رقبای غنی مات می‌شوند!
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۰۵    ۱۳۹۸/۳/۲۰ کد خبر: 159050 منبع: پرینت

غنی به صورت غیرقانونی، به دادگاه عالی دستور داد تا مدت ریاست ایشان را تا زمان انتخاب رییس‌جمهور جدید تمدید کند، رقبای غنی به جز غالمغال دیگر هیچ کاری نتوانستند.

اکنون روند ثبت‌نام واجدین شرایط رأی‌دهی شروع شده و غنی انتخابات را مطابق میل خود مدیریت و همانگونه که نظر خود را در انتخابات پارلمانی به کرسی نشاند و با نادیده‌گرفتن آرای مردم، بسیاری از وکلا را به صورت انتصابی پیروز اعلام کرد، در انتخابات ریاست‌جمهوری نیز خود را پیروز اعلام خواهد کرد و رقبای او هیچ کاری نخواهند توانست.

باوجود همین کمیسیون و با وجود همین سیستم انتخاباتی، غنی بدون تردید و صد در صد پیروز انتخابات اعلام خواهد شد، زیرا آرای مردم خوانده نمی‌شود.

نوت: داوودزی که خود را رقیب غنی می‌پنداشت و‌ مدت‌ها یکعده را به خود آویزان کرده بود، با گرفتن دبیری شورای صلح با غنی هماهنگ گردید و اکنون با استعفا کردن از مقام‌اش، ریاست ستاد انتخاباتی تیم تابوت‌ساز را برعهده می‌گیرد.

محمد نسيم جعفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رقبای غنی
داوودزی
نظرات بینندگان:

>>>   داکتر اشرف غنی برنده اصلی انتخابات ریاست جمهوری است وبرای 5 سال اینده زمام امور کشور رابه عهده خواهد داشت بخاطریکه برای فعلآ هیچ بدیلی برای شان وجود ندارد ودر مقابل کاندیدانی که دیگر ریاست جمهوری همه شان یا معلول و معیوب هستند ویاهم امتحان خودرا به ملت داده اند وملت مسلمان افغانستان از اکثریت انها نفرت دارند وهرگز رای خودرا به نفع انها به کار نخواهد برد
خاکسار از نیمروز

>>>   جعفری! چرا راست گفتی!
میگزاشتی که کمی دگر هم امید میداشت!
این معلومدار است که رای از غنی است زیرا چهره های متباقی یا هیچ ان ویا روسیه ملت!
کاندید ملت غنی است وبس! و کامیاب!

>>>   در آخر شاید از دونفر یکی برنده شود یا اشرف غنی ویا حکیم تو.رسن ! ازین دو حتما یکی برنده میشود ، اگر تقلب بود برنده غنی است واگر شفاف باشد صد درصد تورسن برنده است
ر

>>>   غ را آمریکا تقویت میکند هچ کس این شخص را شکست داده نمی تواند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است