ملت تابوت به دوش!
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۵۷    ۱۳۹۸/۳/۱۸ کد خبر: 159017 منبع: پرینت

تروریست های اصلی حامد کرزی و غنی احمدزی!
هیجده سال است که روزانه پشت در های خانه های مان تابوت بهترین فرزندان ما آورده می شود و ما تابوت به دوش هر روز بر سر قبرستان ها رفته وجوانان ما را به خاک می سپاریم.

هیجده سال است که فاشیزم یعنی از آغاز حکومت کرزی تا حکومت غنی تداوم توطئه و ترور اهداف را دقیق نشانی نموده نخبگان سیاسی و نظامی مان را با برنامه درمیدان نبرد یا از عقب به ماشلیک می کنند و یا انتحاری می فرستند و یا از درون دریک معامله با گروه های تروریستی در داخل قرارگاه های نظامی نسل کشی می کنند.

دشمن ما شناخته شده است به هیچ کس پنهان نیست کانون توطئه کرزی، غنی احمدزی با برنامه برای از بین بردن ما نقشه می کشند و توسط گروه های عملیاتی شان در خارج از حکومت ویا در داخل حکومت تحقق می بخشند.
حالا کسانیکه از نام مردم ما صاحب این همه امتیاز شده اند چه می کنند؟

با اینهمه خون ریخته شده بهترین فرزندان ما معامله می کنند برای زندگی چند روز در ذلت و غلامی و سرافگنندگی.
یک ملت سرفراز باید برای دفاع از خون های ریخته شده فرزندانش، روح انتقام را در برابر دشمن شناخته شده در درون نظام و بیرون آن زنده نگهدارد در برابر شهادت هر فرزند ما باید از دشمن درون نظام و بیرون آن انتقام گرفته شود.

قاتل استاد ربانی زنده و شناخته شده است، قاتل داود داود زنده است، قاتل سیدخیلی زنده است، قاتل مطلب بیک زنده است، قاتل احمد خان زنده است، قاتل مردم جوزجان زنده است، قاتل شهدای روشنایی زنده است، قاتل شهدای رستاخیز زنده است....
در آخرین روز ها دشمن فرمانده فواد اندرابی زنده است.

دشمنان شناخته شده اند، اگر انتقام هریک شهید مان از دشمنان شناخته شده داخل نظام و بیرون نظام گرفته می شد و یا شود دیگر با این همه جرات نمی توانند به ما هجوم آرند.
راه دیگر به جز از سرکوب دشمن هار و فاشیزم وجود ندارد.

‏محمد اسلم سلیم


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ملت
تابوت
نظرات بینندگان:

>>>   مانند پیره زنان گریه و ناله و نفرین چه درد تان را دوا میکند؟ دشمن شما در گام نخست، نادانی خود شما و در گام بعدی کسانی اند که به عنوان رهبر قبول کرده اید میباشند نه اشرف غنی و رفقایش، با عرض پوزش، به نظر شما اگر یک عضو فامیل کسی، هر مقام و موقعیت که در فامیل داشته باشد فرق نمیکند مثلا زن ، دختر ، پسر یا عروس فامیل مهم نیست، گمراه شود و بیگانه ها از وی سوء استفاده کنند و این عضو فامیل را هر چند نصیحت کنند اصلاح نشود آنوقت خورد و بزرگ فامیل چه بکنند ؟ مانند پیره زنان فقط سوء استفاده گران قدرتمند را نفرین کنند کار ساز تر است یا که برای حفظ آبروی فامیل ، خود را برای مقابله با حریف قوی بسازند و یا در مورد عضو گمراه خانواده شان یک تصمیم قاطع گرفته و بعد برای حریف در فکر چاره شوند؟ هرچه در این مورد به ذهن تان میرسد در مورد حیات سیاسی تان هم همان طور نمائید در غیر آن نه خود را ناراحت بسازید نه غنی با با را بگذارید که وی کار خود را بکند.

>>>   بد بختی هارا خوده مردم سرخود آوردن چونکه بحرف چند تا جنایت کار گوش دادن رفتن سلاح برداشتن برضده حزب دیموکراتیک خلق بنام دین وجهاد فرزندان مردم را کشتند. ومردم را بیچاره کردن
غفوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است