فاحشه خانه هایی زیر نام "کافه" (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۸    ۱۳۹۸/۳/۱۶ کد خبر: 158993 منبع: پرینت

عاقبت لندغری و چتل لیسی در فاحشه خانه زیر نام کافه!
بی پروایی خانواده ها که دختران و پسران بی بند و بار بی عفت که بارها باعث سرخمی بدنامی یک قوم گردیده است.
عید یک پسر ولگرد که یک دختر ولگرد را در حال نشه از یک کافه "فاحشه خانه" سوار موتر کرده بود خود را به سرعت به درخت کوبید.
نصیبه حسنی


فاحشه خانه هایی زیر نام "کافه"

فاحشه خانه هایی زیر نام "کافه"

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فاحشه خانه
"کافه"
نظرات بینندگان:

>>>   کوتاه سخن!‌
اگر کسی خدای ناخواسته عزیزان شما را کشته باشد و هنوز خون‌شان خشک نشده باشد و کسی بیاید قاتلین آنها را در بغل بگیرد و از زندان رها کندـ واکنش شما چیست؟ ایا این نمک بر زخم پاشیدن برای تان گوارا خواهد بود یا نفرت‌وکینه‌فرین؟ آیا شما این رهایی کتلوی گله‌یی .... درنده طالب به دست غنی را توجیهی دارید جز نمک پاشی بر زخم مردم و دشمن نشینی با مردم؟ غنی غدار است. او باید در کنار مردم باشد نه همنوای قاتلین مردم.
من از غنی و مویدین و اعوان و انصار و چکی چکی و پیروان و توجیه‌گرانش متنفرم و نفرتی دارم به گستردگی کاینات!

>>>   اگر همین تکر در پیش یک مسجد میشد،حتماً میگفتی که پسر مسلمانی که خود را میخواست در نماز جماعت جمعه به مسجد برساند و از نماز جماعت نمامد،از وارخطایی زیاد تکر کرده است.
در حالی که یک طفلک بیچاره از ملای مسجد میپرسد:
ملا صاحب،ملا صاحب: مادرم همینجا در مسجد نیست؟
ملا جواب میدهد: برو بچیم،ملا و اینقدر طالع!

>>>   افتخار بر فا میلهای شان.

>>>   نسل جدید ،خصوصاً از قوم هزاره، بنا به فقر و کم تجربگی کاملاً از تعادل خارج شده و هنوز به هوای دموکراسی و پیشرفته بودن، امروز و فردای خود را باخته راییست.
اولاد زیاد خطرناک است ، بازی نمایش های دموکراسی و پیشرفت خود را بازی دادن است ، عقده فراکنی و بیحوصلگی شکست است ، و ...
اس پ هزاره

>>>   اين حادثه ترافيك به زنها چي ارتباط دارد؟
چقدر با غضب نوشته اي!

>>>   يگان وقتك خواهركت ميخواهد از دست تو انسان عصبي
براي خود ساعتي با كافي يا چاي و چلم كيف كند و با دوستانش ديدار كند.
تو نام آنجا را روسپي خانه ميگذاري؟
حيف كه دم دستم نيستي!!

>>>   انقدرکه زنان برعلیه یکدیگر پروپاگند میکنند مردان نمیکنند

>>>   مردار شدن یا زنده استند؟

>>>   سلام بر وطن دوستان

>>>   همه این ها اولادهای قومندانهای ورهبران جهادی است که به میلیون ها دالر غارت کرده حالا نه می داند چطور مصرف کند.
زلمی

>>>   ارگ که در فا حشته خانه مصروف باشد رعیتش باید باشد

>>>   به اس پ (اسپ) هزاره :
چرا پای قوم رت درمیان آوردی ؟ این موضوع به قوم چی ربطیدارد؟ حاد ثه در ناحیه 11 صورت گرفته یعننی درخیرخانه تو دشت برچی را متهم میسازی ، براستی که ا س پ هستی ،

>>>   اولین و بیشترین این کافه و کلوپ های شبانه در دهبوری و پل سرخ بوده و هست که ۹۰ فیصد دخترهای فاحشه آن فقط هزاره ها هستند و اگر شهرها امن و حاکمیت قانون شود شاید هزاره ها ۹۰ فیصد تمام فاحشه خانه های رسمی بازار را خدمات ارائه کند!
چون دیگر اقوام اگر فاحشه هم هستند بشکل غیر علنی و در سطوح خاص ارائه خدمت میکنند نه اینکه تمام شهروندان آگاه شوند که فلانی یا فلانی ها برای همه ارائه خدمت میکنند. چون در جامعه ای مثل افغانستان عواقب مخربی در سطح عام و نوجوانان بوجود میاورد.
اس پ هزاره

>>>   وقتی فحشا از ارگ ریاست جمهوری دولت جمهوری اسلامی!!! سر میکشد در کافه ها باید هم باشد گمان می برید این تکنوکرات ها بخاطر تعلیم دین وترویج اساسات اسلام امده اند کار های بزرک را خارجی ها خودشان انجام میدهند وظیفه ای عبدالله وغنی فقط همین ترویج فساد است وبس در هر کشوری حتی در سعودی زمان سابق فحشا وجود داشت ولی حتی در بد ترین نقطه ای دنیا کس ندیده که از قصر ریاست جمهوریش صدای سکس بلند شودوفرخنده زهرا نادری وشکریه باریکزی ها خود اعتراف نمایند که بالای انها تجاوز جنسی صورت گرفته در زمان کرزی هم میگفتند که انجا هم جنس گرای وچرس وچلم ترویج گردیده اما در سطح افواه واوازه بود ولی عین وغین جایزه ای نوبل سکس را گرفتند ورکورد محکم قایم نمودند دیگر تا یکهزار سال ویا هزاره ای بعدی هیچ کشوری به پایه ای اینها نتواند رسیدچند سال پیش بیل کلنتون هم با مونیکا یگان خوش گذرانی کرده بودولی منحصر به فرد بود ویک روزگاری تقریبابیست سال قبل ریس جمهور اتحاد جماهیر شوروی شایذ گوربا چوف باشد به یک خانم دست انداخته بود چقدر به مطبوعات سروصدا به راه افتادولی وزارت خانه های ما وارگ ریاست جمهوری مااز چندین سال بدینسو به کافه ای شهر نو تبدیل شده است یک روز یک سکرتر به دفتر وزیر وقت رفت وقتی برامدن دکمه ای پیراهنش باز بود سکر تر دومیکه راز را دانست گفت گل مکی جان دکمه ای پیراهنت را ببند! سکرتر گفت همان پدر لعنتی که دکمه ای مرا باز کرد چرا خودش بسته نمی کرد منظورش وزیر بود که در دفتر کار ش به سینه های سکرتر دست زده بود ازین قبیل بی حیای ها بسیار میشود پس خداوند چطور عذاب اشغال وتجاوز وقحطی وجنگ وطالب وحکمتیار وداعش را برما نازل نکند؟
گل نبی عیدی زاده

>>>   ازهرمنطقه وهرقوم که باشه خداوند ج.نیست ونابودشکند

>>>   خداوند آنهارا هدایت کند

>>>   نظر دهنده اول کاملاً احمقانه سخن گفته
ده کجا و درختهایش کجا؟؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است