فواد اندرابی از سوی زیارت شاه عابد ترور شد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۸    ۱۳۹۸/۳/۲۰ کد خبر: 159030 منبع: پرینت

جنرال اختر سابق رییس ارکان لوای اول قول اردوی ۲۰۷ گفته است: فرمانده فواد اندرابی چندین بار از طرف زیارت شاه عابد فرمانده لوای اول تهدید (شده بود) و اینبار در راس یک بلوک استعمال شد؛ سر انجام از طرف زیارت شاه عابد ترور شد.

زیارت شاه عابد چندین دوسیه قاچاق مواد مخدر، اختلاس مالی و ضعف مدیریتی دارد که منجر به شهادت پرسونل لوای اول گردیده است که اسناد و شواهد پیش من موجود می باشد و اگر دولت بخواهد حاضرم تسلیم کنم. نمیدانم که چرا این مختلس و قاتل ۷۰ ساله تقاعد نمی‌کند؟

پ ن: در طول سه سال گذشته سه فرمانده برجسته کندک ضد طالبانی هر یک شعیب بخشی نبی الله خان و فرمانده فواد انداربی و صدها پرسونل از طرف زیارت شاه در ولایت غور ترور شد ....دولت فاشیست خاموشی اختیار کرد.
نکته: ناگفته نباید گذاشت که زیارت شاه عابد از طرف مسلیمیار رییس مجالس سنا حمایت می شود.

حسیب الله حکیمی
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اندرابی
ترور
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غني و دستگاه سياه فاشيستی را در حلقه خبیثه به اطراف خو د جمع کرده است
غنى روانى و همدستانش همه جنايتكاران و دمنشان نخبگان تحصیل یافتگان اقوام غیر اوغان اند. هرگز نبايد به گزافی دروغ آنها اعتماد نمود. اين يك نمونه بسيار كوچكى از جنايات و مزوران روز به روز در جامعه ما غلام ترور آزادی خوا هان شهود است.
هوطنان شجاع از هیچ تهدی نه ترسید نیروهای جامعه جهانی کشور های دوست بخاطریکه از بین بردن ظلم , ستم , استبداد و برتری جویی قومی در کشور ما حضور دارند و بیداری ملت ها و نجات از استبداد این فرصت است و یک جانس طلای برای نجات وطن ما از دست حلقه های فاشیست و تروستان درون حکومت است و این فرصت را هموطن دلسوزو مبارزان شجاع دلیر راه آزادی از دست ندهید و باید تاحدی کوشید در این راه. نجات از ظلم وحشت قبیله کوچی قیام سرتاسری را براه بیندازند .

مبارزان , دلیر شجاع وطن یک روز حرکت قیام برای نجات از ظلم , استبداد , ستم برتری جویی قومی ازحلقه خبیثه فاشیست , شوونسم قبیله گرا بیگا نگان ناقل را از بیخ بنیاد برکنید, موا فقیت ابدی را در این کشور زیبا آفتابی نیاکان تان به پیروزی رسانید و ادامه هرروز ریختن خون پاک کود کان ، پیر و برنا بی دفاع ما در شهر ها و دهات باعث نابودی ملیت ما در سرزمین نیاکان ما است .
یگانه راه حل و بیرون رفت از این همه قتل و کشتارمردم بی دفاع ما قیام سرتاسری مردم افغانستان بر علیه بیگانگاه آتش نفرت است , هموطن عزیزم سکوت و محافظه کاری راه حل نیست، با جسارت با دلیری روی میدان آمده و بیاید.
البته نه باید فراموش کرد هموطن عزیزم من متعصب نیستم همزیستی وهمگرای که ازنیاکان فرهنگ دوست خود در این سرزمین خورشید ارث برده ام که بنی آدم اعضای یکدیگرند, که در آفرینش ز یک گوهرند. هزاره عزیز م , تاجیک عزیزم ، افغان عزیزم ، ازبک عزیزم و ترکمن عزیزم طراح طرح ها ی ترور عاشقان حراست وطن و نخبگان با ننگ و ناموس کشورعزیز ما از طرف یک حلقه خبیثه تروستی درون حکومت تک قومی فاشیستی صورت می گیرد که این باند جنایکار مافیاوی دورن حکومت کیست ؟

غنی مرد ِ چیغ و صدا و مرد بیمار و بدخوی و مرد غش و حیله و مرد دورغ گوی بی برنامه رفاه و آسایش است مرد تفرقه بين اقوام، ترور، ناامن سازی، قتل و كشتار و ... هم غنی به عدالت اجتماعى، برابرى اقوام و تبارها، دموكراسى، تقسيم مساويانه ثروت و ارزش هاى انسان ساز هیچ باور ندارد . چون او مغز گنیده تعصب شیطان اقوام شریف افغانستان را بنام پشون زبان دارانی , غلجی , اوغان , تاجیک , هزاره , از بیک و ترکمن جدا کرد بین مردم غیور دلیر شجاع مسلمان کشور عریرما نفاق قومی انداخته و هیچ کار بنیادی برای فقر زدایی و اشتغالزایی نکرده است

>>>   این قدر که می فهمید، خیر غیر پشتون ها را چه بلا زده، شما هم بروید انتحاری یاد بگیرید و یک یکی این پشاتین بی فرهنک را از سر راه دور کنید. جواب قتل قصاص است، در غیر آن قاتل به قتل تان هروز ادامه می دهد.

>>>   از این معلوم می‌شود که شما نیز شریک وند اندرابی بودید و حالا که مهره وند از بین رفته توطیه سازی میکنید اول شما اختر خان جواب وند خود را بدهید

>>>   .....غنی را با ال و اولادش چنین مصیبت را نصیب کند چون مسلمیار و دیگر افراد فروخته شده توسط همین مکروب تکنوکرات تمویل و حمایه میشوند وگرنه مثل اینه معلوم است که مسلمیار جاسوس پاکستان است .
بی غم

>>>   لشاکر نورزاد
هیچ جای شک وجود ندارد، چون ما وجود خائنین و جواسیس را در بین نظام و حکومت احساس میکنیم.
قسمیکه سریال های ترکی داستان و گذشته های تاریخی شانرا بروی تصویر به نمایش گذاشته اند، دیده میشود که خیانت پیشگی از زمانه های دور به نسل های بعد به ارث مانده.
ذات بد نیکو نگردد، چونکه بنیادش بد است.

>>>   وقتیکه جنرال های مسلکی و کار فهم وطندوست گروه گروه قبل رسیدن سن تقاعد شان جبران به تقاعد سوق داده شده اند و اما زیارت شاه همکار و همفکر مسلمیار خاین جاسوس که چندین بار ارتباط جاسوسی و خیانت بوطن ان برملا گردیده چرا و روی چه علت زیارت شاه نفرک مسلمیار این ترورست خاین با سن هفتاد ساله اش به تقاعد سوق داده نشده و در اردو باقی ماند تا افسران وطندوست ضد ترورستان جاسوسان پاکستان را ترور کند پس واضحیست که حتمی ریگ در کفش ارگ است که تا حال نه وزیر دفاع و نه اشرف غنی به اصطلاح خودش سرقوماندان اعلی قوای مسلح چه در پینجسال گذشته حکومت وحدت ملی و چه در حال حاضر حکومت بی نام غیر قانونی و زور گویی و ظالمی اش زیارت شاه افسر ترورست خاین جاسوس ای اس ای تحت الحمایه مسلمیار خاین حامی جاسوسان و ترورستان اله دست پاکستان زیارت شاه را نه به تقاعد سوق داده اند ونه انرا گرفتار و مورد تحقیق و بررسی از جنایات ان قرار داده نشده بیگمان که خیانت در کار در پشت پرده وجود دارد غنی احمدزی و مسلمیار در چنین ترور های وطندوستان ضد جاسوسان و ترورستان وابسته به پاکستان دخیل هستند .

>>>   خاک بر ریش این این نا عابد ،واسطه این ترورست مسلمیار( داغشیار) است

>>>   عمل بالمثل
هر کجا فاشیست است بکشید
هر کجا طالب است بکشید

>>>   حتما مانند حنرال سريف اكرم شوهرى همشيره عبداله واسطه دار است؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است