. ( به ياد داريم متل تبديلى پالان خر بلى اين اشخاص را ما به هيچ وجه خر نمى ناميم انسان اند ازذات آدم ولى ظالم اند)

بهتر است دشمن عمده معلوم شود که کى ها اند! آقايان اگر پابوس حاکمان اصلى پشتونيست اوغنى زى نمى بودند شعار برای ایجاد یک جبهه اتحاد ودلبستگى و همبستگى سراسرى کشور مطرح مى کردند.
جبهه اتحاد ودلبستگى و همبستگى سراسرى کشور متشکل از همه مردم و ملیت ها اقوام و مردان زنان و وحدت عمومى مردمان پشتون وتاجيک واوزبيک و مليتهاى مندرج و غير مندرج قانون اساسى ولى همه تباران ساکن پارسى زبانان وغيرپارسى زبان با اديان و مذاهب گوناگون و مردمان غيراسلامى را در بر مى گرفت.
آقايان که در جمله تفرقه اندازان اند. "تفرقه انداز و حکومت کن" سياست ظالمين و چپاولگران و غلامان شان اند: همين باند چارنفرى است.

ما سياسون فلسفه اى دموکراتيک بنيادى مردمسالارى مسوول در برابر مردمان مظلوم هر مليتهاى سرزمين خورشيد هستيم. نام افغان در پيشوند ستان عادلانه - آزاد و مستقل و اخلاقى و قانونى نيست. نام افغان در پيشوند ستان
حاکمان افغان تباران (پشتون) و افغانشده گان (غلام بچه هاى حاکمان پشتون) را دشمنان اصلى مردمان شريف بخش امروزى سرزمين آريانا توريانيان وهندوان مى شماريم که بخش خاورى آن سرزمين خورشيد وسرزمين مهر وهفت شهر عشق. مهرو محبت و عشق و "مينش" و "منش "(پارسى ميانه دل و يا قلب مظهر و نماد عشق مينه پشتومعنى مى دهد ) . مردم پشتون دل و جان ماست و قهرمانان پشتون وحدت خواه سرا سرى دوستان اصلى ما اند.
هر ظلم ايکه به قدرت رسيدن غير پشتونان به مردم مظلوم پشتون از سوى حاکمان انجام شود عليه حاکمان خود بر مى خيزيم تا چهار اصل فلسفى قدرت قانونى و مشروع بودن دولت پا بر جا باشد.
ایجاد یک جبهه اتحاد ودلبستگى و همبستگى سراسرى کشور کل مليتهاى سرزمين ضرورت تاريخى و سياسى و آزادى واستقلاليت اقتصادى ... است

>>>   اشرف غنی در طی پنچ سال حکومتدار 95 درصد ناکام بوده
غنی انسان شرارت انداز وحشت وجنایت کار و متعصب اهل کار نیست به امین خاطر است که مملکت ما را درآتش سوختاندو میسوزاند. درطی پنچ سال حکومت غنی از 442 حمله انتحاری 180 هزارنفر کشته و 45 هزار سرباز وطن شهید و در کابل تنها 150 ساختمان اثر انفجارتخریب شده است.
چون بود اصل گوهری قابل
تربیت را در او اثر باشد
هیچ صیقل نکو نخواهد کرد
آهنی را که بد گهر باشد
خر عیسی گرش به مکه برند
چون بیاید هنوز خر باشد
حقیت زندگی مردم کشور عزیزم و اوضاع اقتصاد وسیاسی کشور به مراتب بدترو قابل تشویش است.غنی مانند کودن است که بر شاخچه درخت نشته ومصروف بریدن کند ه است و تاکنون درک نکرده که ختم این کار خود ش هم نبود می کند دارد.
غنی مغز متفکر شرارت هم جامعه را بطرف نابودی سوق و می دهد چرا گفته اند که کار به اهل کار سپرده شود این غنی روانی اهل کار نیست به امین خاطر هداف لر و بر 45000 ایده پوچ غنی شرات انداز در منطقه سرباز جوان وطن توسط ترویستان تربیت یافته پاکستان در طی چهار سال حکومت بی برکت این شخص روانی جنایت کار و متعصب و قدر طلب کشت شده اند.

غنی چگونه خود را از محاصره مردم غیور ما به دلیل بی عاطفه گی در قبال هزاران قتل عام سربازان شجاع و مردم بی دفاع توسط تروریستان از زندان رها ساخته خود نجات می دهد؟
مغز متفکر شرارت انداز بایده ای اقدار تک قومی که با مردم ما یک روز با زبان صادقانه و انسانی ادبی حرف نزده است و هر واژه که از دهان اش بیرون می شود جز از گذافه گویی چرندیات، هزیان و توهین به مردم شریف ما نیست.
غنی شوونیست تک قوم گرا خود کامه چهل سال که بیرون از وطن بوده نه به مذهب مردم باور دارد و نه به فرهنگ و عادات مردم آشنایی دارد چگونه مردم غیور با دیانت ما بر او احترام بگذارند؟
غنی عوام فریب دروغگو که غیر از جیغ زدن و رفتار روانی و گزافه گویی آن هیچ جذابیت برای مردم قاقل و دانا چیز فهم کشور ندارد؟

غنی شرات انداز دست نشانده جانکری که ارگ را با اطرافیان اش یک باند ما فیایی به آشیانه شیطانی و مدیریت توطیه علیه اقوام به اقوام تبدیل کرده با کدام جرات از مردم شریف با دیانت ما کمک می طلبد؟
غنی تروریستان را برادران جان برابر خود می شمارد و از زندان ها آزاد می سازد به کدام وجدان از مردم کمک می خواهد؟
غنی مصنوعی بی عاطفه که در غم و اندوه مردم عزادار شریک نمی شود و در کنار مردم قرار ندارد با کدام رویی به مردم شریف ما رجوع می کند؟
اشرف غنی انسان از خودراضی قبل از اینکه از روی درماندگی به مردم خطاب کند باید به خود خطاب کند که او کیست« انسان شرارت » ؟
مردم از تو غنی بی عاطفه مدریت سالم , صداقت سیاسی , عدالت, سپردن کار به اهل کار , امنیت , فقرزدایی « فقر يكي از خطرناك ترين پديده هاي اجتماعي است كه مي تواند حيات اقتصادي، سياسي و فرهنگي ملت ها ی شریف ما را تهديد كند » , برنامه ریزی برای مسیر شغلی افراد بر مبنای برآورد های عینی از نیاز های آتی و اسعداد های بلقوه و ارزیابی عملکرد افراد متخصص باتجربه می خواهند و به همین دلایل مردم نا جارشده اندکارت به استخوان رسیده دست به قیام زده اند.

او مردم غیور بادیانت اکثریت این حاکمان قدرت طلب ما نند غنی عبدالله دروغ گو هسستند ، چون معمولا دروغ بعد از مدتی آشکار میشود و انسانها دروغگو بی برنامه در بین مردم رسوا میگردد.
باید گفت نجات اشرف غنی و عبدالله از انزوای چهار دیوار ارگ صرفا با استعفا و معذرت خواستن از مردم افغانستان.

ادامه رهبری این حکومت تنبل و سست ٍ ضعیف بی نظم و بی برنامه در مدیریت امور رفا ه و آسایش شهروندان قضاوت به دست شما هموطنان ! اشرف غنی باید شرایط برای پذیرفتن صدها کادر و ده ها داکتر علوم در هم بخشها سکتوری که دارای طراح های جامع هموطنان ما در خارج وجود ادرد آماده می کرد نه کرده است , خواهشم ایسنت که هموطنان آگاه و قلم بدست

>>>   کسیکه خود در نتیجه تقلب و خیانت های انتخاباتی در راس قدرت رسیده باشد چگونه زمینه یک انتخابات شفاف و بدون تقلب و بدون خیانت را مهیا خواهد کرد؟
غنی کوچی هیچگاهی نمیخواست کمیسیون های سالم انتخاباتی را ایجاد کند و هیچ زمانی نمیخواهد انتخابات بدون تقلب و بدون خیانت عملی گردد، چون در آنصورت نه خودش خواهد بود ونه هم این مخکش های احمقش.

>>>   تمام ملت افغانستان باید بدانند که انتحابات اینده ریاست جمهوری قبل از قبل توسط عمر خیل مشاور ارشد غنی طرح ریزی شده که همان ګوسفندان است و همان انمتخابات تقلبی . پس وظیفه تمام مات است تا این تقلب را ازحالا تحریم سازند
و هیچکس پای صندوق ها رای ګیری نرفته و انګشتان خویش را قطع ننمایند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است