نامزدان انتخابات ریاست جمهوری خود را مسخره نکنند...
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۴۸    ۱۳۹۸/۳/۱۸ کد خبر: 159016 منبع: پرینت

رد پیشنهاد اشرف غنی احمدزی از جانب نامزد کاندیدا های ریاست جمهوری یک گام مثبت، اما بسنده نیست!
اشرف غنی احمدزی در بیانیه عیدی خود از کاندیداهای ریاست جمهوری خواسته بود که با ایشان در مورد انتخابات ریاست جمهوری وارد گفتگو شوند که کاندیدا های ریاست جمهوری بارد مذاکره در درون ارگ از اشرف غنی احمدزی خواسته اند که در جایی بیرون از ارگ مذاکره صورت گیرد.

این امر یک گام مثبت است چون وقت اشرف غنی احمدزی به پایان رسیده، ملاقات در درون ارگ به نفع دوام قدرت تعبیر می گردد، نامزدان انتخابات ریاست جمهوری باید طرح مشخص و عملی را ارایه دارند، حتی شخصیت مورد نظر را برای حکومت موقت درنظر بگیرند.

اکنون که کمیسیون های انتخاباتی اعلام کرده اند که سر از امروز ثبت نام مردم برای انتخابات ریاست جمهوری مانند ثبت نام برای انتخابات گذشته پارلمانی آغاز می گردد واضح است که نتیجه آن هم بدتر از انتخابات بدنام پارلمانی می باشد.

نامزدان انتخابات ریاست جمهوری باید این را درک کرده باشند که بابودن اشرف غنی احمدزی در درون ارگ، با تجربه از انتخابات پارلمانی دگر انتخابات معنی ندارد، لازم است که تمام نامزدان انتخابات ریاست جمهوری خود را مسخره نکنند، از نامزدی انتخابات رسماً کنار بروند و امپراتوری اشرف غنی احمدزی را قبول نمایند.

اکنون که ماه رمضان گذشته است مردم منتظر عملکرد آنهای هستند که وعده داده بودند بعد از رمضان طرح بیرون راندن اشرف غنی احمدزی را از ارگ عملی می نمایند، اعلامیه ها و مصاحبه ها در آدرس اشرف غنی احمدزی دگر برای همه، ملال آور شده و به اندازه پشیزی ارزش ندارد.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نامزدان انتخابات
پیشنهاد اشرف
نظرات بینندگان:

>>>   کاندید ها باید با غنی مذکره نکند زیرا انها مجبوریت ندارند که گفتگو کنند زیرا در قا نو ن امده که ریس جمهور باید بعد از اول جوزا غیر قا نونی است

>>>   انرژی اضافی و حمایت لازم ندارند تا با دولت در آمیزند!
تمدید کار اشرف غنی قانونی تر از هر طرح عملی و مشخص کاندیدان خواهد بود و اگر هم کنار بروند غنی با رآی و مشروعیت بیشتر خود را رئیس جمهور خواهد ساخت و هیچ درنگی در حصه این جواسیس بیرونی نخواهد کرد.
لطیف بیژن پور

>>>   ضرب المثل عامیانه است که میگویند( داگزاودامیدان) حالاتوب درمیدان کاندیدان ریاست جمهوری است که بعدازماه رمضان درمقابل یکه تازی اشرف غنی قانون شکن چه میکنند،اگرکدام عمل قاطع که سبب ورشکستگی غنی شودازنزدشان ملاحظه نشود طبیعی است که آینده انتخابات هم به نفع موصوف رقم خواهد خورد. درآنصورت کاندیدان محترم دست زیرالاشه نشسته خردوانی های اشرف را ازلابلای نشرات تلویزیون های خویش مشاهده کرده ویاغرض سیروسیاحت به کشورهای خارج روزخودرا سپری نمایند. که درین حالت هیچ چیزی برای شان نزد مردم باقی نخواهد ماند ، جزیاوه گوئی ها ولاف وزنی های بیجاه وبی مورد.
بااحترام
یکی ازهموطنان تان

>>>   به راستی هم خود را مسقره نکنید نفر کی امریکا در قدرت شا نده است او را هر گز کسی نمی تو اند دور کند غنی یکی از نفر های با اعتبار امریکا ست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است